IL SAM POŠLA, IL SAM DOŠLA?

 

Bože, svaki dan se pitam da li sam stvarno blesava ili imam Alchajmerovu bolest ili sam samo klimakterično-ošinuta u mozak!

Evo, na primer, juče! Dovučem dasku za peglanje u dnevnu sobu da ispeglam neke jastučnice koje sam sašila. I krenem sa tim poslom i u jednom momentu

peglaspazim goluba na simsu i ukapiram da verovatno nemaju vode, koju im ja po nekoliko puta dnevno sipam. Južna je strana i sunce prži po ceo dan, a oni jadni zevaju i prže noge na toj limčini, te sam rešila da ih malo osvežavam.

Elem, ostavim peglu i krenem u kuhinju po flašu vode. Ona stoji na podu, pored frizidera. I taman ispružim ruku da je dohvatim, ne primetim na stolu čašu punu vode, zakačim je i napravim belaj. Jao, gospode bože, koliko samo vode sadrži jedna čaša od dva deci. Raspršila se voda do polovine kuhinje. Mrzim da mi se dešavaju takve stvari. Uzmem krpu i krenem da brišem, psujući sve po redu i očeve i majke i blesavu glavu i slepicu mene i trapavu ruku. Naravno, klečim, brišem i stolice i sto i zid i frizider a po podu, nikad kraja.

Završim sa brisanjem, vratim se u sobu i nastavim sa peglanjem, kao da se ništa nije desilo. I, posle deset minuta, razmišljajući u svemu sto sam uradila u kuhinji, zapitam se, što sam uopšte otišla u nju! Pa daaaa, golubovima da sipam vodu u ćasu!

Ma, u pi*ku materinu i golubovi i voda, boli me, ne mogu više tamo, da se opet potresam!

Žao mi ih je bilo, pa sam im ipak dosula vode u posudu, koja nije bila prazna. Znači, sva ona frka je bila bez veze!

O, lude li žene!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

29 thoughts on “IL SAM POŠLA, IL SAM DOŠLA?”

  1. Nije sigurno Alchajmer, a ne bih rekla ni da je klimaks. 🙂 To o čemu pričaš je meni svakodnevna stvar. Recimo peglam tako kao ti, a onda mi se ide u WC, odem, pa kad sam već tamo ajde čas da uključim mašinu, onako uz put pokupim igračke, kad se već muvam po podu, očistim parket, pa se vratim ispeglam majicu, pa zvoni telefon, dok završim razgovor pročitam neki post, ostavim komentar, odem u kuhinju da pijem vodu, ajde čas da stavim ručak, dam deci da doručkuju, ma ovako ću ti opisati ceo dan… ali definitivno samo tako mogu dobro da funkcionišem, jer na kraju sve bude odrađeno. Verovatno ima veze sa blizanačkom prirodom. 😀

  2. *Veshtichanstvena, jesam puna energije i to me sve debelo košta. Zeljna sam odmora jer ceo dan „pajem“ po stanu, pa na posao, pa, jedino uveče, retko kada nešto radim, sem pranja sudova! A tako raštrkana u glavi .. ima tu svašta, kada ziviš bez muškarca, evo danas je tačno 14 godina od razlaza! 🙂

  3. *Charolijo, ma zezala sam se za Alchajmer, a klimaks JESTE, već punih 6 i malo više godina, a da li to ima veze sa zaboravnošću, verovatno ima. A i inače, ceo život radim tako, sto poslova odjednom, isto kao i ti, a verujem i svi blizanci. Ali, nisam tako zaboravljala, kao sada! Odradim i ja, na kraju sve. 🙂

  4. meni pišti podsjetnik u telefonu, a ja ne znam zašto… upišem šifrovano samo po jedno, dva slova za podsjetnik, kao znaću sigurno šta je i …cvrcc
    radim uglavnom nekoliko poslova istovremeno, sve mi se čini izdangubiću, pa mi se dešava kao i tebi;)

    golubove hranim svaki dan u godini
    i zimi i ljeti
    naprave mi haos na simsu, al ne marim

  5. *Dolly i meni pišti podsednik, ali uvek upišem sve po redu, pa znam zašto mi pišti! Ja zimi golubove i hranim žitom i sipam im tople vode jer se smrzne! Siroti, jako mi ih je zao! Ni ja ne marim za sims, nisam ga ja pravila! 🙂

  6. *Sanja, malo li je? Dobro, dobro, ništa to nije neobično! I ja sam sama prolazila kroz sve to. Jedanput sam brojala koliko puta sam izašla i vratila se u stan: jedanaest puta, i to sve oko dece. Odvezi jednu pa je vrati, pa drugu, pa je vrati, pa nova obaveza, ma …, prošlo, hvala bogu, a tebe tek to sve čeka, bar sa prvakinjom! 🙂 No brzo se sve završi, pa ti onda žao sto nisu bili jos mali! 🙂

  7. Ja od kada sam zapalila kuhinju, sve manje radim više stvari od jednom. Sreća…spasila sam je…ostala bez mnogo krpa i stolnjaka, ali…sanirala problem. Vidiš, baš bih mogla naškrabuljati nešto na tu temu 🙂 Sve u svemu, svaka čast što i na golubove misliš 🙂

  8. *Afrodita, kako ne videh tvoj komentar, uf, izvini! Ja sam u fazi da sam počela i sopstvenu glavu da tražim! 🙂

    *Sanja, ju, do požara jos nisam stigla, ali, kako me služi pamet, nije isključeno! Uglavnom, prosipam, ispuštam, polivam se itd.,… Zao mi je svih zivotinja koje pate!:)

  9. Plemenitos se nagradjuje. Imao sam komsinku koja je na terasi drzala motku, sa kojom je redovno plasila golubove (zena je bila preplasena pticijim gripom). Ne znam sad ovaj svinjski kako utice na nju, posto vise ne zivim u bgd-u.
    Uf, jedna casa vode kad se popije ako si zedan izgleda malo, ali kad se prospe ume da bude blago receno poplava (jos ako su plocice ili parket pa nema tepiha da barem nesto upije) 😦

  10. *Ivane, meni ih je strašno žao, bez obzira što „kenjaju“ kako bi rekli ostalih iz zgrade i prenose boleštine. Pa, ne puštam ja njih u sobu, samo im sipam vode, a oni su tu, pa tu, samo što im je sa vodom lepše! I piju i kupaju se, baš im je “ banja“! 🙂

    A moja šeprtljancij, pa, svaki dan je sve gore, što sam starija! 😦

Оставите одговор

