PRAVO NA SRECU

On i ona,  poslednjih par meseci, postali su ljubavni par. Do tada, bili su samo drugari, od osnovne škole. Svako od njih, ziveo je svoj zivot sa familijom.

Pošto dame imaju prednost, počeću od nje:

Bila i ostala lepa. Godine su na njoj stvorile samo bore patnje, pošto nije bila srecna u braku, u kome je dobila dve cerke. Ruku na srce, ona je muža obožavala a od njega je dobijala samo podsmeh. Od ljubavi, dobila je samo malo sexa, tek toliko da naprave decu. Bila je očajna. Pokušavala je nekoliko puta da ga ostavi, medjutim, vraćala mu se „zbog dece“.

Sa drugom se vidjala vrlo često. Imali su zajedničkih tema, smejali se do suza i prepričavali detinjstvo.

Drug je imao ženu i dve ćerke. Na zalost, zena mu se teško razbolela i bila vezana za postelju.  On je deci bio i mama i tata. Kuvao im, nabavljao za kuću sve sto je trebalo, savetovao ih, brinuo o ženi, kao sto bi ona o njemu.

Medjutim, godine teške bolesti, učinile su da se on i žena i fizički i mentalno udalje jedno od drugog. On je bio zdrav, radan, vredan, decu razmazio, pa su mogle da mu rade sta su želele. Nije mu bilo ni malo lako. Pa zar on nije zaslužio ljubav i pažnju, koju je delio nesebično!

Ona, raspolovljena od silnih svadja, jada se svom drugu, kao i ovaj njoj.

flamingosi

 

I u svom tom jadanju, skontaju njih dvoje da su stvoreni baš, jedno za drugo.

I, šta sad?

Ona pakuje kofere, objašnjavajuci deci istinu o sebi i svojoj ljubavi, odlazi kod svoje majke, dok i njen drug ne obavi istu radnju u svojoj familiji.

Deca je razumeju, svesne cele situacije u svojoj kući, godine netrpeljivosti, svadje, suza, grdnje , daju blagoslov majci. One ostaju sa ocem! Ovaj joj je jedino prebacio to „sto je ostavila decu“. Nikada ih nije ostavila, znam ja, jer su svaki dan zajedno i fizički i telefonski.

Drugar, iscrpljen bolešću supruge, cerkinim bezobrazlucima, ali materijalno vrlo dobro obezbedjenim, rešava da napusti familiju. Naravno, nije mu lako da to sve obavi, ali, dobro je razmislio, jer, nije naišao na poštovanje i ljubav u svojoj porodici, kojoj je dao više od pola svoga zivota. I on odlazi, pronalazi stan za sebe i svoju novu ljubav.

Zive ona i drugar, kao divan zaljubljeni par! Kazu, nije lako, ali uspeva. Smeju se, vole, maze, ljube, poštuju se i vole se!

Ona se razvela a on, koliko znam, još nije. Njegova žena je prilično besna, jer nema koga da maltretira, olajava ga po gradu, medjutim, ko god ih zna, kaže, da je on dobro postupio, jer, ruku na srce, ima i on pravo na srecu i ljubav, kao i njegova drugarica iz detinjstva.

Ja sam ih podržala, naravno, jer smatram da je jedan život i čovek ne sme da ga protraći.

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

33 thoughts on “PRAVO NA SRECU”

  1. Uf ne zna se sta je teze, mislim oboje su bili u teskoj situaciji koju ne bih pozeleo nikome, ipak sa jedne strane ovaj sto mu je zena bolesna imao je sigurno osecaj neke grize savesti da je ranije ostavi.

    Sve u svemu i ja im zelim svu srecu, barem ce se odmoriti i poceti da uzivaju u svojim zivotima.

  2. Ljubav nikada nije grijeh i niko ne zna šta se dešava između 4 zida među ljudima.
    Okolina k’o okolina, reaguje ovako ili onako, ali svako ima pravo na sreću..

  3. Možda nisam dobro skontao priču ali zar je on napustio bolesnu suprugu vezanu za postelju ?
    Znaš i ja sam za to „give love chance“ ali prava ljubav je na probi onda kada je teško i kada ne cvetaju ruže. Smatram da ne treba živeti u lošem braku ali zar se nismo zavetovali onog dana kada smo rekli DA, da ćemo svojoj drugoj polovini pomagati i u bolesti i u zlu. Bolest nije prijatna a samim tim na probi je onaj koji je zdrav. Njegova ljubav je omanula. Da mu je žena kojim slučajem zdrava, Idi brate svojim putem, a ovako, nemam reči. Ja tako nikad ne bih postupio a nije ni moja žena kada sam ja bio bolestan i bukvalno doveden na ivicu života.

  4. *Reminder, dobro si razumeo, ali… Njegova žena jeste vezana za postelju, ali je bistre glave i, koliko ja znam, od onih bolesnika koji maltretiraju sve oko sebe iz pakosti i muke sto su takvi. E, pa, on je to trpeo godinama, nadajući se da će se situacija promeniti, ali je postala još gora. I deci je dozlogrdio zato sto već više nisu znale kako da ga maltretiraju! Naravno da ne bih ni ja napustila svog supruga da je bolestan, ali, da je bolesnik koji „pije krv“ 10 i više godina, onda, verovatno i bih. A kod njega se to i desilo. Kompletno njegovo okruženje ga je podržalo, onda znas kakva je situacija. A tašta, mu je dala blagoslov da ode, još davnih dana!
    Znam da je on jako dobar čovek i da je strašno puno davao, trpio i nije izdržao.
    Njegovoj supruzi je obezbedio negu a i finansijski!
    Naravno, svako ima pravo na svoje mišljenje a pitanje i dalje stoji da li i on ima pravo na sreću?

  5. Ovakve priče uvek imaju dve strane, u ovom slučaju četiri strane. Zanima me koliko dugo su ovo dvoje već zajedno. Svaka ljubav je na početku lepa, posebno bez dece i obaveza. Prava ljubav odoleva iskušenjima. Živela ljubav u svakom slučaju! Videćemo koliko će ta nova ljubav trajati, pa tek onda možemo reći je li prava.

  6. #Duda
    Svako ima pravo na sreću ali ne mogu svi da je iskuse. Mali broj njih može. Čovek pre svega treba biti realan. Sve što sam napisao u prethodnom komentaru napisao sam iz svog ugla. Moja supruga i ja pre svega imamo jedan korektan, fer plej odnos, pun razumevanja, poštovanja i ljubavi. Dopunjujemo se i nadograđujemo. Ja nju kao takvu ne bih mogao da ostavim na cedilu kolko god teško mi bilo. Da je ona kojim slučajem neka oštrokonđa koja mi pije krv na cevčicu, ostala bi žedna. Odmah bih ja krenuo svojim putem. Ja pre svega volim i poštujem sebe. Jer da bi mogao da voliš i da bi mogli da te vole, samopoštovanje je bitan preduslov. Nema trpnje i nema žrtvi i nema krvi i nema suza. Jer ljubav nije rat, niti je partija šaha.

  7. *Zana, ovo dvoje su drugari od osnovne škole, a u ljubavi, od skoro. Deca su prisutna u njihovim životima, doduše, njegova mislim da još ne znaju za tatinu novu vezu, još su besne jer ih je tatica, koga su je*avale u zdrav mozak, otišao, pa sada i one moraju malo oko mame. Nije to loše, da vide koliko im je tata znacio. Njena deca poštuju maminu odluku, svaki dan su zajedno, jedino što ne spavaju zajedno! Nadam se da ce opstati ovo dvoje novih ljubavnika!

  8. *Reminder, naravno, u pravoj ljubavi se podrazumeva poštovanje, razumevanje, sex. On je to sve imao do bolesti supruge (pretpostavljam, čim je ostao sa njom toliko dugo i u bolesti). Cim je jedno od svega toga zakazalo, to više nije mogao da bude normalan brak. Žrtvovao se koliko je izdržao i na kraju otišao da pronadje novu sreću! Srećno mu bilo!

  9. *Zana, ma nije ni bitno da li je Z ili Ž, a za komentare na tvom blogu, možda nije teško onima koji se odlično razumeju u sve to. Meni je gore nego špansko selo! 🙂 Probala sam 7 puta na sve načine i nije mi uspelo! 😉

  10. Ovo što Reminder priča o „i u dobru i u zlu“ se slažem sa njim, ali sa druge strane verujem da i ta žena nije bila bolesna, oni ne bi uspeli da ostanu zajedno, jer je takva kakva jeste. Ne mislim bolesna, već je takva ličnost.

    Ljubav još iz Osnovne škole…divno, srećno im bilo. 🙂

  11. Pročitavši post…krenula sam tim putem, da je reč o lepoj ljubavnoj priči. Pa sam se vratila na ujaka koga je žena ostavila kada se jako razboleo, pa sam se predomislila i pomislila da je pomalo sebična ljubavna priča. Pa onda opet, one tri krvopije…zašto ljudi u bolesti totalno izmene karakter. Nadajmo se da ćemo što kasnije saznati. Sve u svemu, ako nisu umele da cene odricanje svog muža i oca, nego su naprotiv, radile na tome da ga što više iscrpe i učine nesretnim, dobile su šta su tražile. Pride, ako je majka od te bolesne žene savetovala odlazak, o čemu dalje razmišljati. Niko svom detetu ne želi loše, pa ako je dotle došlo da ona vidi koliko joj ćerka greši,…zaslužio je sreću. Tako da…srećno im bilo i da nauče plesati 😉 i uz muziku, ne samo kroz život.

Оставите одговор

