EJ, JESENI!

Resize of PC120022

Današnji dan smo mogli i da preskočimo, nekako, da je bilo izvodljivo! Toliko tmuran, kišovit, vetrovit. Ljudi, jedva nešto po ulicama, mada je bio radni dan. Svi nekako bezvoljni. Prodavnice puste, samo prodavci sede i bleje u prazno. Kao, uostalom što ćemo i kolega i ja! I jesmo! Bili su retki koji se zabunili i ušli u radnju.

Već danima želim da ponesem fotoaparat sa sobom i snimim lišće i po nešto interesantno da postavim na blog.

Kada sam se vraćala sa posla, prolazeći pored „Zmaj Jovina“ gimnazije, primetih ovaj žbun koji je rodio toliko mnogo bobica. Predivno je izgledao, onako crven, zelen i mokar. Jedva sam ga fotkala, boreći se da ne pokisne fotoaparat a u isto vreme i sa kišobranom.

Išla sam dalje i čekala da li ću naići opet na nešto interesantno. Bojala sam se da me ne isprkaju nemarni vozači, koji obožavaju da proleću kroz baretine i prave vodene zavese. Uh, …
da ništa ne pričam! Posle prodavnice, udjoh u svoje dvorište, da dodjem do zgrade prečicom. I snimih svoju terasu sa upaljenim svetlom. Ispred nje, breza, požutela, ali se još drži!
Resize of PC120023
Zao mi je što fotka nije baš čista, ali su uslovi njenog pravljenja bili teški. Moja je terasa na četvrtom spratu, naravno, tamo gde gori svetlo. Desno od terase je dnevna soba i vidi se sims ispred prozora na kome uglavnom stoje golubori i piju vodu.
Udjoh u stan, na sigurno i toplo.

I snimih ruže koje sam dobila juče kada sam bila u poseti kod prijatelja. Stigle iz Holandije, predivne.
Resize of PC120025

A dobila sam i ovaj ukrasni kupus, koji se ne maklja. Uglavnom treba da stoji napolju, ali je meni lepši u sobi!

Resize of PC120024

Predivno izgleda!
Verovatno ovo vreme utiče na mene da nemam inspiraciju! Uzivajte bar u fotkama!
Prijatan vikend zelim svima koji ne rade. Ja nisam te sreće!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

24 thoughts on “EJ, JESENI!”

  1. Dudo, bio je kišovit dan…ali nekako nežan i ušuškan…)))
    Upravo sam došla sa književne večeri na kojoj su čitali poeziju neki likovi…uh.To su bile muke 😉
    Pomisli kako i nebo mora da zaplače ponekad, i očisti svu tugu nagomilanu ispod oblaka….Zato pada kiša…
    Hajde , daj taj osmeh koji uvek imaš))))

  2. Nadam se da je danas svanuo lepsi dan…bar sa malo sunca, da si ti puno bolje i da ce se osmeh ponovo vratiti….
    Fotke su prelepe…sve u kompletu, i ona sa dvoristem…super ti je to uspelo sa kisobranom u ruci i kisom sa neba 😀
    Nisi jedina kojoj inspiracija ne dolazi, znas to je novembar…pusti svoje novembarske kise i cist svoju dusu…ali znam da ce biti jos lepih dana… kod mene je trenutno sunce, ali od popodne kisa i sivilo…zato sada odoh u setnju sa klincima na jezero, a popodne se bacam na kucne poslove… 😆

    Hajde Dudo kad se vratis sa posla i ususkas u tvoj topli dom bice to jedan lep vikend.
    Puno pozdrava
    😀

  3. Vidim Dudo gde gori sijalica, ima do tamo da pešačiš, bila jesen ili ne; inače, vrhunske fotke neka prave profesionalci sa svojim kamerama od više ‘iljada evra, važno je da fotka krije poruku: lepa i manje lepa jesen, i na kraju dom gde se živi sa ružom i kupusom! Pozzzz!

  4. Dudo, izem li ga, biće i boljih dana…sunčanijih, vedrijih, veselijih, treba ih samo strpljivo sačekati. Do tada, lepo je uživati i u bobicama, kupusu, u terasi koju ne vidimo baš najbolje 😉 , uvek se može naći nešto, zbog čega ipak možemo reći…dan je lep (pazi ko ti to kaže…). Prelepe ruže, obožavam ih 🙂

  5. *Sanja, danas je već lepše, čim sunce izadje. Bilo je milion ljudi u centru. Svi izašli da prošetaju, pa je i meni malo bolje.
    🙂

    *Saro, bolje je, baš nameravam da se ušuškam u ćebence, ispred tv i ako uspem malo da zastpim, bilo bi super. 🙂 Danas je lepši dan, čak je bilko i malo sunca!

    *Stevo, visoko je u božiju mater. Imam noge kao fudbalerka! A ni ruke mi nisu za bacanje, s obzirom da su duže od ostalih ljudi zbog teglenja na četvrti! Juče su mi sve fotke bile loše, drhtuljala mi nešto ruka! Dom je mnogo lepši uz razne bolje iz prirode! 🙂

    *SanjaKokice, u pravu si, svaki dan ima nešto i lepo. Meni obično ne smeta kiša ni tmurno. Ali, juče mi je bio loš dan! 🙂

  6. Lepe su slike. Mada, moram da priznam da sam za „kupus“ saznala pre jedno nedelju dana. Nisam imala pojma da to uopšte postoji. :S Kada kažu: „Idem da kupim „kupus“. Idem na slavu.“ Reakcija mi je bila: „Ideš da kupiš šta?“ Ja sam videla ljubičasti. Mnogo je zanimljiv cvet.

  7. Kupus je predivan i ruže su i tvoj balkon i bobice i sve, a to kako se osećaš tačno znam i nemoj mi reći da ne znam. 😉 Najradije bih celu dušu prosula na papir, ali ne umem. Kamera pokvarena, bez mogućnosti da je osbosobim za rad, fotoaparat nije kod mene, preostaje mi da skeniram slike i da ih postavljam. Hoću da puknem. 😦

  8. *Jelena, divan je kupus! Videla sam i ljubičastu varijantu, koja je tako lepa. Stalno idem do njega i nadgledam ga, kako mu je tamo gde stoji! 🙂

    *Char, da je bolja fotka, videla bi jasnije i moj balkon i breze i to bordo grmlje. Znam ja da ti mene, blizanca, najbolje razumeš! A ja nemam skener, ali imam, trenutno, dva fotoaparata, a volim da fotkam kao fotoreporter! Da nisam radila danas, išla bih u park i fotkala lepu jesen i novoposadjeno cveće „dan i noć“, koje cveta i cele zime! Nemoj da pucaš zbog toga, pliz! 🙂

  9. ja sam odlučila da obavim tri „posla“, ali sam obavila jedan
    kiša me oterala kući, a i ponedeljak nije daleko.
    neće moj posao pobeći, niti će ga neko drugi umesto mene uraditi 😆
    tako ti je to dudo moja….jesen, kiša, ma, tuga….

  10. *Sanja, hvala, trenutno imam dva fotoaparata, a taj dan, kada sam fotkala dvorište, borila sam se sa kišobranom, kišom i tašnom. Uz sve to, čudo je da je fotka i ispala, nekako. One fotke sto sam grad islikala su baš lepe. Znači, nije do njega, nego do mene. U svakom slučaju, hvala na ponudi! Računam na vas, ako mi usfali, treći! 🙂

Оставите одговор

