I MIRIS I …

Bajadera sapun 1Bajadera sapun 2

Dobih od komšija večeras! I dobro je da sam otvorila vrata, jer ležim u pidžami i mrzelo me je da ustanem. Sva sreća, pa jesam.

Dobih parče bajadere. Miriši na cimet, predivno. Ima još nekih sastojaka, koje, naravno ne znam, niti ću ikada saznati. Poslovna tajna.

Pitate se kakva?

S a p u n, dragi moji! Pravi, pravcati, organski sapun, napravljen rukama mojih mladih komšija!!! I odmah mi je pošla vodica na usta kada sam ga videla. Jedva sam se uzdržala da ga ne zagrizem. Neverovatno, kako izgleda, a kako se s njim kupa, pa, to ću vam reći tek posle 15. decembra, jer do tada ovaj lepotan mora da sazreva, kao sir! Tek posle tog datuma, moći će da se koristi, ako ga ne pojedem u medjuvremenu!

Stalno ga mirišim i ne mogu da verujem da je stvarno sapun! Gde će se tačno prodavati, ne znaju još ni oni!

Šta vi kažete?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

57 thoughts on “I MIRIS I …”

  1. *Jelena, nemoj se šaliti da jedeš sapun. Sestra i ja smo, kao klinke, prale zube tako što smo četkice natrljale sapunom i ribale zube. Do krvi! A da ti ne kažem kako su nas pekle desni! Takmičile smo se čiji će zubi biti belji. Onako male, na jednoj stolici, iznad lavaboa ogledalo, pa čas jedna „kez“, pa čas druga!

    Ja ne znam da li to ima veze, to što nemas avatar! Raspitaj se! Nekako mi je neprijatno kada vidim te obrise bez lika! 🙂

  2. E ne da si me zeznula. Ja se već nameračila da pitam što neće da ti kažu od čega je, ovo ono…pa da svi pravimo, dok ne reče da je sapun. Ja bih ga sklonila iz mog vidokruga inače…ne garantujem da bih izdržala 😉 Svaka čast, otkačeno totalno!!!

    Jelena…možeš nabaciti gravatar na gravatar.com pa će ti se svugde gde ima avatara i koristiš taj mail pojaviti sličica koju tamo prijaviš 🙂

  3. *Sanja, biće svakakvih recepata na Blogovskom kuvanju kod SanjeKokice, a možeš i sama da ih stavljas, ako imas volje! Sapun, miriše na cimet. Stoji mi na prozoru, a pošto jako dobro dihtuje, nosi mi miris u nos! Njam, njam! 🙂

  4. Дудо, ја већ кренуо пут Подбаре, када прочитах САПУН! Па мајке им калаисане, ко се купа слаткишима? Да ти ипак мени оставиш мало, пробаћу на сопствену одговорност!
    Све најбоље
    ПС. Сада морам да наговорим девојку да ми прави, јер хрватску не купујем, а и девојчина је најбоља 🙂

  5. *Tajni Svete, nije slatkiš, veruj mi! Liznula ja da se uverim! Al miriši, ma sta da ti kažem! Odoh i ja pa prošetam malog belog, možda se i sretnemo!
    Devojkina bajadera je uvek najsladja! Dobro se ti meni vratio! Laka ti noć, Podbaračka! 🙂

  6. Da li da nesto kazem? 👿
    Da juce nije bilo bajadere, ja bih jos imala moju staru dobru voljenu tastaturu!
    Ima kod nas u Beogradu radnja sa tim sapunima, sad mi stade mozak kako se zove na L nesto, dobijala i ja te sapuncice, pa nisam znala sta cu jadna kako lepo mirisu.
    A bajadere……grrrrrrrr 😛

  7. *Zelena, jako mi je zao što ti je tastatura došla glave! BILA je ta prodavnica i kod nas. Selila se iz jedne u drugu radnju i na kraju propala. Bili su preskupi. Lush joj je bilo ima! Bila je kod nas u Dunavskoj jos jedna firma, koja je takodje propala, jer je bila skupa! Ovi mladi ljudi kažu da će ovi sapuni biti jeftini. Kako, nemam pojma! Ovakvo parče sapuna bi trebalo da košta oko 150 dinara, tako su mi rekli. Videćemo kad otvore radnju! 🙂

  8. *SanjaKokice, imam i ja recept za bajaderu. Nama je to zimski kolač i kada počnemo da je pravimo, familijarno, „već“ na proleće nam se ogadi. Sada bi mogla nova tura ISTE. Zaželeli smo je se. A sapun sam liznula da se uverim i bljak. Evo, gledim ga na prozoru i osećam miris cimeta! Mmmmm, divno! 🙂

  9. *SanjaKokice, nisam odolela. Dobro je da traje, izgleda da je kod nas bilo malo zainteresovanih. Ako ovi dvoje mladih otvore, mislim da će im super ići, samo je važno da pronadju dobro mesto, što je i najteže i imati dobre cene za naše tanke novčanike! 🙂

  10. *Zelena, nadam se da hoće. Jedva čekam da vidim ostale i pomirišim! Ovaj ne sme da se koristi do 15.decembra, jer treba da sazri, tako su mi rekli! 🙂 To je po meni, predivan poklon i muškoj i zenskoj osobi. Naravno, bude i za muškarce dobra ponuda! 🙂

  11. Aaaaa, kako sam vas uhvatila))))))))))))))
    Nisam zaljubljena, časna reč)))
    Šta će biti ne zna se, ali zadovoljna sam što sam imala priliku upoznati takvog Gospodina)))))
    Slušati pametne i divne priče…To je neprocenjivo…
    A ljubav…sačekaću je kad – tad)))))

  12. *Goran i Drazenka, moje komšije koje prave one divne sapune i njihova beba Sofija! Ne preterujem, sapuni su ljudi, PREDIVNI, VIDELA SAM JOŠ NEKOLIKO VRSTA! Njam, njam, svi su da ih smažete u slast! Onaj sa lavandom i kamilicom!!! Ne možete zamisliti kako miriši! Jedva čekam da se pojave u prodaji! Poljubim slatku Sofiju, a mamu i tatu grlim i tapšem po ledjima u znak podrčke! 🙂

  13. *Mirisi su fantazija Maki. Osetiš, na bajaderi, samo miris cimeta, predivno! Ima sapun sa lavandom i kamilicom, predivan, pa sa klinčićima, a da ga vidiš. Poslagani klinčići od gore po „cigli“ od sapuna kao Titovi vojnici! 🙂 Pa sapun sa čokoladom, da ne veruješ da je sapun:) Onda piling sa makom, cimetom i… ne sećam se s čim, ma, predivni. Javiću čim otvore prodavnicu. Slatki su oboje i puni entuzijazma. Držim im šipke da zaposle još desetoro da rade za njih! 🙂

  14. Moracu da podrzim komsiluk!
    Kupicu taj sa lavandom i kamilicom vec se radujem!
    Javite kada otvore!
    Zelim im sve najlepse, njima i bebani Sofiji!
    PS Vi ste u gadnoj situaciji koga pojesti Sofiju ili sapune a najgore nijedno ne mozete! Ha, ha!

  15. *Sanja, kakav je to miris, neverovatan! I svi ostali, takodje. Ova bajadera mi stalno bode oči, pa sam morala da napravim jednu večeras, da ne bih pojela sapun, do kraja! 🙂

    Javiću, obavezno, a Sofija je preslatka, vesela devojčica. Uvek se smeje! I roditelji su divni, mladi ljudi! 🙂

Оставите одговор

