NEDELJA SMEHA – 3. DEO


Karleuša, nekad

 

Draganica, slatkica

 

Brega, dečkonja

SMEŠNI, DA NE KAŽEM ODVRATNI, STIHOVI NARODNIH PESAMA

* Moja mala nema prednjih zubi, kad me ljubi, jezikom me ubi!

* Nećeš čak ni pasulj da mi skuvaš, a kamoli decu da mi čuvaš!

* Skini, skini košulju, al nemoj burshalter, ostavi bar nešto mala, da pocepa panter!

* Otišo si, sarmu probo nisi, kuče laje, a ja mislim ti si!

* Ja te volim, ja te obozavam, ja bih s tobom da se razmnožavam!

* Ja sam dama visokog morala, zato svoju nikom nisam dala!

* Ispred kuće metar drva, ti si moja ljubav prva!

* Pletem dzemper, dzemper mi u ruci, dodji mala pa mi ga navuci!

* Otišoooooo si, e pa nesiiii, nisi bio bog zna kako seksiiiii!

* Nisam zgodan, al sam neophodan, ko me proba, želi me do groba!

* Mala moja na vrh sela moga, ti živiš u oblacima, ja živim u opancima!

Ovo sve je objavljeno u listu STIL, broj 148.

VIC NEDELJE (Press, 22.novembar)

– Zašto je Berluskoni Tadića oslovio sa Kluni?
– Zato što je došao sa 11 ministara (Oceans Eleven).

😀 😀 😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

27 thoughts on “NEDELJA SMEHA – 3. DEO”

  1. E ajd nek mi neko rekne, jel se ovi stihovi STVARNO i pevaju?!!!!! Karleuša, bljak, kao i uvek! Brega – dečkonja, kul slikica, Draganu ni videdeti – ni pre, pa ni posle.
    Ali mobilni u crkvi – prva liga, slažem se sa pospanim u prolazu 🙂

  2. *Sanjaru, jako je dobro, stvarno! 🙂

    *SanjaKokice, ima neki program na tv Duga, koji vodi neki krelac iz Novog Sada (ili nekog sela pored), koji pušta takve narodnjake. Mima to gleda da mu se smeje, onako od srca. Naravno, ne redovno, nego kada naleti. Ima takvih stihova, na žalost i ima ljudi koji to slušaju, jer se javljaju telefonom i šalju mu poruke pohvala! 😀

    *Stevo, slažem se, potpuno! 😀

    *Breskvice, zamisli tog „pantera“, koji samo cepa! 😀 😀 😀 Nadam se da radi još nešto! 😉

Оставите одговор

