NEDELJA SMEHA

FAJTERKA

Win_a_fight_with_20_children_by_Nocturnal_Devil
Koliko će ovo nekome biti smesno, videćemo!

Imala sam tada, 11 godina. Kao i svake godine, i to leto nas je tetka, učiteljica, vodila sa svojim djacima na more. Novi Vinodolski, hrvatsko primorje. Išle smo nas četiri iz familije, ostalo deca iz tetkine škole.
Smestili nas u neko odmaralište. U jednoj sobi, kao u kasarni. Na prozorima ni zavese, a u prizemlju. Kupatilo, odnosno tuš kabina, čekanje u redu u hodniku. Pa, da, decu može da zajebava kako ko hoće. Mali su, šta oni znaju kako treba!

Odlazili na plažu svaki dan, plivali, užinu dobijali svako popodne, dzema i hleba. Super!

Posle večere, koja je bila u nekim ranim večernjim satima, bili smo slobodni, do smrkavanja.
Ja sam bila, kao što već znate, jedno, vrlo mirno i poslušno dete. Vrlo zahvalno za odgoj. I, krenusmo moja sestra od tetke i ja u šetnjicu. Bila su to vrlo bezbrižna vremena. Šetamo, smejemo se, kad odjednom, izleteše ispred nas neki „klinci“, otprilike naših godina. Njih četvorica, raširili se i ne daju nam da prodjemo. Mi, moli, kukaj, jok! E, jel nećete, mamicu vam da vam mamicu, zaletim se ja na jednog, šutnem ga u nogu, baletankom na kojoj je bila mala blokeja na djonu, viknem sestri BEŽI, i utekosmo im. Ispričasmo ostaloj deci iz sobe šta nam se desilo. Srce mi je bilo u peti. Bojala sam se da ne dodju u naše odmaralište. Rekla sam i tetki, za svaki slučaj.
Kad, sutradan uveče, dok smo bili na večeri, došli naši „udareni“ drugari. Ovaj, što je dobio nogom u nogu, pokazao je mojoj tetki razderotinu od prepone do ispod pola butine. Ajoj, majko mila! Pa nisam ja baš to htela, ali, ko ih šiša, sami su tražili „fajt“. To su i dobili. Učiteljica ih je još i izgrdila, a nas dve nismo više išle same u grad.
Eto, tako to rade „tihe i mirne“ devojčice.

FAJT 2.

U gimnaziji. Drugi razred. Imam najboljeg druga Gruju, koji sedi iza mene i čuva mi ledja. Jedan dosadnjaković, koji je tada igrao u KUD Svetozar Marković, stalno nas je klao „narodnjacima“ i to na sav glas. I krene tako prema meni, unoseći mi se u lice. Ja sam nešto bila tog dana u dešperatu, i zamolim ga da me ostavi na miru. Medjutim, on još gori. Počne da me zajebava, da mi se smeje. Ja, ne časeći časa, razvalim mu šamarčinu. On, meni, takodje. E, moj drug Gruja je video SAMO taj šamar, izleti ispred mene, ispička druga „pevača“. Dodje do mene, da vidi da li sam ok. Jesam, samo mi malo bridi obraz!
Da nije bilo Gruje, verovatno bismo se pomarali tu u razredu.

Eto, takva sam ja. Ne diram dok me ne dirnu. Opasna!

Sada malo smešnih oglasa i poruka:
5454_116978349435_612979435_2509144_6708676_n
6614_116438064435_612979435_2501742_3844039_n
6614_116438074435_612979435_2501744_4558234_n
6774_107244234435_612979435_2371111_7970159_n

I po koji vic:

Dzejmsu Bondu zvoni telefon.
-Dzejms, gde si?
– Evo me u Nici … Bataj-Nici!

*

Razgovaraju dve plavuše na autobuskoj stanici:

– Jesi li se ti udala?
– Nisam.
– Pa šta čekaš?
– Autobus!
A ovo mi je malopre poslala moja prekoterasna komšinica:
5216_1125799439025_1648324409_315_
7823_1235252355813_1064326482_307_
10334_1225121875194_1443436677_62_

a biće još….

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

16 мишљења на “NEDELJA SMEHA”

  1. Evo me stigoh i na vas blog pre recepata!
    Uspela sam da ustrumfujem Aleksu da sam spava tj. da lezi sam dok ne zaspi i sada uzivam. Doduse cuje se mama,mama svakih desetak min. ali bitno je da ja ne lezim i ne gubim vreme, a posle mali covek lepo zaspe.
    A sada da se vratim na temu o kojoj ste pisali!
    Prosto ne mogu da vas zamislim da se tucete (ha,ha)!
    Ziva sreca da smo u dobrim odnosima inace bi dobila ja preko terase ako vas iznerviram!
    Salim se,cmokic

  2. *Sanja, ne brinite za fajt, preko terase. Sada mi mnooogo više treba a i omatorila sam! Lepše mi je da dodajemo jedna drugoj kiflice i torte i smejemo se razmišljajući šta komšije misle o nama!
    Dobro je da ste uspeli da Aleksu smestite samog u krevet. Borba je to, sećam se! 🙂 Pozdravčić!

  3. …hihihihihi, Dudo draga, pa ovo se savršeno uklapa u moje zezanje ovih dana 😆
    Ćerki sve vreme ponavljam sentencu iz nekog glupog intervjua : “ Ćitam stripovi, gledam filmovi – i živim za fajt “ reče taj neko ))))))))))
    Ovo poslednje “ živim za fajt “ mi je toliko bilo smešno ( mada ne umem objasniti zašto), da mi je to novi moto )))))))))))))

  4. *Jelena, eto, smejemo se!
    Evo i tebi jedan vic:

    Bio Lala na koncertu klasične muzike.
    – I, kako je bilo? – pita ga Sosa.
    – Mnogo je lepo – odgovori Lala.
    – A koji deo ti je bio najlepši?
    – Onaj na kraju, kada su delili kapute. Ja uzo tri! 😀 😀 😀

Оставите одговор

