IZLET U TIŠINU

Resize of PB050329

Stigle smo, nas dve, u Dumbovo, autobusom. Izletište na obroncima Fruške gore, odmah iza Rakovca.

Krenule smo uz brdo, Kradjordjevom ulicom. Pratimo tablu Crkva-sa strelicom pravo! Nailazimo na prvi, veliki drveni krst, gde je potencijalno mesto za crkvu, jedno, od dva.

Na početku Dumbova, kuće su gusto gradjene, medjutim, kako se odmiče uz brdo, sve su redje, ali ih ima. Dosta porodica ovde i zivi, gajeći krave, svinje, ovce i zivinu. Priroda je jos uvek zelena. Po dvorištima cveće, deca i koke, trčkaraju i čeprkaju po zemlji.
Put je sve strmiji. Pešačimo i ćaskamo. Dodjosmo do drugog krsta, još jedno od potencijalnih mesta za crkvu. Koje će se izabrati, verovatno samo Bog zna.
Dodjosmo i do Slavicinog placa. Ogroman. Ulazimo u dvoriste. Vidi se na slici, široko, staza sredinom a sa leve strane šljivik sa desne breskvik.

Dolazimo do male, vinogradarske kuće, skidamo se, iznosimo stolice i smeštamo se, prvo u hladovinu a potom na sunce. Nije bilo baš jako toplo oko 11 h, ali je posle otoplilo. Nazdravljamo rakijom! Slavica meni na dobrodošlici a ja njoj na pozivu. Nazdravljamo lepom vremenu, suncu, prirodi. Rakija, domaća, kruška! Ju, kako prija! Uživamo i ćutimo!

Slušam TIŠINU, KOJA NE MOŽE BITI GLASNIJA!

Samo se čuje po koji zrikavac i negde u daljini orao mišar, koji krikne, kružeći iznad svog plena.

I dalje slušam, očekujući neki drugi zvuk. Muk i neverovatna tišina. Prija ušima koje su navikle na gradsku vrevu.

Resize of PB050333

Setamo placem. Slavica mi pokazuje gde je šta posadila. Bere zreo paradajz i jede ga kao jabuku. Zatim skupljamo orahe i stavljamo ih u korpu zajedno.
Resize of PB050338

I tako smo ogladnele i rešile da smažemo sendviče koje je, moja draga prijateljica, napravila. Prijaju, uz rakijicu. Sedimo na suncu u pletenim foteljicama. Društvo nam prave Slavicini psi, koji nas tiho posmatraju. Srećni su jer nisu sami!
Resize of PB050336

Opet šetamo i ja fotografišem prirodu, koja se još uvek dobro drži. Nema zutog lišća, sem onog koje je požutelo od suše, jer ovaj deo, nema vode, ali im stiže u ponedeljak, na njihovu veliku radost.

Fotkam brezu, jelu a iza nje se vide obronci Fruške gore. Divno je, ali je neka izmaglica iznad šume!
Rotation of Resize of PB050332
Rotation of PB050337

Ovo sve oko nas je toliko umirujuće, da prosto nemate potrebu da pričate, već da šapućete da ne biste narušilu ovu glasnu tišinu.

Onda smo ipak malo kuckale orahe, odnosno Slavica, a ja sam joj pomagala oko čišćenja.
Ovako je izgledala ona:
Resize of PB050331

i opet ona:

Rotation of Resize of PB050348

a ovako ja, poziram:

Resize of PB050341

Rotation of Resize of PB050343

Onda je moja prijateljica nešto orezivala, ja sam se muvala po placu, trazila sta bih lepo fotkala. Popile smo kaficu, ćaskale, smejale se, pa se sve utišavale, jer smo se nas dve jedine čule u kraju.
Po kadkad bi zalajao neki pas u daljini, ili se začulo brektanje nekog traktora, ali je toliko sve prostrano, da nikom ništa ne smeta.
Naravno, bilo je tu i pite sa jabukama koju je napravila moja malenkost, ali nju nismo fotkale! Zelela je da ima privatnost!

Oko pola šest, sunce se već primaklo brdu, da zadje iza njega, pa smo se i nas dve spakovale da krenemo.
Zaključale i spustile se do puta, gde nas nije čekao autobus, već je otišao bez traga.
Došao je sledeći, skoro sat vremena kasnije. Sedele smo na stanici i ćaskale.
Priči nikada kraja, ali se dan brzo završio.

San me stigao već oko pola jedanaest, ali mu se nisam odmah predala, već sam se mučila, uz odličnu ljubavnu dramu!

Danas sam još puna utisaka, tišine i zelenila koje mi je ponudio jučerašnji dan! Oberučke sam sve prihvatila i dobro se osecam, spremna za narednu, radnu nedelju!
Zelim i vama, odlazak u prirodu da napunite baterije!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

36 мишљења на “IZLET U TIŠINU”

  1. Vidim da si uzivala, bas. Super je kad odes bilo gde gde mozes da se odmoris se od buke.
    I mi uhvatili prvi vikend od pocetka skolske godine, pa svi poludeli od srece. 😛
    Jes’ da smo pekli paprike i ubili se radeci, ali smo spavali ko bebe i uzivali ova dva dana.

  2. Obećavam sebi da ću čim prije otići u šetnju u prirodi, pa kad ja slikam Dudule, kad vidiš moja brda i doline poželićeš odmah da dođeš:))

    baš tako, uživati u glasnoj tišini.

    uuu ala poziraš;)

  3. *Afrodita, ovog leta sam zaista dosta šetala i prosto je počelo da mi nedostaje, kada izostane, kao danas! 🙂 Pravim se da se nešto kao razumem u fotke, ali baš volim da fotografišem, sve što mi se dopadne! Drago mi je što ti se svidjaju! 🙂

  4. *Dolly, nisi skoro videla nekog kao što sam ja, a da je toliko ne fotogeničan! Ne mogu da verujem. Ako gledam ravno u aparat, oči gledaju svako na svoju stranu, ako gledam u stranu, izgleda kao da sam nezainteresovana, ako se nasmejem, ne vide mi se zubi jer su se pojeli (moram na remont) i tako dalje, sve nešto ne štima! A i stomak mi se vidi na ostalim fotkama, pa ih nisam stavila! Hajde, napravi fotke, da vidim šta nudiš, da li da dolazim ili ne! 🙂 Uživala sam, zaista! „Mozak na paši“ pa danas bolje radi!

  5. I ti si Dudo uživala u prirodi,van grada kao i Breskvica)))
    Zavidim vam))))Divno je kada se provede vreme napolju,pa makar i u gradu,a kamoli negde gde je raj za sva čula.
    Pominješ svašta nešto fino za jelo,a ta pita mi pleše pred očima))),biće da sam gladna))))
    Fotografije su baš lepe,drago mi je što si napunila baterije za narednu sedmicu…Srećan rad,sutra))))

  6. Kakav predivan dan. Vratila si me kuci (mami) i u moja polja koja sam tek nedavno posetila… Priroda je prelepa kao i vas dve …ma sve izgeda fantasticno…
    Setnja cini cuda. Iskoristi lepo vreme i bezi iz grada 😀
    Pozz

  7. E Dudo, to se zove dobro iskorišten vikend 🙂 Lepo si to sve fotkala, i dobra si na fotkama 😉 Nek ste se nauživale i nek ste zakasnile na autobus, ko prave tinejdžerke 😉 Zavidim vam na toj glasnoj tišini u kojoj ste uživale!!! 🙂

  8. * Zana, tako je! 🙂

    * Kokice, nego sta nego kao tinejdžerke, sa sve ruksacima na ledjima. Trebala sam i to da fotkam! A, bus, djubre, zbrisao nam za minut! Pogrešno smo procenile silazak sa brda, ali nema veze! 🙂

    *Malabreskvo, ne spominji mi roštilj, ali može i uz vegetarijanske sendviče, jer je Slavica, baš to, i želela sam da probam kako napraviti sendvič, bez slamurde. Jako je bio lep:
    biljna pašteta, zelena salata, paprika, kupus, crni i beli luk, tofu sir. Divno i sočno! 🙂

    *Zmajček, hvala ti, uzivaj u predelima! 🙂

  9. Draga moja Dudo,procitala sam tvoju kratku pricicu u kojoj sam i sama ucestvovala i jako sam radosna da si tako uzivala i opustila se a i napunila svoje baterije!!!
    Jeste zaista je bilo divno vreme a priroda je uvek savrsena,bilo koji predeo da je u pitanju,naravno Moje Dumbovo je ipak meni duboko u srcu i posebno.Drugi put kad dodes bicemo u vecem broju pa ce mo ici u sumu nekih dva kilometra je vodopad a suma je carobna,stara,prekrasna sa visokim i ogromnim drvecem.
    Naravno moram pomenuti pitu,jer pita je bila pita ipo mmmmm onako kako to ti znas da napravis.Bila si divno drustvo ljubi te tvoja Leci.

  10. *Char, drago mi je da si i ti uživala! Uvek ću postavljati fotke, jer i sama volim da ih gledam na tudjim blogovima! 🙂

    * Lecika moja, divno nam je bilo, pa, i kada smo ćutale. To je pravo prijateljstvo, zar ne?

    *SanjaKokice, domaću smo pijuckale uz klopu, tako da nas nije ni opustila, ali je prijala! Mi se jesmo opušteno spuštale do busa-djubreta, ali smo ze zezucnule u proceni dužine spusta. Samo minut ili dva smo okasnile! Sada znamo da mu od Beočin-sela, treba 7 minuta do naše stanice! 🙂

    *Breskvice, hvala na komplimentu, ali sve nesto mislim da bi bila sićušna za avatar! Jedino da se uveliča, pa samo glava, eventualno! Nemam pojma! :)Dala si mi ideju da razmislim!

  11. Iz opravdanih razloga, blog – Miljanova reč će od danas biti privatnog tipa tj moći će da uđu samo korisnici kojima ja to dozvolim. Razlog za ovim postupkom neću da obrazlažem. Žao mi je što to mora da uradim, ali imam samo 2 opcije: ili da prestanem sa blogom ili da svoj blog načinim privatnim, da nemaju svi pristup. Nadam se da će te me razumeti. Znam da ću mnogo izgubiti ovim postupkom, ali jednostavno nemam izbora.

    Da bi Vam odobrio pristup na blog morate mi poslati korisničko ime (kojim ulazite na WP) jer se ono obično razlikuje od Nicka koje koristite na blogu. Izvinjavam se što sam ovako zvaničan, ali ovu poruku ću proslediti svima koji me prate i koje pratim. Pošaljite mi na mail ako to želite Pozdrav od Miljana

  12. *Reminder, razumem tvoje razloge! Poslala sam ti sve podatke koje si tražio. Naravno da nećeš zbog pojedinaca prestati da vodiš jedan tako divan blog! I nećeš sigurno ništa izgubiti, već će ti ostati samo pravi prijatelji i divno druženje sa njima! 🙂

  13. vala, svakom zivom stvorenju je potreban barem jednom u mesec dana mir u prirodi.
    Uzurban zivot i gradska vreva bukvalno te ocrpe, a onda se napune baterije kad se ode daleko od guzve tj. u mir prirode.

  14. Повратни пинг: Kako Napraviti Aparat Za Kokice | Kako Da

Оставите одговор

