HELLOWEEN i TEDI

Resize of hellowin

Tedi je sinoć isprobavao kostim za Noć veštica, jer, računa, pozvaće ga neka riba večeras da bude njen „djavolak“.

Koliko mu prija kostim, vidite po njemu. U svakom slučaju, ako i ne bude otišao, spavaće pored mene, sa glavom u mom krilu!

Micko mali, ja mrzim ovakvo blesavljenje sa psima ali, Mima uživa da ga ovako nakaradi!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

24 мишљења на “HELLOWEEN i TEDI”

  1. Jaoooooo, otkačeno izgleda!!! 🙂 Super je, ne smeta to njemu ništa, meni deluje dosta tolerantno, kulira i pozira za slikanje 🙂 Medeno kuče, ali stvarno!!! 🙂 ( 😦 mi našim papagajima nismo ništa obukli za tu priliku…možda smo im samo mogli zakačiti metlu, pa da lete po stanu sa njom…). Super je mališa!!!

  2. *Da, Sanja, ćuti on i trpi, ali sedi kao spomenik, jer je sav utegnut i ne može da mrdne u tom kostimu! Sva sreća, nije bio pozvan nigde na Noć veštica! 🙂
    Samo bi ti još leteće metle falie u svoj zbrci oko spremanja! 🙂

  3. A šta fali tako ponekad da ga malo „iskoristite“, namučite i nasmejete se! :mrgreen:

    Mi smo davno imali jazavičara, najsmešnije je bilo zimi kada hoćeš da mu obučeš prsluk, moja bakuta mu ištrikala, a on poludi i beži od njega kao đavo od krsta… 😀

Постави коментар