STAND BY

Veceras pretresale kuma i ja poznate i nepoznate face, sreli razne poznate i evocirali uspomene na neka davna dešavanja.
Smejale se raznim dogodovštinama i setih se da nisam pisala jedno ludo putovanje moje kume Mire za Las Vegas.

Bilo je to u ono vreme kada se sa Surčina nije poletalo, a bogami, retko i sletalo. Samo neki interni letovi, sto će reći iz bivše nam, bratske, i to bi bilo to. Možda se i varam, ali, ona je sletela u Budimpešti a i vraćala se za Ameriku, odande. I to na stand by.
– Pa kako, crna Miro na stand by, pa šta ako ne bude leta do ponedeljka a ti moraš na posao?
– Ma biće, sto posto, nije neka sezona!
Budapest airport transfer
Krenusmo nas tri, sestra, kuma i ja, da vozimo Miru na Ferihedj, Budimpeštanski aerodrom, onaj novi terminal (izvinite ako sam pogrešno napisala).
Jedva smo potrefili aerodrom. Gde god smo stali da pitamo na engleskom, svi su se pravili „Englezi“ i nista nisu razumeli šta smo ih pitali. Sve smo molili i kumili da nam neko objasni kojim putem do tamo.Cudni ti Madjari!
I, konačno, na jednoj autobuskoj stanici, progovori jedan Madjar engleski, kao da smo insistirali za laponskom! I objasni nam put i već, posle 6 – 7 sati lutanja, stigosmo. Da ne kažem, kako smo skrenuli, usput, prema jednom vodotornju, misleći da se nazire ono, kakosezove, kontrola leta ili nesto tako. Naravno, smejale smo se kao tri odlepljene blesače!
Udjosmo u zgradu, Mira se zaputi ka mestu za bording, ali, cvrc, nema Milka, ima da čekaš dok se gospodja ne sredi i ne otvori šalter, tačno u 09 h. Stajala Mira, samo sto nije salutirala. A nas dve, otišle u kafić na kaficu.
Gledamo Miru od gore i strepimo, da li će biti mesta za let u 11,30 h? Ona je na stand by, to znači, ako bude mesta „na letu“ ulazi i odlazi, ako ne, čeka sledeći let i tako redom.
Kada se otvorio šalter, objasni Mira da HOĆE u Las Vegas! Ova gleda u spisak i vrti glavom. Sestra i ja se zajapurismo, poznajući Miru i znajući sta sledi AKO ne bude ušla u avion.
Vrti glavom službenica, Mira se premešta s noge na nogu i sve glasnija! Nas dve se primirile i pravimo se da je ne poznajemo! 🙂
Ne može joj pomoći ni sam Bog, ako nema mesta! Mira insistira da je odvede do ŠEFA! Odlaze negde na sprat, Miru ne vidimo ali je DOBRO ČUJEMO. Nadigla opštu frku na aerodromu! I ništa, nije otišla, već su je uputili da dodje sutra ujutro, da vide da li će biti za nju jedno sedište!
Plače Mira od besa, mi je tešimo, i počinjemo da se smejemo kao budale.
Raspitujemo se gde ima najbliži smeštaj, hotelčić, da Miru otpratimo i mi se vratimo kućama.
Došli u jedan mali, čist, predivan hotel, zaista blizu aerodroma a i Ikee! Ju, gle čuda! Bas nas usra*o!
Udjosmo u hotel, pita Mira pošto soba, hm, nije bas jeftina, ali nema kud! Poče Mira opet da plače i kuka, kako će sama tu da ostane, pa što ste takve, ostavićete me samu ovde!
– Miro, moramo se vratiti kući, ženo, pa kako da ostanemo s tobom, nemamo ništa, sa sobom, ni četkice za zube ni rezervnih gaća.
– Ma kupiću vam ja četkice a gaće izvadim iz kofera i podelim vam!
– Pa ti si luda žena, totalno! Sta da radimo?
Ajde, kumim vas, ostanite sa mnom, bojim se (svega) sama!
– Idi Miro u očin, čega ima da se bojiš u hotelu, pa nisi sama, ženo!
– Tako sam tužna a šta ako ni sutra ne odletim sta ću onda?
– E, pa, jebi se, znala si da će tako možda biti, pa si pristala na stand by, sta se sad praviš?
– Ma, znala sam, ali nisam verovala da je takva frka!
– Nisi znala…. a mi sada, i bez love, jer nismo očekivale da ćemo tu i ostati, imale tek toliko za benzin i za sitne troškove!

Sve će ona da plati, samo da ostanemo! Opet nas navalio smeh, Mira plače i smeje se i rešimo nas dve da ostanemo s njom i sačekamo sutra! Javimo se kućama da ostajemo s Mirom! Svima smešno, jer sa njom nikada nisi načisto!

Posedasmo u restoran da proslavimo ostanak i pravljenje društva Miri. Zezale smo se i ukibile za susednim stolom tri muškarca pa smo se lepo dogovorile koja će kojeg! 🙂 Naravno u zezanju, jer ih je bilo troje, kao i nas tri! Popile pićence i pravac Ikea!
Prošvrljale po njoj, otišle do neke trafike, kupile pastu za zube i četkice.
Vratile se u sobu. Tuširanje, gaće iz kofera, biraj, šta ko hoće! Mira je inače žena, koja bi vam, ali ZAISTA, skinula i gaće da vam pomogne ali i ugosti, svakoga, ko god stiže iz Srbije, ne samo iz Novog Sada.
Spavanje je bilo više nego ogavno. Ona je prilično hrkala, vikala, sanjala, tako da je noć bila prilično duga!
Ujutro, rano, ustasmo, Mira nam podelila poklone iz putne torbe i krenusmo ponovo na aerodrom.
U kolima tajac, jer je Mira bila prilično našpanovana.
Na šalteru ista scena! Opet ova vrti glavom a sestra i ja u očaju. Pitale smo se da li ćemo u Budimpešti provesti još koji dan i da nam šalju pare od kuće za hotel!
Dolazi Mira, kaže nema mesta ni na ovom letu, ali su je posavetovali da ode do Beča, da tamo sigurno ima mnogo više sanse da nešto uhvati „u letu“ nego tu. Odnosno, bio je jedan let , za nekih dva sata, koji je Miri odgovarao, ali je trebalo BRZO stići do Beča. Nas dve nismo mogle zbog viza, znači, pod hitno pronaći nekoga ko će je odvesti do tamo. Objasnili su nam gde stoje taxisti ili mini busevi za Beč.
Uhvatimo jednog taxistu koji, za pravo čudo „nije bio Englez“, ali je pričao engleski. Mira ga je prvo pitala DA LI ĆE JE SILOVATI USPUT? 😕 Možete misliti njegovu facu kada je čuo postavljeno pitanje?
– Silovati, gospodjo, zaboga, pa na sta vam ja ličim? 🙂 Evo, (obraća se nama), upišite moj broj kola, evo moj telefon, pa proverite sve u vezi vaše prijateljice! Skoro se uvredio, ali nije bilo vremena za dužu diskusiju.Naravno, nas dve smo je napičile, jer kako je mogla to da pita čoveka. Brzo je smestismo u kola, izljubismo se i ode Mira u novi stand by.
Konačno joj je uspelo! Rekla je: nikada više!

A tako je jedanput slala i sina koji je imao 8 godina. Kako je tek on prošao na putu, bolje da ne znate, jer ne biste imali stomak da to sve svarite!
Čudnovata zena, ta Mira!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

37 thoughts on “STAND BY”

  1. Faca je Mira…imam i ja jednu kod kuće, Mamu. Ne znam je li to ide sa imenom ili ne, ali da su opi*ene, vala jesu!!! Makar vam je priredila doživljaj za pamćenje 😀 Nego, jesul te gaće bile dobre veličine ili su silom ispale tange? A što je najzanimljivije, kako li je smela dete pustiti samo na taj fazon?!!! E taj deo mi baš nije smešan, valjda jer se ja malo mnogo brinem…ali sve ostalo – otkačeno. Moćno ste društvance 🙂

  2. Mira je genijalna stvarno 🙂

    i moram ti priznati da i moja putovanja imaju često sted by varijantu, ne zato što ja to hoću, nego se nekako potrefi.
    Zato za 2 dana nosim kofer kao da se iseljavam iz zemlje i imam plan B, C i E. I gaće rezerve 😉

  3. *SanjaKokice, izgleda da ima veze sa imenom, jedino sto im fali ispred NE, kako se ponašaju 😀 😀 Gaće su bile XXXL, kakva je i Mira, pa zamisli, kako smo nas dve M, izgledale u njima. Do preko si*a! Ujedno smo imale i gornji deo! 🙂 A to što je pustila dete, nju nije brinulo, zato što je dete bilo „praćeno“ i svugde su brinuli o njemu. Jedino sto je pooooootrajalo! Morala bih da se podsetim detalja, ali ipak, bolje ne! Kad ona stigne ovamo, to je onda turbo zabava. Vozikamo se od jednih do drugih, da ona sve obidje! 🙂

  4. *Dolly, stvarno ne znam kako bih se provela da moram tako da putujem. Čovek, verovatno mora psihički da se pripremi za takva putovanja! Važno je da imaš gaće, u celoj varijanti, i lovu, naravno i dobrog direktora, koji će razumeti stand by! 🙂

  5. Kontam nesto Dudo…
    Zar nije mogla telefonom da obavi dogovor da joj njeni u Americi kupe kartu od tamo za polazak iz Budimpeste? Onda bi znala tacno vrijeme i datum .Tako je mogla izbjeci svu tu frtutmu?

    Ali nije vam bilo dosadno,tako da je vredilo odricanja. 😉 🙂

  6. Dudo
    ja sam perfekcionista i prvi put kada su moji planovi promijenjeni i planirano putovanje odloženo ja sam bila očajna. Kasnije sam se navikla i sve varijante mi odgovaraju i podnosim ih bez nervoze. Gdje ću noćiti usput nije važno, kao ni u koliko sati ću krenuti… ja se za minut spremim, navikla sam:)

    Rekoh ti da uvijek imam varijante B, C, D i E.
    Uklopim se ja očas posla, svejedno da li idem direktno ili prečicom dužom 5oo km:)
    Voziti po 10 sati, putovati po 2o..ma sitnica majke mi:)

  7. *Afrodita, verovatno je ona rešila da putuje, nešto na brzaka, pa nije mogla da utvrdi kartu. Ne mogu da se setim tačnog razloga, a možda je ovako bilo i jeftinije, stvarno ne znam, uglavnom moralo je na stand by! Uglavnom da smo se nas tri ismejale do suza, jer sa njom možes i to da doživiš! 🙂

  8. *Dolly, verovatno je tako kada često putujes i navikneš se na svakojake situacije! Svaka ti čast. Putovanje avionom DA, ali autom, autobusom, uh, zbog mučnine, katastrofa. Jedino može da ja vozim! Srećan ti put i sve varijante (B, C, D, E) :)!

  9. *Plava Baklavo, ona je jako veliki trtadžija. Ja, kada sedam u taxi, odmah počnem da trtljam, pitam, odgovaram, ali stvarno, nikada mi nije palo na pamet da može nesto loše da mi se desi. Skroz imam pozitivne misli! Očigledno, Mira je MALKO drugačija! 🙂

  10. E vala bas ta Mira cudna zena.
    Nikada ne bih tako na blef otisao u susednu drzavu da vidim da li ima mesta u avionu.
    Inace Budimpesta je i poznata po tome da niko nema blage veze sa engleskim. Mi smo stajali u glavnoj ulici Vaci i bezuspesno pitali strance koja je ovo ulica i kako mozemo stici do ulice Vaci, a oni su samo izgleda razumeli VaTci i mumlali nesto na madjarskom. Dok nismo nabasali na jednog srednjoskolca, koji je verovatno ucio engleski pa nam je rekao da se mi nalazimo u toj ulici i da se ona proteze do u p.m.
    A sta bi bilo da ste sa njom otisle u Bec heheheh i tamo zaglavile jos par dana. Sa njom bi proputovale pola Evrope 😀

  11. *A zamisli još da smo i silovane!!! He, he, luda žena i sa njom nikada nije dosadno! Madjari ne znaju ni jedan strani jezik, a i oni koji znaju NEĆE DA PRIČAJU, jer su bezobrazni, definitivno! Mislim na Madjare u Madjarskoj. Neki dan sam nabasala na jednu turistkinju u trafici i nešto madjara objašnjava rukama, a ja je pitam da li govori engleski, ona samo trtlja i pokazuje nešto rukom, pa sam skontala da zeli mapu NS i uputila je u turističku agenciju, koja je bila tu pored nas! Ne mogu da verujem da ne zna da bekne ni jedan jezik a zaputila se tako kao blesava bez prevodioca. Valda je mislila da mi u NS moramo svi da znamo madjarski! 🙂

Оставите одговор

