JEDAN OD, „ONIH“, DANA

Ako se po jutru dan poznaje, onda sam već u pola deset mogla da naslutim kakav će mi dan biti 😦
Zato što sam ustala u 9,15 h, pa sve polako i natenane. Neradna mi subota, pa mogu kako hoću. Ali, ne lezi vraže! Setih se, iznenada, da ćerki, u 10 h, dolazi profa iz statistike. Važno je, jer u četvrtak ima ispit. Brzo oblačenje, nameštanje kreveta, budjenje Mime, očišćena jabuke je čekala,kafa na brzaka napravljena ali ne popijena i zvrrrrr….. stigao, 15 minuta, pre vremena. Jebo ga ja! Ju, pardon! A baš mi je falilo tih petnaest minuta da umutim puter i šećer za tortu, za jednom malog Timija, koji danas puni 2 godine i koji je presladak i sin jedne moje bivše komšinice, ali smo u kontaktu i u komšiluku, opet. Bar sam plazmu potopila u mleko!

Izvodim Tedija napolje, vraćam se, odlazim na pijacu, obavljam brzo kupovinu, smrzla se ko pe-du!

Vratila se kući, presvukla se u „borbenu“ odeću, jer me je čekalo pravljenje Teletabisa. Imala sam omot od cd, istih. Izabrala sam zutog, po želji malog slavljenika. Jedino je bio problem što nisam pronašla zutu boju u prodavnici, a sve druge sam kupila. Ma, nema veze, praviću neku drugu boju. Gledam ja njega, gleda on mene. Pravim plan u glavi. Za pravljenje boje, izabrala sam belu čokoladu, kao osnovu. Sećate se Šreka u postu ZIVOT TEČE DALJE, koji je pravljen istom tehnikom.

Oblikovala sam malog Teletabisa. I to je bila relativno prijatna borba, jer ja volim da „stvaram“ likove i pravim kolače i torte. U fil sam iseckala i mlečnu običnu čokoladu, inače je torta bez jaja, a plazma je odlična za modeliranje.

I počela sam da topim čokoladu da bih malom napravila rozikasti ten. Dodala „kajsiju“. Ispade to jako oranž, pa dodala ponovo bele čokolade i krenula da nanosim na facu. Naravno, boja je curila na sve strane. Pa, sada šta da radim. Tako je, kako je. Sećam se, isto se dešavalo i kod Šreka, ali sam je pokupila kada se malo stegla. Pravim „zuto“ telo, od malo zute boje koju sam pronašla u frižideru. Naravno, ni nalik zutoj. Rešim da ipak bude zelen, pa dodajem boju u šerpicu, sa još bele čokolade. Ispada odvratna boja, koja lici na sadržaj nosa u „završnoj“ fazi kijavice. Zelena, bljak! Zatim dodajem plave i crvene, ne bi li dobila neku ljubičastu. Neeeeee, dobila sam čokoladno braon boju, a kockicu na njegovom stomaku sam obojila nekom šućmurastom, koja mi je ostala u jednom delu šerpice. I krenuh da nanosim boju, koja se automatski slivala na tacnu na kojoj je otabačen mališa. Besna sam kao razjareni nosorog. Fil curi i po kuhinjskom elementu, ne stižem da ga pokupim. Uh, usput se sva mažem,prsti mi izmazani od raznoraznih boja kao da sam vrhunski slikar! Uguravam tortu u frižider, da se malo stegne i vadim povremeno, skupljajući fil – glazuru sa tacne i nanoseći je na malog.

Onako besnoj, ništa mi više he ide od ruke! Ispustam, lupam, mažem, galamim, psujem!

Vreme mi beži, slavljenik odlazi od kuće u pola četiri, a pola tri je kada sam to saznala. Brzo vadim mog „žuto-zeleno-braon“ Teletabisa i trudim se da ga dovedem u red. Ispao je upravo ovako, kako nije trebalo:

Resize of Teletabis 002

Ja sam nezadovoljna! No, nemam vremena, pakujem sve u najlon kesu, odlazim. Timi se obradovao torti, zabio prst u stomak, olizao ga i rekao: NIJE BLJAK! Super Timi, baš mi je drago! To je Pebetabis, kaže Timi, što ja potvrdjujem, jer, ruku na srce, ne postoji ni jedan pod imenom Teletabis a da je braon boje. Da sam htela braon, jednostavno bih otopila pravu čokoladu i dobila bih sve mnoooogo lepše i lakse! No, važno je da je ukusna torta i da se Timi osmehnuo kada je video! Eto, izmislila sam i braon lutka!

I nije tu kraj mojim baksuzlucima!

Vratila se u dvorište, Mima mi poslala Tedija da obavi nuždu. Dečaci, sede na klupi i jedva dočekali nekog odraslog da se požale. Pala im lopta na terasu od jednog stana u kome niko ne živi, na prvom spratu. I sad ja sva važna, pokušavam da rešim problem, ali idem za Tedijem a gledam sebi iza ledja. I, upadne mi noga u rupu, padnem na kolena i izgulim jedno. O, bože, kao me je bilo sramota od dece! Jebem li vam loptu, da vam jebem, prosiktah! Došao jedan klinja do mene i pitao me da li je sve u redu, a ja crvena od stida, kažem da jeste i brišem kolena i sramota me da vide kako me boli.

Ne dohvatiše oni loptu, jer nije bilo načina.

Vratim se u stan, nastavim sa budalaštinama. Isprosipala vodu na sve strane, ispala mi kašika iz supe, isprskala sebe i pod, i evo, već, dok vam ovo pišem, sedamo da ručamo! Hm, da li sam završila za danas sa budalaštinama i baksuzlucima!
Samo da me onaj profa nije izveo iz takta, sve bi drugačije bilo!

Držite mi šipke da se ne ugušim dok budem halapljivo jela, jer, umirem od gladi!

Ajd, pa srećno mi!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

35 thoughts on “JEDAN OD, „ONIH“, DANA”

  1. Držim ja tebi, Dudo i šipke i fige dok ti trpaš hranu u usta! Ako bude sledećeg posta znači nije bilo frke!
    post screptum: nadam se da ono tanjirče nije promera… recimo sedam santimetrova već tri-četiri-pet puta toliko!

  2. ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Dudo ti si rodjena da praviš nove i smele stvari))))
    Ovo je baš u duhu vremena u kojem smo. Teletabis – Crnac))))
    Da se niko ne pobuni,hihihi
    Super je ispao, vidiš)))))))))))
    Nadam se da si dobro, i da ti je odmor doneo olakšanje od frke preko dana)))))))))))))

  3. *Veco, to je mešanac, vidiš da mu je faca bela, baš kao Obama! Jedino mu je nos malo manji, mislim Teliću! Hvala ti, ali to što sam legla, nije mi baš nesto posebno olakšalo. Umorna sam i dalje! Uf, omatorilo se! 🙂

  4. *Gil, politički korektan Teletabis, baš mi se dopada ovaj izraz! Eto, vidiš, i ja sam korektna i nisam rasista!
    Ma, ne da sam se trudila, sva sam se satrla, ali, ovo je bio jedan od „onih“ dana, kada ti ništa ne uspeva. 🙂 Bar nisam omašila u sadržaju torte!

  5. *Breskvice, hvala ti što me bodriš, ali, ne mogu da kažem da je takav trebalo da bude! Nije! Ispao je sasvim drugačiji, ali ispraviću se ja do 31. X , kada Timijevoj sestrim pravi tortu povodom rodjendana na Noć veštica! 🙂

  6. *Sanja, ne volim kada mi tako krene, jer sam sve bešnja i pravim, samim tim, sve veće greške! Dobro se nisam ubila danas ili naletela na kandelabr u dvorištu! Sva sreća prošla sam samo sa oderanim kolenom! Lujkača! 🙂

  7. Ma vi ste divni! Blago Mimi sa vama!
    Em je budite em je ceka oljustena jabuka.
    Divno sta drugo reci!
    A teletabis je odlican!Dobro ste ga izmodelirali, jest da ste boju omasili ali nisam sigurna da Timi sa dve godine bas razlikuje boje. Verovatno je skontao da je taj vas malo drugaciji no bitno je da mu se svidja.
    Ima tako sugavih dana, kada se jos udruze sa hladnim vremenom dodje coveku da ne ustane iz kreveta.
    Da citucka novine i pije cajice, slusa muziku i uziva ceo dan.
    Kada bi se moglo bili bi dobro…..
    Pozdrav od malih uspavanih bubica i nas dvoje!

  8. *Sanja, hvala na pohvalama! I mali „marsovac“ je ispao smešan, ali je namera bila dobra! Timiju se svidja, sto je najvažnije! Biće bolje samo da se izveštim sa belom čokoladom! Pozdrav svima vama, drage komšije! 🙂 Pa, pa i od Tinky Winky, Dipsi, Laa-Laa i Po-a! 😀 😀 😀

  9. Dudo – pišeš – znači ŽIVIŠ!!! To je za početak sasvim dovoljno 😉 Šta da ti kažem – pogledah i Šreka, on super, lep, zelen, baš kako treba (podseća na onu boju iz nosa, što si je spominjala…ali on i jeste takav) Tako da sve pohvale za Šreka!!! A i Pebetabis ti je dobar šta hoćeš? Bre…gde piše da mora da bude baš od onih boja…ovo je izgubljeni i ponovo pronadjeni peti drugar 🙂 (valjda ih je bilo četvoro do sada?! )
    Nego, jel neguješ kolena?

  10. *Sanja, trebala si da vidiš onu zelenu što sam napravila prvo za Pebetabisa! E, to je „prava ONA“, bljak!Peti drugar, pa, dobro, može, možda im stigao u goste sa neke druge planete, gde su mešanci! Kolena su ok! Juče kleknula da mazim Hamba, pa jauknula, inače, ovako, kad idem i sedim, ok, hvala na brizi! 🙂

Оставите одговор

