ZAŠTO na terasu pre 7 h?

 

Proslu noć sam nesto zaglavila na blogovima, pa se deca vratila iz grada, pa daj tuširanje, grabež za prvo mesto u kadi, pa rasporedjivanje kučića, ko gde spava i na kraju „gutnula apče“ i bacila se, oh, konačno u moj divni krevet!

Upalila tv, jer najviše volim da zaspim uz njega. Ugasim ga, bog zna kada, verovatno kada mi se ukoči vrat od visokog jastuka, pa moram da ga smaknem i podmetnem tanji i udobniji.

I tako, pored otvorenih vrata od terase, usnim svoj slatki san! Cuju se samo zrikavci, ako je sreće, mada vrlo cesto i bagra ispred prodavnice, sa flašama piva i „unučićima“ pelinkovca.  Tako se zajebavaju, koliko im volja, jer se, retko ko, buni.

I da ne skrećem sa teme, utonuh u san. Premetala sam se, bog zna zbog čega i u jednom momentu ukapiram da čujem zvuke. Jedva otvorih oči da vidim koliko je sati i spazih da nema jos 7. Svanulo, vidim, a buka dolazi sa terase, ispod mene, ali desno. Znam da tu zivi mlad bračni par, sa devojčicom od jedno 3 godine.

Malu je taja izveo na terasu, verovatno da ne probude dragu majku koja bi verovatno, sve po spisku i tati i detetu. Mala je drndala stolicu po terasi, pričala kao navijena, a bogami i taja je grlat.

balkon

Ja, sve bešnja. Ne mogu da verujem da ljudi nemaju toliko obzira. Ako mu je dete već ustalo tako rano, zar nije humanije poigrati se s njom unutra, nego buditi komšiluk?

Vrtela sam se u krevetu, pokušavajući da zaspim, ali, hoćeš vraga! Mala se ne utišava, već, sve glasnija, kako je vreme odmicalo!

Pomislih, ustaj Dudo, ništa od spavanja i to i učinih!

Podignem roletnu da proverim da li sam bila u pravu! Naravno, buka je od njih.

Retko se desi da zaspim u tišini kao te večeri, ali mi nije bilo sudjeno da se i probudim u istoj.

E, reših da me, u buduće boli dupe, da li mi kerovi laju, da li pišaju po hodnicima, da li klepeću nečije papuče u stanu, da li sam rešila da se kupam u dva ili tri noću, jer to je sve činjenično stanje, koje mene izbezumljuje. Komšija kuca po lavabou sto puta na dan! Ne znam sta radi, ali, kada skupim dovoljno besa, moraću da ga pitam! Ovi preko puta, svaki dan vežbaju električnu gitaru, ovi ovo, ovi ono, tako da nema šanse da imam grižu savesti zbog svega navedenog, a imala sam je „zbog komšija, da nekome ne smetamo“!

Briga me, isto kao i njih! Nema više niko obzira! Je*em ti život u ovim kokošinjcima!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

23 мишљења на “ZAŠTO na terasu pre 7 h?”

  1. *Malabreskvo, htela sam da kažem da ni ja nisam savršena, da imam psa (ovog leta i dva), koji zalaje kada neko zvoni na interfon, ali ga utišavam, ne dozvoljavam deci glasnu muziku, trudim se svim silama da budemo što tiši, jer smo tako vaspitavani, a ovo što doživljavamo, ovde u ovim zgradurinama, neverovatno je! Tolikog prostakluka na jednom mestu, neverovatno je! Jutros, kosci, navaliti da kose u dvorištu u ranim jutarnjim SUBOTNJIM časovima. I uvek je tako za vikend. Zašto se svi najglasniji radovi obavljaju vikendom, kada ljudi treba malo da „danu dušom“. Nemam reči. U Londonu su zabranjene selidbe vikendom a tuširanje posle deset, ne dolazi u obzir. Da imamo i mi takav zakon i drakonske kazne, svi bi više vodili računa, sigurno! Idi u šumu pa se izdivljaj, ko ti brani! Uh, grrrrr

  2. imao sam priliku da zivim u zgradi sa kretenima
    preko puta stana (s leve strane) – covek senka koji se pojavljuje u 23h i nestaje u 5h iz stana
    preko puta stana (s desne strane) – mladi bracni par bez dece, vikende uglavnom provode svadjajuci se, jer on dolazi pijan ko guzica – pa vrlo cesto znaju da se svadjaju u ranim jutarnjim satima 4h – jednom sam ga zatekao kako spava ispred vrata.
    iznad mog stana – slikarka koja ne znam sta je radila, ali znam da je svaki dan u 19h iz njenog stana dopiralo po nekoliko detonacija koje su onako bas tresle zgradu. Interesantno je to da nikad nije omasila vreme – uvek izmedju 19h i 19:05h.
    ispod mog stana zivela je jedna studentkinja – mislim, razumem ja da je neko gluv, ali kad odvrne TV sa grandovcima, jedino sredstvo je bilo slusalice od mp3 u usi i kuliranje po stanu.

    Nekad je se znao kucni red zgrade – nisi mogao da zakucas ekser u zidu, da pojacas muziku, da vices od 15h do 18h – popodnevni mir kad ljudi s posla se odmaraju. A danas… tacnije ko Pantici – „mi u nasoj kuci mozemo da se deremo kol’ko hocemoooooo!“

    E da, zaboravio sam i da kazem da je stan sprat vise mene, samo ne iznad mog stana nego malo levo. Bio je to stariji bracni par (penzioneri) koji su svakog bogovetnog dana u 2:30 ujutru prali vesh, a njihova stara masina kad je u fazi centrifugiranja, tacno razbudi celu zgradu.

    Covek se navikne, sve u pocetku primeti, posle valjda kad mu zivci odu u aut vise nista ne primecuje i prihvata sve to kao nesto normalno.
    Zao mi je samo sto sam izgubio iz telefona sliku obavestenja na ulaznim vratima, gde se komsija komsiji obraca kako njegov tepih koji on cedi na krovu zgrade, sve njemu po plafonu fleke se pojavile. A posle nekoliko dana ispod dodat odgovor – „zabole me“… mislim, to smo mi i od toga ne mozemo pobeci jer zivimo kao stoka.

    Iako oko kuce, dvorista uvek ima posla, volim sto zivim u kuci, jer moja kucica moja slobodica kako narod kaze – i ne moram da vise trpim svakojake budale.

  3. Sve znam… živim iznad sportskih terena, gde deca dolaze na fizičko, vikendom su turniri i radne akcije, a noću – jer je mračno – okupljanja tinejdžera, blizu su kafići, živa muzika… turiranje motorima i automobilima… ne mogu svega da se setim 🙂

  4. *Sanja, ma to je samo jedan detaljčić od koga sam popi*dela, zestoko. Spominjala sam već one sto vrište dok se seksaju, naročito ona, da sam, prvi put kada sam čula, skoro pozvala miliciju jer sam mislila da se testere u pravom smislu reči! Preselila sam se u drugu sobu, deca kasnije legala pa nisu čule, mislim, baš uvek. Ali hoceš vraga, i oni menjali sobu, pa su opet ispod mene. Sada bar znam šta je pa pojačavam tv. 😉

  5. *Milana, i mi imamo atomsko sklonište na kome se skuplja bagra od ponoći na dalje. A do ponoći one „slatke“ pubertetlije sa neartikulisanim glasovima, koji ne znaju šta će sa sobom. Hormoni im divljaju pa i oni s njima. Ovi sto dolaze kasnije, pilju, pišaju u naše dvoriste i ambalazu pobacu u isto, i porazbiju sve sto je stakleno! Strašno! Sva sreca što sam na lexilijumu, pa se komiram vrlo brzo!

  6. Ja mislim da imam najluđi komšiluk na svetu. Jedan šiša travu sa motorkom koja urla u 1 sat noću, danju mu vrućina, drugi lupa po limu ceo boži dan počevši od 05 do 22, mora čovek od nečeg da živi. Treći kolje svinje (u gradu ?) u 2 sata ujutru i pravi čvarke u 3 sata ujutru baš ispod prozora spavaće sobe, pa ajde što svinje skviče oni totoroču nego i sav onaj smrad ulazi u sobu. Šta da radi čovek, pokvariće mu se meso na +40 a i ima muva. Sa svima sam se prilično ispičkarao, jer se to konstantno ponavljalo. Jednom prilikom se zapitah možda sam ja lud ? Možda je to normalno ? E tako je krenuo moj Priručnik za normalno ponašanje… da ne dužim. Pozdrav 😉

  7. *Reminder, ismejah se, ali mogu da zamislim i tvoju muku. Moji sestra i zet imaju komšijske pse na tri metra od prozora kuće. Ne mogu da ih nateraju da premeste pse ispod svog prozora. Gadjaju ih kamenjem nocu, pa je jednom i gazdarica dobila kamen u nogu i zvala miliciju, tako da su sada oni uteftereni kao „konfliktni“. Dobili su savet da im niko ne može pomoći, sem otrova. Ali, nije ni otrov rešenje, jer će stići nova tura kerova! Ima li nade za nas? 🙂

  8. *Breskvice, na žalost, sve ih je više, jer, definitivno, stasava jedna generacija, koja je uskraćena za roditeljsku ljubav i pažnju, jer je politička situacija donela bedu, pa roditelji nemaju vremena za svoju decu, rmpajuci, da ih prehrane i poplaćaju račune! Oseti se to jako! Vidim i u svom dvorištu decu, koja celo leto nigde nisu makla, igraju se, jadni, čuvaju ih neke bake, deke, a roditelja nigde! Strašno je!

  9. Zaboravih da spomenem komšiju koji stalno izvodi kera na šetanje i istog je izdresirao da mi svakodnevno zapišava kola, komšika ima 10 mačaka koje me noću štrecaju i skaču na glavu, spavaju na stolicama na terasi a i kuća mi je pored pruge a deca mala pa vole da se igraju na ulici a ja čim čujem da se rampa spušta odma izlećem napolje, deci svašta pada na pamet … ma imam utisak kao da sam se našo u nekom filmu i to Kusturicinom.

  10. Presrećna sam što sada u našoj zgradi, skoro u svakom stanu ima bar po jedno dete, ne smetaju oni nama, ne smetamo mi njima. Oni fini, kulturni, razumni, mi kulturni, fini, razumni…Ne čudimo se kada nam na terasu padne po koja Barbika, jer i Marko i Ana umeju da bace po neki avion sa terase dole u ruže. Ovo naselje je definitivno „plodno zemljište“ za malu decu, ima ih više nego nas matorih, tako da niko nikome ne smeta i svi su dobro raspoloženi. 😀

  11. *Charolijo, i u našoj zgradi ima male dece, koju obožavam! Ovo malo dete koje je tata izveo na terasu nikada neće biti krivo za glupost svog roditelja, zar ne? Ni klinac koji živi malo dalje od mene i na koga se keva dere kao da joj gule kožu sa ledja! Uvek su roditelji krivi za postupke svoje dece! Naravno, nekada nisu ni svesni da greše, kao i ja sama, a zelela sam najbolje! Kada je moja ćerka imala 1 godinu, bili smo kod svekra i svekrve na moru u stanu. Budila se svako jutro u 6 sati i onda bih je ja brzom brzinom stavljala u kolica i vodila na plažu da ne bi probudila sve ukućane! Niko me nije zamenio ni jedanput. Svekrva je bila na godišnjem odmoru, deda nije dolazio u obzir a tata, naliven od prošle noci, ne zna ni da je dete bilo sa nama na moru! A da ti ne pričam o nekulturnoj deci KOJA NE ZNAJU DA SE JAVLJAJU kada ulaze sa roditeljima u prodavnicu. Ćute kao mulci na sta ih roditelji NE OPOMINJU!Neverovatno! Ja sam vaspitana da ne smetam nikom, isto tako sam vaspitala i svoju decu. Omanemo, pa to je zivot, sve! Imacu i ja unučiće, daj bože, i sigurno ih neću voditi u 6 na terasu da drndaju komšiluk!

Оставите одговор

