POKLON ŽENI

Danas, po podne, udje mi u radnju, gospodin srednjih godina. Kaže, došao je da kupi ženi nešto lepo, diskretno, od belog zlata a opet da ne bude preterano skupo a ipak sofisticirano!

Hm, pomislih u sebi, možda ima i muzičku želju, ali sam to ipak prećutala.

– Dobro, rekoh mu ja, da li bi to nešto moglo da bude sa dijamantom?
– O, da, molim Vas, pokažite mi šta imate?

Otvorim mu ja kutiju sa dijamanskim prstenjem, naušnicama i privescima.

Kaže on:

– Znate, moja žena voli nakit onako malo da izgleda starinski!

– O, da znam, odgovorim mu ja, a kako vam se svidja ovaj prsten?

– Meni se jako dopada, medjutim, ima ona sličan.

– A ovakav privezak?

– Ima i privezak!

– A sta kažete za ovaj zeleni kamen, savorajd sa dva mala dijamanta sa strane?

– Ima i zeleni kamen, smarag, ako se ne varam!

– A šta mislite da joj napravimo neki prstenčic od nekog drugog prirodnog kamena? Evo, izvolite, pogledajte, ima ovde svega: turmalina, topaza, garneta, peridota, akvamarina…

– Znam da ima akvamarin, smaragd i onaj ljubičasti…

– A ovaj garnet (češki granat)?

– Ne, ne, to nije u njenom fazonu!

prsten

(Ovaj prsten nije iz naše radnje, ali bih ga ja rado nosila, jer imam sličan i isključivo nosim starinski nakit, usput da vam javim.)

Vratismo se na kutiju sa izloženim nakitom sa dijamantima.

– Vidite ove naušnice, baš su slatke, diskretne!

– Meni jesu, ali njoj se ne bi to svidelo!

Polako me izdaje strpljenje, jer sam iscrpila sve mogućnosti predlaganja kupovine nakita!

– A pogledajte ove naušnice sa biserom i dijamantom!

– E, rekli su mi da se biseri NIKADA ne kupuju drugom, da znače suze, tako da to ne dolazi u obzir!

– Ma nemojte molim vas, pa vi ste mladi, zar je moguće da verujete u te babske priče?

– Ne znam, ne bih se usudio, jer su mi tako rekli!

– A da li vi znate da svaka zena MORA da ima bisere u svojoj kutiji sa nakitom?

– Znam, ima ih ona, nasledila ih je od svoje tetke, ali ne znam kako se to tretira!

E, nećeš ni saznati volino jedna, pomislih, jer si toliko tup i glup i zaostao, ne mogu da verujem!

To je bio vrhunac mog dostignuća dobrog trgovca, morate priznati, da bih mu na kraju rekla:

– A da vi ipak kupite suprugi neku sliku, jer od nakita IMA SVE!

– Pa, da vidite, gospodjo, dali ste mi odličnu ideju, hvala vam puno!

Šta reći na ovo sve?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

38 thoughts on “POKLON ŽENI”

  1. Ništa Dudo…jednostavno se treba nasmejati,a on neka nastavi da se muči, sam sa sobom…To je ipak kazna ,priznaćeš)))))
    (svaka čast na dobrim nervima)))))))

  2. Dudo moja draga, trgovac, pravi trgovac, rodjeni trgovac uvaliće marsovcu duboki tanjir koji leti kroz prozor, iako će on (marsovac) možda poželeti kafu i kad je ispije poleteće put mračnog neba bez zvezda da ga niko ne vidi u toj šolji ispijene kafe. Naravno, razumem poentu priče koja je višeslojna, ali se ne slažem sa Veštičanstvenom za iskazano strpljenje: Nerve je podario Bog ne bi li primorao trgovca da što pre proda svoju robu, i… mislim da je uspeo u svojoj nameri.

  3. *Gil, ne postoji, ovaj nja-ke, nego ga je sigurno tako dresirala da ne sme ništa da kupi bez nje! Uh, svakakvih primera ima. Teško je sa ljudima a moraš imati debele nerve i strpljenje i osmeh i razumevanje! Nakit je jako teška roba, naročito sada u SEKI! 🙂

  4. *Stevo, za nas blizance kažu „da bi i Eskimu led prodali“, jer imamo „zvaku“, koja u ovom slučaju, nije urodila plodom. Jedino mu nisam ponudila svoj prsten, posto je stvarno „starinski“. E, a to ne dam! To je za moju decu, al dok dišem, za mene, sem ako baš koja poželi sada, skidam sve sa sebe i dajem im. Srećom, ni jedna ne nosi prsten. Cerka koja je udata ima istetoviranu burmu na desno ruci, kao i zet vaterpolista! On bi svoju morao stalno da skida, pa je ova varijanta ispala najbolje rešenje! 🙂 Hvala ti!

  5. 😆 Dudo, ja već kod njegove izjave šta hoće ne bih imala pojma šta da mu ponudim, sem kafe, da sedne, malo ispuni vreme (očito je čoveku bilo dosadno, pa došao tebe zabavljati 😉 ), da razmenimo koju, pa nek bega kući, ženi, na porciju čorbe od jezika 🙂

  6. *Sanja, ja sam u zlatarstvu već 23. godina, pa sam naučila da slušam mušteriju i, hvala bogu, mogu i da zamislim šta im treba, pod uslovom da dobro objasne. Mada, postavljam i ja dosta pitanja da bismo se dobro razumeli! Čorba od jezika mu ne gine, ako spomene da je bio u zlatari! 🙂

  7. Ma vi ste Dudo siguno odlican trgovac (imate trgovacke gene na onu vasu baku :)) ) ali ljudi nekad pozele i da samo pogledaju! Kada covek ima malo para mora sve da obidje i iscunja pre nego sto kupi nesto.
    Rekla bih da je kod doticnog gnjaveza to problem.
    Tu vi trgovci nagrabusite ali sta da se radi….

  8. Uh, al’ ga covek zakomplikovao 😉
    Treba sve do izdrzati. Ti ima debele zivce. Vec sam te zamislila kako mu se osmehujes, a mislis…mmmmrrrmm..!! 😆
    Moj muz ne bi imao problem samnom svaki komad nakita bi me obradovao, (a imam dovoljno) … :mrgreen:

  9. *Zelena, ko kanda! 😀

    *SanjaKokice, mislim ja da je on zurio kući da kuva! 🙂

    *Sanja-komšinice, hvala na komplimentu! Mislim da je on jedan trtadzija koji se boji da kupi bilo šta, bez žene! 🙂

    *Stevo, pazi samo, moraš popiti puuuuno piva, jer zdravo boli, kažu oboje! Tu sa strane prsta je uzasno tanka kožica a mesa ni nema, pa bukvalno udara u kosku! A strani dlana, tetovaža se ne prima, tako da u stvari njih dvoje, kada sastave šake imaju jednu celu burmu! 🙂

    *Saro, navikla sam da se osmehujem, a mislila sam mu posle, i komentarisala sa kolegom. To sve dok se dešavalo, nisam imala vremena od razmišljanja šta još da mu ponudim! Ti si baš zahvalna za poklone. Ja sam laka na kupovini. Prvo na koje naidjem a da mi sve odgovara, kupim, ne gnjavim ljude po radnjama! 🙂 Verujem da si bila gladna kada si kucala, a meni ne smetaju! 🙂

  10. Odlican predlog za sliku.
    Veruj mi da kada bi mene tako opravila, sigurno bi se uvek vracao kod tebe u trgovinu , jer samo je takav pristup ok, sve ostalo je bljak.
    Koliko god da se nerviras i sve sto si u sebi mislila, verovatno bi i ja isto, ali je ipak lepse sto si ga uputila sa novom idejom..

  11. heheheh, ma ti si dobra, ja bih prs’o odmah i lepo mu rekao:“ slusajte Vi, da lepo odete kuci, popisete na papir sta ona ima i sta joj se svidja a sta joj se ne svidja, pa da ponovo dodjete i redukujemo potraznju za adekvatnim poklonom“.

    Hehhehe, mozda je covek odlucio kasnije da joj kupi autoportret. 😀

Оставите одговор

