NAS TROJE NA KEJU

Danas je bio predivan sunčan dana, još lepši nego juče. Krenusmo, Mima, Tedi i ja na kej. Bilo je teško probiti se do šetališta, jer se izvode neki grozni zemljani radovi, tj. zamena cevi, da li vodovodnih ili kanalizacionih, nemam pojma. Trebalo je da predjemo preko one mekane blatuštine. Stavili su dasku, jedno dva metra a uzanu deset cm. Ja sam prešla, kao na gredi, a Mima je nosila Tedija. Medjutim, ovaj je video psa i usled prelaska ove „grede“, počeo da se vrpolji, tako da je Mimu izbacio iz ravnoteže pa je zvršila u blatu, ali, srećom, samo patikama, dok je Tedi ostao u njenim rukama. Bila je basna kao ris. No, opočeli smo šetnju na donjoj platformi, jer su tamo uglavnom, samo pecaroši. Tedi je trčkarao, ne fermajući nas!
Resize of IMG_3174
Mima je pozirala a u pozadini se vidi Tvrdjava i Most duga!
Resize of IMG_3178
Tedija je bilo teško uhvatiti, samo mu se videla antena od repa!
Resize of IMG_3179
Mima ga je stigla i pridržala da se fotkaju.
Išle smo dalje, prema Štrandu i bivalo je sve toplije. Naravno, skuvala sam se u čizmama i kožnoj jakni, dok se Mima skinula u majicu!

alt="Resize of IMG_3201" title="Resize of IMG_3201" width="3
Resize of IMG_3184 class=“alignleft size-medium wp-image-743″ />
Galeb se prepustio i Dunav ga nosi!
Resize of IMG_3185
Ja sa Tedijem ispred Cepelina, na kome je bila svadba moje ćerke prošle godine, 11. maja!
Resize of IMG_3190
I Tedi je sreo drugara, provitlao se malo po keju i onaj je odustao.
Resize of IMG_3196
Gospodja Duda se već davno nije ovoliko fotkala.
Resize of IMG_3211
Njih dvoje se maze!
Resize of IMG_3195
Resize of IMG_3198 I plovi mala ladja Dunavom!
Resize of IMG_3213 I posle divne šetnje, krenusmo kući, zadovoljne i opijene suncem!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

17 мишљења на “NAS TROJE NA KEJU”

  1. I opet…divne fotke, divno vreme, iskreno…pomalo vam zavidim. Mogli bi i mi do Palića malo … ali iskreno, već mi dosadilo. Nema baš gde drugde ni da odemo. Najradije bih skoknula na isto mesto gde i vi. Prelepo. A blato i ostalo…ma, šta vas briga, uživate. Pogotovo gospodja Duda u kožnoj jakni i čizmama 😉

  2. Treba da se fotografišeš što češće, da beležiš i svoj lik na divnim slikama…
    Raduje me to što si rešila da uživaš i pustiš da voda nešto odnese….a nešto lepo da donese ))))))))))))))))

  3. Divno je vreme bilo tih dana i kod nas. Baš bih volela da sam skoknula do vas, pa da idemo zajedno na kej 🙂

    Opet divne fotografije i vidim da vam je prijalo i sunce i šetnja.

    Pored prirode, i modeli su odlični na slikama. Super promena za profil sliku. Ma sve 5 za tebe Dudo!

Оставите одговор

