NJENO VISOČANSTVO „TOALET ROLNA“

 

Verovatno će mnogi od vas pomisliti da sam malo ćaknuta kada pišem o toalet rolni. Ma, ne bih ja, da me nije naterao bes! A zašto, videćete!

wc rolna

Ima tome već izvesno vreme, da, kad god udjem u svoj ili tudj wc, dočeka me prazan prostor, namenjen toalet rolni (u daljem textu: wc papir).  Ne mogu da verujem da mi se to dešava, svakodnevno!

Naročito sam besna u svojoj kući, jer sam,  očigledno, omanula u vaspitanju, čim nisam naučila decu da, čim vide da je rolna pri kraju, nameste drugu, ili stave od gore, na plastični poklopac držaca iste, novu.  Eto! To je razlog mog besa.  Ma sigurno ste „x“ puta doživeli takvu neprijatnost. Naročito, nama, ženskaćima je to vrlo neugodno.  Kod mene u kupatilu, wc papir je poredjan preko puta wc šolje,  u element koji se nalazi prilično visoko, iznad ogledala, tako da nije baš zgodno, istezati se i dohvatati ga kada je, jelte, vreme za ustajanje sa iste.

Meni se nije dogodilo da izadjem iz kupatila i ne pogledam da li nedostaje papira, na odredjenom mestu. Može da mi se desi da zaboravim ga kupim, ali, tu su salvete, koje služe za nuždu, kada ovog nema. Važan je i podatak da se troše ogromne količine istog, bože mi oprosti, kao da mažemo dzem na njega i klopamo ga! Neverovatno! Najžalije mi je da trošim pare na njega, jer, zna se koliko traje! 🙂

Inače, kod nas u kući, wc papir ima multi-praktik primenu. Od brisanja usta posle karminisanja, do brisanja kereće upišancije i povraćancije, pa kadkad, i umesto salvete, naravno, samo kada smo mi, domaći, u kući! Naravno, koristan je i za brisanje po koje fleke na prozoru, a i za skidanje šminke, kada zaboravimo da kupimo vatu.

Kad već pišem o tako važnom delu naših života, vreme je da se osvrnem na prošlost. Kada sam bila mala, koristio se onaj u listićima, koga je više bilo po podu nego u kutiji za isti. Prilično me je i on nervirao. A po priči moje bake, šta se nekada koristilo kada nije bilo papira, odgovarala mi je šapurike i kukuruzovina. Ajoj, to mora da je bolelo, a pomislila sam, koliko ari  kukuruza bi trebalo samo nama za potrebe wc-a! Strašno!

Secate se i one krize, kada je inflacija jela sve sto je stigla, a u ponudi je bila samo jedna vrsta wc šmirgle, jer se to nije moglo nazvati papirom. Pa, sva sreća, mi smo vrlo prilagodljiv narod pa smo se i na to navikli. Kada se posle svega, pojavio beli papir, svi smo bili srećni, kao mali majmuni! Kako čoveku malo treba da bude happy! 😉

I na kraju, moram da završim u duhu teme. Znate kako Piroćanac štedi na wc papiru? E, pa, otkine jedan listić, probuši rupu, natakne ga na srednji prst, obriše se, papirom svuče sa prsta sadržaj i baci u wc. Ops, jeste malo bljak, ali je vic, najavila sam!

Eto, to je bila moja muka, a sad odoh da vidim kakva je situacija sa papirom, jer sam već jedanput, danas, na poslu, morala da ustajem i montiram isti, za svoje i tudje potrebe!

Srećno svima i da bog da ga imali uvek, pri ruci!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

29 thoughts on “NJENO VISOČANSTVO „TOALET ROLNA“”

  1. E da ti kažem i ja imam jednu priču na konto toalet papira ali iz jednog drugog ugla. Imaćeš priliku da je čitaš, uskoro, nadam se. Glupo bi bilo da ti tu priču posvetim ali kada je budeš čitala seti se ovog posta. 😉
    Meni se više puta desila ta situacija. Jednom u gradu u prepunom kafiću. Uleteh u WC olakšah se kad ono cvrc. Nema papira. I šta sad. Parola snađi se. Skinuh košulju, pa treger majcu. Košulju ponovo obukoh a tregern majcu ne. Ostavih gazdi kafića da je nosi po nekad da me se uvek seti pošto mu ja tom prilikom ispcovah sve po spisku :mrgreen:

  2. *Ma razumem te potpuno, Reminderu! To sto se tebi desilo, može svakom od nas. U Novom Sadu se to vrlo retko dešava, da nema papira. Nema na Štrandu, ali, hajde, ima zaista mnogo sveta, pa ko bi nabavio toliki papir. Ali, zato, uvek ga imam sa sobom, zlu ne trebalo! Deca me već zezaju, jer im samo guram rolne pod nos, gde god idu! 🙂

  3. Ovo na temu: toalet papir – multi praktik

    Pita supruga svog muža:
    – „Dragi, kako da povećam grudi? Ali bez operacije, bojim se…“
    Dragi:
    – „Probaj se trljati toaletnim papirom!“
    Draga:
    – „Kako će to pomoći?!“
    Dragi:
    – „Ne znam, ali ti je sa guzicom čuda napravilo!!!“

  4. mi koristimo sve u kući, od toalet papira, preko papirnih ubrusa i salveta, do vlažnih i običnih maramica. ne mogu da zamislim momenat da mi nestane toalet papira, jer smo svi seronje i mislim da bi to bio smak sveta. kad kupujem, kupim po 50 rolni i stoji. bolje da ima 😀

  5. Bensedin art, i na tu temu štednje smo se zezale kod sestre. Rekla nam da je ona u šumi, nema prodavnicu i da moramo da štetimo papir. Tri listića za malu nuždu i šlus. I tako smo se nas dve „upisulje“ stalno smenjivale i u jednom momentu ona mi kaže: Onaj papir sto sam raširila po ivici kade, nemo da bacaš, to ga ja sušim da okrenem još jednu turu! Ha, ha, naravno, nije bilo nigde papira! Baba ko baba, navikla da štedi na sebi! 🙂

  6. Dudo, vic je više nego odvratan!!!
    A i te babe bolje da se ne brišu !
    Kad već pominješ toalet papir, setih se – i zaista čudna slučajnost – uvek kupujem onaj narandžasti sa mirisom breskve… He,he, možda i nije slučajno 🙂

  7. *Breskvice, znam da je odvratan, ali su Piroćanci uvek na meti štedljivosti pa i na papiru! Znam da je taj papir predivan, ali, za moj kućni budzet malo skup! A babe, ko babe, nisu sve iste! Moja je toalet papir čuvala za sebe, a dedi je čuvala kojekakve papire za njegove potrebe! On je bio zadovoljan da ima uopšte u sta da se briše! Pošto je jadan bio u naci logoru i tri puta izvodjen na streljanje, ceo život posle toga mu je bajka! 🙂

  8. …od sinoć na veš mašini stoje papirne maramice…dok se ne udostojimo kupiti toalet papir, mada…ima još rezerve salveta u kuhinji…pa ćemo dozivati u pomoć (sreća, kuhinja nam je blizu, pa će se čuti)…kad malo bolje razmislim, još ga i ne moramo kupiti :mrgreen:
    Nekada se kod bake i dede jako štedilo (zato su i imali, jel) pa smo imali uredno seckani Sport, Večernji list i šta li već, i onda dok radiš radnju, gužvaš novinu i taman kada si gotov, eto ti meke krpice za guzu 😉

  9. *Znam sve Sanja, ja otkačim kada zaboravim da ga kupim a kada ćerku pitam iz grada šta treba da kupim, jel fali nešto, ona odgovara NIŠTA pa kada stignem kući i krenem ka NJOJ, hoću da poblesavim! Onda urliknem DOOOOOONESI MI SALVETE, mamicu ti tvoju, bezobraznu! Jel si ti išla u wc poslednja! Jesam! Pa, nije ti falio papir? Nije, taman bilo za mene! 😕 , a teba mama, ko j*be!

Оставите одговор

