NEZGODA NA POSLU

 

U petak popodne, radimo kolega i ja, on u radionici ja u prodajnom delu. Tu i tamo poneko udje, motamo se jedno pored drugog, kad, odjednom, zapeo on za prag. Odvali mu se ceo djon od cipele! Nema veze, kolega, idem ja do knjižare da pronadjem neko lepilo da stigneš bar do kuće.

Ali, na zalost, u tri knjižare, samo lepilo za papir. Neverovatno! Ja se više zabrinula od njega.  Nema lepila, šta ćemo sad? Pa da, u dvorištu ima jedan obućar, sada je 6,10 a on radi do 7. Taman da odskakućem do njega da ti ulepi tu cipelu, da ne ideš bos za Sremske Karlovce. Odjurim ja a on osta. Posavetovala sam ga da uvije nogu ili u najlon kesu ili u neki peškir. Ipak, nije zgodno da bude bos.

I ostavih ja cipelu, vratim se u radnju, kad on radi sa dve mušterije i smeška mi se! Udjem u naš deo, i imam sta da vidim. On obuo sestrine papuče sa visokom plutom i zlatnim prednjim delom! Još on stao onako „nonšalans“, kao da mu je to sve normalno i nije bitno što mu pola pete visi! Namerno je to uradio jer je znao da ću se ja smejati kao blesava! Naravno, odjurila sam u wc, da ne bih napravila trag po radionici, ali nisam smela da izadjem iz njega, jer sam se smejala do ludila. 😀 Bila sam sva presamićena i umacurana od suza.

muškarci u zenskim cipelamaProvirila sam iz klonje i kada sam videla da je sam, izašla sam plačući od smeha i gledala ga kako ide, kao da je rodjen u njima.

On je inače, strašno duhovit i često se smejemo, a nas dvoje smo i inače u smeni.

Jedino, kaže on, malo mu smeta, sto nekako noge beže u stranu, ali mu  odgovara visina jer „može burek s glave da mi jede“, ha, ha, ha!

Lud je totalno. Morao je to da uradi, jer, rezervnih muških cipela u radnji nemamo.

Tako je on šetao jedno sat vremena u ženskim zlatnim papučama, dok njegova cipela nije bila ulepljena.

E, baš mi je ulepšao popodne, jer, ja strašno volim da se smejem i kada počnem,  ne mogu da stanem. Uglavnom me svi zezaju da moram da nosim pelene, jer mi se desi, da, kada počnem tako gromoglasno da se smejem, ne stignem do wc. I kada mi se to desi, tj. da se upiškim, ja samo ukrstim noge i kažem JA SE UPIŠKILA! 🙂

Baš me briga, ja uživam u smehu!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

20 thoughts on “NEZGODA NA POSLU”

  1. *Char, super lepak imamo i mi u radnji, ali je ova djončina bila od gume i sva neka rupičasta. Tu je trebalo da se sipa pola litre Tigar lepka, koga nema nigde. No, dobro je da smo rešili problem a i dobro se nasmejali! 🙂 E, samo mi još lepak fali u tašni, pored svog onog alata sto teglim! 😀

  2. Dudo uvijek u tašni imam super lijepak, ali ne bih propustila tu epizodu da ga gledam sa sve štiklama:)
    I ja se često smijem, glasno, stalno zbijamo neke šale, stignem do wc, trčeći;)
    Zamislih te nasmijanu:)

  3. *Zana, to je bilo u petak, srećni oboje jer nam je bila neradna subota. A moj ponedeljak je počeo ovako: naš pas kašlje kao beba, pa, kada sam ustala, imala sam šta da vidim. Ćerka ga ostavila kod nje u krevetu a ona se preselila u dnevnu sobu, a on, jadničak, ispovraćao krevet. Dok sam ja to sve brisala, on je od muke ušao u kupatilo i ispiškio se po njemu. Jao, bilo mi ga žao, ali sam opet bogarala! I sada, u utorak, isti scenario, ali bez kupatila! 😕

  4. Smeh je zdrav, cak i onda kada se popusti u gace 😀
    Tvoj kolega, snasao se covek. Iskreno, kada bih stao na cipelu sa visokom potpeticom verovatno bih na par koraka izvrnuo nogu i uvek sam se divio kako zene uspevaju da hodaju u tome 😀

  5. *Ivane, strašno volim da se smejem. Obožavam komedije i duhovite ljude. I moj bivši je bio strašno duhovit i zabavan pa sam i na to pala!
    A moj kolega, šta da ti kažem! Kada nema naročito posla, onda se zekimo i smejemo! 🙂

Оставите одговор

