ŽAL ZA BLOG

Šetam se večeras Kejom, sa mojom dragom prijateljicom. Zaista predivno veče za 15. septembar! Pravo letnje!

Gledamo preko Dunava u Petrovaradinsku tvrdjavu. Divno je osvetljena i izgleda kao „čardak ni na nebu ni na zemlji“ . Rekla mi je: Jesi li pisala o Djavi? Paaa, ne znam, mislim da nisam, što? Pa pogledaj kako je divna, stvarno! Jeste, fantastično izgleda, ali ne znam sta bih još pisala o njoj sto ljudi ne znaju? Toliko je puta bilo priče o njoj a i na internetu se može pronaci raznih

 

Petrovaradinska tvrdjava

 

podataka o njoj. Sve to nije ni bitno, bitan je doživljaj pogleda ka njoj. A svega toga ne bi bilo, da ja sebe nisam zelela da isčupam iz stana i da korisnije provedem vreme umesto da buljim u monitor.

Već sam vam priznala da sam se dobro navukla na blogovanje! Počela sam da zapuštam i stan i prijatelje. Jeste da mi je najlepše na ovoj fotelji uz sve vas, ali ne mogu reći i da mi to sve fizički prija! Počelo je zaista da mi smeta. Ukoče mi se tetive u preponama od silnih sati provedenih sedeći, mada su to možda i kukovi, pojma nemam a neću ni saznati, jer nemam nameru da svojevoljno odem kod lekara.  Probacu sa terapijom „setanja“ i gledanja u prirodu i Djavu.

Isto tako, priznajem, da duboko zalim za blogom, sve vreme uživancije na keju. Ne mogu da se otrgnem od razmisljanja sta mi je ko napisao, ima li novih postova, jao, koliko je sati, hoću li imati vremena da sve obidjem?

Pa, kao sto vidite, a možda i ne, trenutno je 0,43 h i novi je dan, 16. septembar leta 2009. godine, ja pišem novi post i neću stići sve, večeras da obidjem.

Zadala sam sebi zadatak sta sve sutra MORAM da uradim, samo da bih manje vremena provela uz komp! Tiho ću patiti, dok se malo ne saberem!

Ostajte mi zdravo, dok ne pronadjem pravu meru!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

39 мишљења на “ŽAL ZA BLOG”

  1. Totalno te razumem, ovo je zaraza, a tek dolazi zima kad provodimo više vremena u kući. Sreća pa me ćerke oteraju kad one hoće na facebook. Malo mrnjkam, ali to mi dobro dodje. Šta ću kad ima tako puuuuuuno dobrih blogova. Pozdrav!

  2. Dudo
    potpuno te razumem…ja sam preko leta pravila pauzu…
    a i sada preko dana ne stizem puno, ali zato navece kad sve utihne a ja na blogove…ali skoro nisam obisla mnoge… i zato cu sada kad zaveje sve to nadoknaditi…
    A i izlazilo se i djuskalo i uzivalo… 😀
    Ti samo setaj koristi ovo lepo vreme , videces sticices sve 😀

  3. Šetala sam tvojim stazama i slikala se, slikala..:)
    Zaraza je ovo blogovanje,ali samo opušteno, ništa ne moraš, pročitaj kad stigneš, napiši kad poželiš… a mjere ti uvijek imaš.
    Čekam te:)

  4. Znate šta, ne znam za ostale, ali ja se počinjem brinuti za Dudu!!! 😉 Nema je barem još od jutros! Strah me je i pomisliti da je za ozbiljno mislila više šetati po Keju, nego po internetu!!! Dudo, javi se!!!Ne ostavljaj nas 😉 !!!

  5. *Zana, Zmajček, SanjaKokice, Saro, Dollybel, Veco, Sanja, Reminder, Malabreskvo, jaooooo, kako ste mi nedostajali dok mi je comp skakao sa sve TROJANSKIM KONJIMA u njemu i pored avasta, koji je malo popustio. Jutros, ćerka ga upalila, a on ded! Zovemo kablovsku-podršku i oni kažu da je kod njih sve ok. E, malo morgen, nije kod nas. Kaže meni taj Goran, kliknite na kontrolni panel, al hoćes vraga ne reaguje ni na sta. Goran jauknuo, ja takodje i dodje on predveče, i evo, radi kao nov, sa novim antivirusom. Uspela sam malo pre podne, dok nije radio OVAJ OVDE, da se konsolidujem, sredim stan izdivljam se na ćerku, na kadu, na šampone, na veš, na ručak, na sebe i evo me vesele, večeras sto smo opet zajedno! 😀 😀 😀

  6. *Malabreskvice, ma nisam ja ni želela da odem, samo malo da nateram sebe da postoje i druge stvari u životu, ali, teško mi to sve uspeva, kao sto vidiš 😀 I meeeeeni je drago sto ste svi vi tu, UVEK, NE MORAM DA VAS TRAŽIM i da šetam s vama! 🙂

  7. *SanjaKokice, još sinoć su mi ti trojanski konji rzali na kompu, a ja nisam znala šta treba da radim. Nisam mogla da ih zauzdam, pa su se raštrkali po celom NJEMU! Mislila sam da ću se ukantati jutros, kada sam videla da je riknuo. Em sam već samoj sebi nabila pritisak na 200, pa još mi je samo falio ON da me izdrnda. Odmah sam reagovala (kao sto i činim UVEK), ne cekam da se čvari problem, i evo ga, Micko mali, sve prede i trčkara. Ovakvu brzinu nisam imala ni kada je bio nov! 🙂 🙂

  8. *E, ljudi, kako sam se obradovala kada sam otvorila e-mailove i videla 13 komada. Usta mi od uva do uva, šta da vam kažem. Pa kako da se ne navučem, kad mi ovde tako lepo sa vama, svima! Stvarno uživam! Kad bih mogla sve da vas okupim i da se svi poupoznavamo i nastavimo da živimo „u tamo nekim kutijama gde se kuca po dugmićima koja imaju slova, pa se ta slova pojavljuju na tv, koji to u stvari nije“ ! 🙂

  9. Nismo Dudo,priznaću ti…Novi Sad mi se nije baš mnogo dopadao.Nedavno sam bila,obzirom da je moja prijateljica kupila tamo stan.Lepo se provele…tvrdjava je divna,Dunavski park,što jest jest,ali nekako ne vezuje me ništa za taj grad sem…( nešto bolno i neću sad o tome).Čitajući tvoje tekstove,ti si mi postala neko drag i kao da te znam hiljadu godina.Setim se da sam zapravo prolazila tih par dana sto puta pored zlatare u kojoj radiš,ali tada to nisam znala.
    Sad mi je nekako kao da imam nekog svog u tom gradu.(moja prijateljica živi ovde,ali tamo joj ćerka studira pa je kupila stan).Uh al’ sam se raspisala,a drago mi je što si tu opet)))))

  10. *Veco, razumem ja zasto ti se Novi Sad ne dopada. Imaš bolna sećanja, inače, da je drugačije, sigurno bi se uvek rado vraćala. I ja sam sa svima vama, kao da se znamo 1000 godina, mada sam ja sa svima, uvek takva. Lako stupam u kontakte i u redu u samoposluzi, banci, autobusu, nije bitno. Tako mi brže i lepše prodje vreme! A blogeri su posebna vrsta, sve samo fini svet!
    Naravno da imaš nekog svog u Novom Sadu i uvek si dobrodošla, NE ZABORAVI! Kad god da dodješ obavezno svrati i javi mi da se nadjemo ili dodji kod mene kući, samo se javni! I meni drago sto sam opet s vama! Prirasli ste mi za srce, pa ne mogu tek tako da odem a ni ne želim! Puno vas ima dobrih! 🙂

  11. Nemam pojma Dudo kako sve postignem, a rado bih ti dala recept. Još razmišljam čime ću još da se bavim kada dođe zima da ne izlapim načisto. Šetaj i uživaj u prirodi dok je još uvek lepo vreme, neće napisani tekstovi nigde da pobegnu. Zima je pred nama. 🙂

  12. „Micko mali, sve prede i trčkara“ … 😆 Dudo…kako mu samo tepaš! Pa ti si gotova načisto se navukla skroz 😉
    Nego, čitam gore Novi Sad – Subotica, ja volim NS. Lep mi je. Vezuje me za njega dvonedeljni odlazak na Liman IV kod zubara da mi zateže protezu 🙂 Ah…kako lepa sećanja 🙂 Ali bez svake zezancije, zaista ga volim. A kada te put nanese severno, ima obavezno da se nadjemo. Nije mi strano upoznati ljude sa interneta i mangupa sam tako nabacila 😆 To je kada u ovoj strci i jurnjavi od života ne stignemo drugačije da se družimo. Čekamo te na ovu stranu 🙂

  13. *SanjaKokice, moram da mu tepam da nas opet ne iznenadi, pa onda moram da padam u bedaru. Novi Sad jeste lep a i tvoje uspomene su „divne“, :D. Hvala ti na pozivu, naravno i ja bih volela da se upoznamo i fizički, kao sa Drvenom advokaticom, Zmajčekom, Charolijom i Jabučilom! Konstatovala sam ja da su mnogo prija da se upoznajem sa ljudima, jer su mi oni stari, malo dosadili. Kad znaš kako ko diše, šta će reći, kako ce reagovati, nije baš interesantno! 🙂

  14. *Advokatice, jasno mi je kao dan. Ovo je teška zaraza 😉 a pravo da ti kažem i ne želim da odem, samo malo da se „umerim“ sa sedenjem ispred ekrana! Kada počnem da obilazim sve drage ljude, nema kraja, verovatno bih i jutro dočekala da ćerka ne mora na spavanje jer je komp kod nje u sobi! A i radim, pa me i to koči! Vrlo sam odgovorna i moram da funkcionišem na poslu! 🙂

  15. *Pa zašto da ne bloguješ čoveče? Ne želim o tome ni da razmišljam jer VOLEM, izistinski! Jedino ne volem, što puno vremena provedem za kompom i dobijam bolove u kukovima, jer nisam navikla toliko da sedim! Ali, nema veze, navići ću se ,uz Nimulid, svi bolovi nestaju!!! 😀 😀 😀

  16. Koliko prednosti postoji toliko i nedostataka. Ti pises blog tacnije e-dnevnik sa tvojim uspomenama, koje moram priznati na mojoj subjektivnoj listi spadaju u jedne od onih cenjenijih blogova. Nema ispirativnih recenica, uvijanja, zavijanja, i sl. Sve je lepo jasno i precizno receno. E sad, malo je ljudi koji bi zaista moglo da tako otvoreno prica o svom zivotu (ti, Charolija, Zelena, itd.) koji daju sliku necijeg zivota – naravno bez uvijanja u masnicu.

    Recimo, ja ne umem da pisem e-dnevnik, inspiraciju dobijam uglavnom necim sto sam doziveo ili video, i to kasnije pretocio u svoje apstrakcije kroz reci. Mozda su moje price i dosadne, priznajem da jesu, ali to je ono sto jedino za sada umem. Mogao bih mozda i da se bavim nekom tematikom (psihologijom, medicinom ili IT), ali to ne bi meni bilo zanimljivo.

    Poceh nesto, a odoh na nesto trece. Blog moze biti odlican vid komunikacije, razbijanje monotonije, trenutne usamljenosti, ali… nikako ne sme da bude zamena realnom prijateljstvu. Prijatelja sa blog-a ce biti tu, ako ne danas, onda sutra ili prekosutra, ali pravi prijatelji ne smeju da trpe zbog onih virtuelnih. Barem ja tako mislim.

  17. *Ivane, hvala ti sto ti se svidja moj stil pisanja. Ja sam takva i u prirodi, otvorena, komunikativna, prilagodljiva, nisam zahtevna i „laka za održavanje“.
    Svako ima svoj stil pisanja, jer drugačije ne zna. Ja pišem ovako, ti onako kako pišeš, pa je zbog toga i interesantno. Meni se jako dopada kako ti pišeš i rad sam gost na tvom blogu, odnosno više i nisam gost, već stari prijatelj, zar ne?
    Meni se u poslenjih mesec dana, dešavaju razne lepe stvari, baš što se druženja tiče. Baš nekako posle ovog posta. Da li sam malo „progledala“, ne znam, ali se družim i šetam, idem na izlete, pa videćes, uostalom. Nisam zanemarila nikoga, ko je vredan pažnje! Ali, da sam se navukla na blog, jesam, priznajem i neka mi je to najveći greh!!! 🙂

Оставите одговор

