LUJKA

Ova moja mala lujka se danas vratila sa nekog merenja. Kaže, prijavila se da vide svi,  koliko je idealnih proporcija i bez celulita i sala.

Pa naravno da jeste, konstatujem ja, ali, nije baš sve onako, kako je ona zamislila.

Njeno opsesivno vežbanje, po meni, na granici je sa ludilom. Nije baš kao Madona, ali nije ni daleko od nje.

No, idemo od pocetka.

Kada je imala pet godina, krenula je na dzez balet. Obožavala ga je. A bila je sićušna, da su joj se sve providela rebarca. One tanusne nožice i ručice, samo su letele na sve strane. Bila je jako talentovana, pa je i nastavila sve dok joj nije dozlogrdila nova instruktorka.

Nešto kratko je pauzirala, pa onda nastavila sa raznim aerobicima, stepovima i neznamkakosvesezovu, sve te drmusarije.

Poslednjih par godina posećuje jedan te isti Fitness centar u Novom Sadu. Svaki božiji dan! Sem baš kada padaju sekire ili kada ima migrenu! Ne mogu da verujem da je toliko zaludjena. E, iz tih razloga je pristala da danas ide da je premere, da vide ONI, kako ona izgleda i sa „stručne“ tačke gledišta. IMG_2696_resize

Ovo je fotka od letos, djipa

Bogami, zadržala se lujkica puna dva sata tamo, pa sam se već i zabrinula šta joj rade.

Vratila se, prilično nezadovoljna!

Što si se tako nadrndala?

Ma, pusti, budale jedne, oni će meni da kažu da treba da pijem vode…

Ja: Kako da piješ vode, zar nije dosta to sto se nalivaš kao zalivaš baštu od nekoliko hektara?

Ona: Nije, kažu treba i supe da jedem!

Ja i ona: Supe, pobogu, jedeš svaki dan po dva tanjira, naročito paradajz supu sa knedlicama!

Nju inače obožava i sama je pravi, ako je nema za ručak, već ima žute supe!

Ja: I sta još kažu?

Ona: Trčala sam kao pomahnitala na onoj pokretnoj traci (da ostavi POSEBAN utisak na merača), da se dokažem da imam kondicije, a sa onom maskom na nosu i ustima, bilo jako teško, ali nisam odustajala. Onaj tip me sve opominjao da nema potrebe toliko da trčim i da može da me malo uspori (14 km na sat ili *ebem li ga koja je mera), ali se nisam dala, dok nisam pomislila da ću blebiti nosom o traku!

Ja (crkavam od smeha, jer je luda na oca i strašan zajebant): Pa, dobro Mima, zašto pobogu, hoćes da odapnes na onoj traci, ludo?

Ona: Ma, kakvi, znaš kako sam ja jaka i brza!

Ja: Pa sta kažu, jel si jaka!

Ona: Ma, pusti ih, kažu da treba da idem na PAMP! Molim, pa ja samo na PAMP i idem (vežbe sa tegovima), a povremeno i na jogu (kada je posebno indisponirana), rekla sam im, a oni se čudili.

Ja: A sta kažu za obime? Jel su te merili, ono grudi, struk, bokovi, visina, težina?

Ona: Jeeeesu, imam idealne mere, mada obim grudi je (tapacirani brus) lažan. Znaš da treba malo da se „popunim“ silikonima i malo gornju usnu, da mi se ne vide desni kada se smejem!

Ja: E, pa draga moja, nećes se još skoro „popunjavati“ u obimu grudi, tu možes da švindluješ, a za osmeh, pa kontroliši se, kada već znaš da poziraš, razmišljaj i o osmehu (blesa jedna, umislila, a ima divne bele zube, puna ih usta)!

Ona: uradiću ja to, kad tad!

Ja: A visina?

Ona: 164 i, zamisli, malo sam se ugojila, baš me čudi. Imam 50,5 kg.

Ja: Pa krajnje je vreme da si se malo ugojila, jer si bar 6 godina na 49 kg. Ja sam u tvojim (26) godinama imala 52 kg

i bila kao avion.

Ona: Pa da, rekli mi da treba da dobijem jos na masi, bar dve kile (sto će reći da sam ja bila idealne težine)!

Ja: I sta su ti još rekli?

Ona: Da su mi kosti ok,  da nisam na tebe reumatična!

Ja: Pa pobogu Mima, nisam ni ja bila u 26, već sada malo, jer mi je to posledica upale zglobova, kada sam bila klinka!

Ona: Ok, i rekli mi da moram da budem masnija, tj. više omega 3 masnih kiselina, tj. riba i maslinovo ulje!

Ja: Pa da, kada nećeš češće ribu da jedeš, ko ti je kriv!

Ona: Ma, znaš sta, pojma oni nemaju! Lupeta ona krava, kaže mi ono za vodu a znaš koliko pijem (znam, uh kad bih ja toliko, izbacila bih kamenje iz bubrega), jedem 16 puta dnevno, ne mogu da se ugojim, a koliko jedem zdravo, vidi se i po celulitu KOJI  NEMAM!Baš me kopka kakvi bi Madonini rezultati bili?

Ja: Vidi se da ga nemas! Nastavi ti samo po starom i bole te! A Madonu, mani, vidi je kako izgleda, kao neka muškara! (NJoj je Madona idol, po izgledu, za razliku od mene, jer ja ne volim da žena ima takve mišiće i liči na muško)

I tako se završio „pregled kod stručnjaka“. Samo mi se dete iznerviralo, a inače voli da se fotka i samo pozira. Kada izlazi sa sestrom, utrapi joj fotoaparat i ona jadnica mora celo veče da je slika!

Lujkla, kažem vam, ali je obozavam. Uvek je spremna da se sprda sa bilo čim, sa bilo kim, vesela je i vredna!

ZIVA BILA ONA MENI, kako god da izgleda, a izgleda kao avion!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

38 мишљења на “LUJKA”

  1. „Kako da piješ vode, zar nije dosta to sto se nalivaš kao zalivaš baštu od nekoliko hektara?“

    jao Dudo da znaš koliko se smijem:)
    ovako genijalan opis samo ti možeš da smisliš :))))

    Živa ona nama bila, a „stručnjaci“… e to „izmišljanje tople vode“ e to baš ne volem:)

  2. *Veco, hvala ja baš i nisam tako vesela kod kuće, jer, ono je stvarnost i njima nisam baš interesantna! A tata im je bio jak zezator i omiljen u društvu! Ona je ista na njega i likom i po fazonima koje pravi! 🙂 Ja sam uvek bila antisportski tip, kao i moje starije dete, a tata je voleo fucu!

  3. E ovo je bilo zanimljivo 😆 nasmejah se…da sad ne nabadam čemu sve 😆 Ludo, mlado…ludo,…sreća pa je zadovoljna sobom a ne iskompleksirana. Šta reći, stručnjaci…i njihove teoreme i ostalo. Ne treba ih slušati, bolji su stručnjaci amateri!!! Samo nek je ona živa, zdrava, vesela, zgodna i lepa ko što jeste, a za one manjakvodestručnjake, zabole je zategnuto dupe 😉

  4. Meni je skroz slatka. A stručnjaci – ko stručnjači. Kad bacim pogled na sve one časopise o zdravlju i lepoti zaboli me glava, šta sve treba, a šta ne treba raditi, jesti, piti. Pa to bi celi dan samo lepotom i zdravljem trebalo da se bavimo, mislim da bi onda psihorazni imalu puno više posla (ako ga i ovako nemaju).

  5. *Zana, u pravu si, trućaju li trućaju. Moja ćerka je završila dve godine kozmetološke Akademije u Beogradu, tako da je prilično upućena u „lepotu i zdravlje“. Ono sto je išla na „merenje“, bila je iz radoznalosti, ali, uspeli su da je iznerviraju! Drugi put neće! 🙂

  6. Malo mi smesno a malo vise sam besan jer ovi koji mere nikad nece da kazu da je sve ok, nego ajd da dodaju jos nesto, samo da uzmu neku kintu tamo neki… Nema tu mnogo filozofije.
    E sad, zene nikad nece biti zadovoljne u potpunosti svojim izgledom i uvek ce naci po nesto sto ce im smetati. Zato je zene najlakse „prevariti“ kad su preparati i akcije u pitanju… Lakoverne su , mada im nije krivo kad shvate da su zeznute, jer zaboga, sve ce uciniti za svoj lepsi izgled.
    Poznajem puno zena koje su emocijaonalno prezadovoljne i kojima izgled bude na drugom mestu. Takve zene su ispunjenije i nasmejanije od ovih koje izgled stavljanju na prvo mesto…

    Kazi tvojoj lujkici da ne brine previse jer je genetika cudo, pa nek pogleda svoju majku kako izgleda u ovim godinama i nek se ne opterecuje previse izgledom… Uostalom, breskva ne pada ispod banane…

  7. Deda, ne diraj mi breskve! Banane možda vole majmuni, ali breskve su mnogo bolje!

    Dudo, tvojoj ćerci treba neki dasa koji će da je ubedi da je savršena, a ne neki tamo što mere. Kad nadje pravog džentlmena, biće prezadovoljna svojim izgledom 😉

  8. *Deda, u pravu si! Gledam užasno debele žene na ulici, utegnute u helanke, majice do struka, kipi i visi na sve strane, al nju boli uvo za to sve. Smeje se, zadovoljna, baš je briga. E, pa, ja ne bih bila zadovoljna da tako izgledam, ali, ko zna šta je i u njihovim glavama.
    Moja lujkica ne brine, samo je nezadovoljna sto nije SAVRŠENA, ha, ha. Hvlala ti za pohvale ono za mamu! 🙂

  9. *Breskve su uvek bolje od bana, i ja potvrdjujem. Deda samo poredio, ne ljuti se!:)
    Moja ćerka trenutno traži „savršenog“ spram sebe, a inače, uvek je imala predivne momke. Sve sam preplakala, sta da ti kažem, a svi su posle nje, ostali soleri. 🙂

  10. Breskavice, pa zar se ne vidi da je ovo kompliment a ne kritika i pogrda???
    Niti si mi ti pala na pamet niti sam imao volje, zelje, namere da vredjam ili bilo koga nerviram.
    Cak je u ovom slucaju breskva ta koja je u superlativu. Ni banane nisu za vredjanje, nego sam slikovito napisao a da ne budu jabuke i kruske… 😛
    Dudo, nema na cemu, zadovoljstvo mi je, nisam samo djentlamen…

  11. *Char, ono veče su se malo unervozile zbog kučića sto su dugo bili sami, ali, biće prilike da upoznaš obe. Ona je gradjena na majku, dok je starija gradjena na „onu“ familiju, odnosno, više je na pok. tetku sa tatine strane. Nju je strašno i volela, ali je, na zalost, umrla 94. godine u 44. godini. Ali, Mima je likom više na oca, dok je Neda na mene. Udrobljene su. Mima je fanatik što se tiče vežbanja. Sva je mala zilavica! 😀 I hvala ti na komplimentu! 😀

  12. *Ola, draga, ja sam to imala jedno za drugim, sa obe ćerke. Taman su jednoj prošle, pa odmah druga. Mladja je imala tri godine i jako joj je bilo teško. Strašno su je svrbele i pekle, pa je jadna kmekala i tražila da je češem. A imala ih je i u mokraćnom kanalu pa nije htela da piški! Muke moje i njene. Onda smo sipale tople vode u lavor, stavila je da sedne u tu vodu i obećala joj da je neće peći. Lagala sam je, ne bi li samo pustila da krene, a kada krene, suze krokodilske. Tako da, verujem ti da je živahan, ali je bolje da je tako, nego ovo sto je moja klinka preživela! Starijoj su bile u blagom obliku i neprimetno su prošle! Dobro je da ti je net stigao! Javi se! 🙂

  13. Hm… previse je to ekstremno u nekim slucajevima.
    Slazem sa sa tobom da joj Madona ne bi trebalo da bude idol, ali ipak… nismo smi isti, tako da su svima nam i razliciti idoli i treba postovati njen izbor. Pozdravi cerku 😀

  14. *Ivane, ja sam uvek bila dobra podrška svojoj deci, naročito u slučajevima „kada nešto jako vole“, kao i ja kolače, pa razumem „ljubav“. Ona obozava da ide u fitnes i super izgleda. Ne smem više da je zovem lujka, juče se krstila. Hvala na pozdravu, ali ne smem da joj kažem jer bi otkačila na mene što sam pisala o njoj, a ja volim i o svojoj deci da kažem koju reč. Ja nemam baš njihovu podršku što se tiče bloga, ali, to je njihov izbog, ja uživam! 🙂

Оставите одговор

