KAKO NAZVATI OVO…

 

što se desilo mojoj dobroj prijateljici. Pozvao je odličan prijatelj da dodje sa novim čovekom u goste, da se upoznaju.

Prihvati ona poziv, sednu i priča krene. Domaćin se zaleteo i samo o njenom bivšem ovo, ono, mi smo bili drugarcine, mi smo pekli rakiju, mi smo išli na pecanje, mislim, on je super lik i  tako dalje.

Ovaj novi, siromaško, kulturan čovek, sluša, klima glavom, jer, razumljivo, ne može da učestvuje u monologu, jer ne poznaje čoveka.

Gošća u zabezeku, crvena od neprijatnosti, jer zaista nije očekivala da će  druženje ići u tom pravcu.  Samo je želela da ode. Gost, pokuša da ispriča neku priču, ali mu domaćin to nije dozvolio, jer je njegova priča bila „interesantnija“. Kome?

Kada su konačno rešili da odu, u kolima su prepričavali druženje. Ona mu se izvinjavala jer je prijatelja nahvalila punim ustima. Naravno, od svega toga ni zera. Pitali su se zbog čega je u stvari on to sve uradio i zašto ih je pozvao, ako nije mogao da „prevali „novog čoveka pored svoje prijateljice?

E, verovatno to samo domaćin zna!

nevreme

Ona je bila užasno besna i ne može da dodje k sebi.

I bio bi tu kraj ove priče da se nije pojavio njen bivši muž kojem je „prijatelj“ ispričao o druženju sa novim momkom njegove bivše. Naravno, samo mu je sujeta proradila, jer je nikada nije voleo! To zna ceo grad, jer se trudio da svojim postupcima to i dokaže!

Provela se kao bos po trnju. Osećala se kao posledjnja profuknjača kojim je sve rečima počastio! I, naravno, mislila je da će je tu i ucmekati, jer, bože moj, ispalo je da je otišla od kuće zbog novog momka, a pravu istinu znamo svi mi a i on, samo ne može to sebi da prizna.

Bila je izvredjana i od deteta, koje ona nesebično podržava u svemu, vodi računa o njemu, voli ga bezgradnično! S kojim pravom? Zar mama nema pravo na sreću i ljubav? No, sve se dobro završilo.  Dete se izvinulo, molilo za oproštaj, a onaj nesrećnik, koji je ovo sve i započeo, pojma nema šta je uradio! On misli da je uradio dobro delo, kao božiji izaslanik, obaveštavajući bivšeg o novom zivotu bivše mu žene!

Ovo nazvati zabadanje nosa u tudje stvari, a nisi rešio svoju situaciju! Mi, žene imamo „epitet“ torokuše, opajdare, tračare, ali, čula sam već bezbroj priča u kojima muškarci prednjače.  Što oni zakuvaju, to ne može svariti ni masna soda!

Razmislite dobro, kada činite „dobra dela“ jer neko može debelo da nadere zbog vaše“ naivne priče“!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

30 thoughts on “KAKO NAZVATI OVO…”

  1. To je to, kad ljudi umesto da gledaju svoj život i brinu svoje brige oni guraju nos u tuđe živote i brigaju tuđe brige, drugačiji ishod nije ni mogao da bude. Mrzim takve ljude. I ne želim više ni slovca da im posvetim. Pozdrav !!!

  2. Takvih priča ima na sve strane. Ljudi zaista misle da sve znaju i da su svi majstori za sve. Uvek se trudim da diskretno ponudim pomoć ili tek kad neko otvoreno traži pomoć, a tako bih volela da se i ljudi oko mene ponašaju. Pusti snovi!

  3. *Zana, tačno je to sve. Ovo je današnja priča pa sam još pod jakim „dojmom! Ne mogu da verujem! I ja sam budala, još uvek se čudim a svašta sam i doživela sama i videla kod drugih! 🙂 I ja sam bila u toj nekoj priči „kurva“ jer sam se zabavljala sa čovekom koji je bio razveden kao i ja! Ne znam ko ima prava da prosudjuje o tudjim sudbinama? Izgleda svako!

  4. Najgore je kada se neko upliće u tudje odnose pokušavajući nešto da tu uraidi. Ali mislim da je i tvoja prijateljica pogrešila što je povela svog izabranika kod čoveka koji se družio sa njenim bivšim. Cela zbrka nastade

  5. *Breskvice, promaklo ti je da je BILA POZVANA, nije se ona sama pozvala! Znači njen prijatelj je zeleo da upozna novog prijatelja, i onda mu udario „liru“ za prijateljicinim bivšim, kao da je ovaj umro! Strašno neprijatno!

  6. Makar je načisto da joj nije prijatelj onaj za kojeg je mislila da jeste. Mudrov ga je debelo pretjerao.
    Mene nakon tog događaja nikad više ne bi ni čuo ni vidio, niti bih mu ikada rekla ijednu riječ.

  7. *Zelena, čini mi se da je „prijatelj“ ipak bolji prijatelj svom starom i rešio da je „vreme da i ovaj sve sazna“, sto u krajnjem slučaju, nije bila njegova dužnost da mu saopsti! Poznajući njega, nije mi jasno da je mogao tako da postupi i jos tako ponizi ovog čoveka, ni krivog ni dužnog!

  8. *Dollybel, sigurno da ga više neće posecivati, mada, ona je tako dobra osoba, navikla na razna poniženja od strane muža, pa i dece, da me ne bi čudilo da će uskoro to sve i zaboraviti! Baš mi je zao, toliko se potresla, a i ja s njom!
    A ona je tip da bi ti „gaće skinula, sada i odmah“, da ti zatrebaju, a ne daj bože nesto drugo! Dobri obično najebu!

  9. Uh mrzim priče o bivšim-a,bili živi ili ne,to je zaista neugodno slušati…Uostalom biti „naslednik-ca“ je veoma ružno i ponižavajuće iskustvo…Ljudi su ili drski i nevaspitani ili suviše glupi dashvate da povredjuju ove sto „dodjoše“ tim pričama…brrr

  10. *Zmajček, ni sama nije mogla da dodje k sebi, kada je čula o čemu ovaj priča, pokušavala da skrene temu, ali bez uspeha, a nahvalila prijatelja svom „novom“ čoveku! Ne znam samo sta je u celoj priči „prijatelj“ postigao. Najverovatnije izgubio prijateljicu, jer ovaj novi sigurno neće hteti više da dolazi kod njih, jer, zna sta ga čeka!

  11. mislim da je pogresila u samom startu sto odmah nije prijatelju javno skrenula paznju. Ja bih rekao – ako sam dosao kod tebe na druzenje i da slusam nesto sto ne zelim da slusam, izvini molim te. Ako si mi prijatelj valjda mogu da ti to i kazem u lice.

  12. hehehe, sirota prosla k’o bos po trnju.
    Iskreno, ja bih se sokirao prvih 2 minuta, ali vec u 2:01, sok bi prerastao u stanje besa. hehehehe, ali dobro svi smo razliciti i svi razlicito odreagujemo. Iskreno, lako je reci, ali nikad ne znas kako bi zaista odreagovao u nekoj situaciji. bas sam pre godinu dana pisao o nekoj slicnoj simulaciji koja se desila advokatici. Egocentricnost

  13. *Ivane, u pravu si! Poznajući jako dobro svog prijatelja, zaista od njega nije očekivala takvu reakciju! Svi smo različiti i zavisi od našeg raspoloženja kako ćemo reagovati! Neki put na sličnu priču ostanem ravnodušna a neki put „daj vanglu da koljem“! 🙂

  14. *Sanja, izgleda da on ne vidi dalje od svog nosa ili je to namerno uradio kako bi ispao „dzek“ prema svom prijatelju, njenom bivšem! Verovatno je sebi rekao:sada ću mu se keve naje*ati, pa ću onda svom prijatelju da se pohvalim, kao što i jeste uradio! Ma, kvarno, do bola!

  15. Повратни пинг: Charolija » BlogDay 2009. – iz mog ugla
  16. *Elektra, ona je bila zatečena reakcijom i jednostavno se nije snašla! Nije mogla da dodje k sebi! I ja bi mu se najebala nane, garant, ali ona ne! Sada bar zna kakvog je imala „prijatelja“!
    Zato se ja družima ovde, samo sa finim sveTem! 🙂

Оставите одговор

