DIVAN, SUNČAN DAN

E, da nisam uvek loše volje, videćete u današnjem postu.

Izmamilo me ovo jesenje sunce, sa fotoaparatom u ruci. Krenuh Dunavskom ulicom i kliknuh na Dunavski park.
Resize of PC150046
Mamio me je da udjem u srce parka, ali mi odlazak na posao to nije dozvolio. Skrenula sam desno i napravila još jednu fotku istog.
Resize of PC150047
Dan je bio prelep, topao, 16 stepeni, za nepoverovati. Krenula sam prema Bulevaru Mihajla Pupina i tamo napravila par lepih fotografija. Uzivala sam, a nadam se da ćete i vi!
Resize of PC150050

Ovo je pogled prema mostu Duga, ali daleko pa se ne vidi. Skrenuh desno, prema ulici Modene i ugledah sveže posadjen dan i noć, premda bih pre rekla „dan“. Noć imamo već u četiri sata popodne, a dana sve manje.
Resize of PC150049
Resize of PC150048
I Katolička crkva je obasjana suncem i bašte su bile pune ljudi!
Resize of PC150051
Skrenuh prema Zmaj Jovinoj. Tu sam želela da snimim par bašti, ali je bila užasna gužva. Jedva napravih i ovu fotku, kada se napravila „rupa“ na asfaltu. Uglavnom su bile pune bašte na suncu. Ove fotke su napravljene oko tri sata po podne. Na poslednjoj fotografiji, prepoznaćete i fotografa na desnoj, dugačkoj senci.
Resize of PC150052

Sunce se spremalo, polako, na počinak, a ja, na svoje radno mesto.
Uveče, ispred radnje, devojka je pravila one velike balone, umačući dva kanapa u kofu na penom. Pogledajte koliki je balon, ali gledajte levo, prema fasadi! Uvek se skupi puno klinaca, koji skaču da ih probuše!
Resize of PC150055

Bilo je predivno prošetati po gradu!

Sutra kiša!

(Žao mi je što fotke nisu pratile tekst, ali, odgovaram na postavljena pitanja ukoliko bude nejasnoća 🙂

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

25 thoughts on “DIVAN, SUNČAN DAN”

  1. Sunce?! Danas?! Blago vama!!!!!!!!!!!!! Mi ga nismo videli jedno deset dana, isto toliko kisa nije prestala da pada, magla se digne na pet minuta, a toplo. Da poludis, il’ se samoubijes!
    A sutra najavljuju zahladjenje i sneg. 😦

  2. *Sanja, verovatno će to i do vas doći, jer od noćas, ponovo kiša i kod nas. Doduše, vi ste mnogo gore prošli od nas, prethodnih dana. Vidim kakve su poplave oko Požege, Uzica, jao, strašno! A vi se mučite sa grejanjem? Jel vam zima? Ne ubijajte se ljudi, izdržite jer „sunce se ponovo radja!! 🙂

  3. *Vajare beogradski, da sam imala vremena, rado bih sela ili ušla u park i napravila još lepih fotki! Ovako, bila je korisna brzinska šetnja! Ne vidi se dobro, jer su sitne fotke, sve bašte u Zmaj Jovinoj su bile pune! Izašli svi da se malo „gušteraju! 🙂

  4. Dudo, zamalo se nismo srele!
    A bas sam mislila danas na vas!
    I mi smo setali parkom (povela sam i malu komsinicu pa smo nas cetvoro zujali Dunavskim parkom).
    Stvarno je bilo prelepo!
    Aleksa i Bojana su se izvijali,isklackali i izspustali niz tobogan do mile volje!
    A Marko je blazeno spavao svo vreme.
    Ja sam bas uzivala u predivnom vremenu.
    Smrc, sutra kisa…

  5. Obožavam Novi Sad; dozvoli mi da se vratim par godina unazad dok smo bili u zajedničkoj „državi“ sa Crnom Gorom, jer sličan senzibilitet ima još jedino Kotor!

    Eh, nisam bio od proletos… Hvala na lepim slikama. 😉

  6. *Gil, pravo da ti kažem, nikada nisam obožavala bivšu nam bratsku, tako da nisam ni bila u Kotoru, mada sam čula da je divan! Mi smo preferirali Istru!
    Hvala tebi na poseti, pa navrati opet, jer Novi Sad je otvoren grad! 🙂

  7. Sjajno Dudo ! 🙂

    Prokrstarila sam prekrasnim,Novim Sadom kroz tvoje fotke i posjetila se kako izgleda sunce . 🙂
    Skoro pa sam zaboravila taj prizor ! Hvala ti ! 🙂
    Ovdje su se navukli tamni i gusti ublaci i ne povlace se sedmicama.Najavili isto stanje do kraja sedmice. Optimisticno ! 😉

Оставите одговор

