PARK U JESEN

Resize of IMG_3145
Danas predivan dan. Prošetah sa onim malim rodjakom po parku i jednostavno nisam odolela da ne napravim par lepih fotki. Boje su fantastične. Uzivajte, a komentar je svaki suvišan!
Resize of IMG_3149
Resize of IMG_3150
Resize of IMG_3152

Resize of IMG_3155
Resize of IMG_3156
Resize of IMG_3157
Resize of IMG_3158
Resize of IMG_3153

I jednostavno ne mogu da se zaustavim! Nisam ih sve postavila, da vas ne bih udavila. Ja sam, više nego očarana Dunavskim parkom. A labudovi, Isa i Bisa, muž i žena, za sva vremena!
(Neke fotke sam morala naknadno da smanjujem zato što ih je ON prepolovio:)

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

22 мишљења на “PARK U JESEN”

  1. Pa vi zaista imate lijepo vrijeme ! 🙂

    Parkic je pravi raj !
    Ja sam se takode danas nasetala! Dosla kuci pokisla ko’ crkveni mis ! 😆
    Nadam se da si se lijepo provela ?

    ps. Posebno mi se dopada predposljednja fotografija . 🙂

  2. *Zelena, divno je bilo! 🙂

    *Afrodita, za sutra su najavili još toplije, do 16 stepeni! Trava je toliko zelena, da ne veruješ da je došla jesen! Hvala ti, mučila sam se koju sve da stavim! Htela sam veće, ali ih on skuzi i otfikari ono što se meni svidja! 🙂

  3. Dudo,divno je…ali reči su slabe da izraze divljenje prirodi i lepoti kojom ona hrani naše oči i dušu..
    I ja sam oduševljena tim parkom, letos sam nekoliko puta bila u njemu…
    Oaza lepote i zelenila…)))
    Objavi još fotki, zaista ima šta da se vidi ( a i gospodja na slikama mi je poznata 😉
    Uživajmo u lepom vremenu,a radujmo se snegu koji će doći))))

  4. *Sanja, posrećilo nam se juče, a evo i danas. Još toplije. Na terasi toliko piči sunce da sam se skuvala, brišući je! 🙂

    *Veco, u pravu si za reči, teško ih je pronači za svu onu lepotu koju nam priroda pruža! Gospodja je totalis nefotogenična, a fotkao me klinja, koji ume (od treće godine) da nas sve slika! Ima mirnu ruku i eto, uspela fotka! Uživamo punim plućima! 🙂

  5. Svaka cast malom fotografu!
    Super slika nema sta, moracu i ja Akija da ucim!
    To me podseti kako se zove onaj sport na koji ide mali gospodin?
    Nismo Aleksu jos nigde upisali….
    No da se vratim na slike,prelepa mi je ona gde je velika breza (ako je breza u pitanju) u centru fotografije a suncevi zraci se probijaju kroz krosnju.
    Prosto mir i harmonija izbijaju kroz nju!
    Iskreno se nadam da cemo imati jos suncanih dana pre snega!
    Pozdrav

  6. *Sanja, mali ima mirnu ruku 🙂 Onaj sport na koji ide mališa se zove KAPUERA! Ako vas bude nešto više interesovalo, tj. da ode Aleksa da vidi da li mu se to dopada, ugovorićemo sa Matijasom! 🙂

    *Malabreskvo, jeste divan i novo osvetljenje je stavljeno i noću se može slobodno šetati po njemui! 🙂

  7. Evo me Dudo, i jesam, priznajem malko sam se ulenjila, ali samo što se bloga tiče. Nadoknadiću ja to čim pre 🙂

    Slike su fantastične! Divne prelepe, prave jesenje. Boje su sjajne. Drveće sa zlatnim i crvenkastim lišćem, a trava se još neda!

    Vidim da si ti baš uživala, a i meni je ovo baš danas prijalo. Opet su se spustili neki oblaci i kiša na moj grad. Kažu, samo će na kratko 😉

  8. *Mackomali, na blog sam i mislila. Znam ja da su počela predavanja, kuća i sve po redu! Zelela sam da vidiš Novi Sad, koji voliš, naročito kada je lep dan, kao i ja! 🙂
    I kod nas je malo kišovito danas, ali toplo! Sutra nas čeka predivno, toplo, vreme! Uzivaj u suncu! 🙂

Оставите одговор

