POVRATAK SA GODIŠNJEG

 

Znam, sutra kada se pojavim na poslu, svi će me pitati: Jao, pa jel si stigla? Jel si se odmorila?

Nisam stigla, jer nisam nigde ni išla! Ovo je bila moja godišnjeodmorska destinacija:

Novi Sad

 

Pa, sta da se radi. SEKA nas ošinula bogovski, pa je ova tura bila u domaćoj radinosti. Ne može biti „domaćija“ od sopstvene, domaće kuće, tj. stana.

I cela prethodna nedelja mi je bila nešto rastrzana, tako da od godišnjeg, mogu racunati samo poslednja dva dana.

U prošlu subotu, bilo slavlje zbog vaterpolista, u nedelju- starijoj cerki pozlilo pa ležala ceo dan, u ponedeljak-mladju ćerku spopala migrena, pa odlezala ceo dan, u utorak-ponovo Tedija kod veterinara-šanta na levu nogu, pa antibiotik zbog otoka, pa u sredu opet kod veterinara po novu bocu, pa mu se noga smirila, pa u cetvrtak-ponovo liže nogu, ali sad desnu, pa dokle, majku mu staru!!!, zavrištah na noge, njega, ruke, frku, glave, sve me snašlo a ja na drugom delu godišnjeg odmora! Nisam vrisnula pa možda sve ono na sta sam bila besna, nije to znalo!

Zaboravih, da je i mene glava bolela, pojma nemam od cega, u petak, ceo dan! U subotu, spopade me panika, kako ce mi ceo godišnji prošišati pored glave a ni videti ga neću, pa rešim da se provedem na Štrandu!

Strand

 

Ovo je neka praistorijska fotka, omiljene mi plaže. Zao mi je sto nisam pronašla neku svežiju da vidite kako je divno sredjen. Kafići su prva liga, sa sve suncobranima i ligeštulima na pesku! Prava uzivancija. Juče je bilo posebno divno! Ja u vodi, spuštam se do odredjene tačke, sebi zacrtane, čvrsto se držeći pogledom za lanac od bova. Imam strah od Dunava. Brz je, a čaroban, na svoj način! I onda na tuševe, koji su na senzore. Daaaa, molim fino! Kako smo se modernizovali! Dok nisu okačili tablu kako se koristi, gurali su i prste i oči u plavu tufnu, a trebalo je samo preći dlanom,  blago, preko nje.

Sta ćemo, nismo navikli na tako fine stvari. I, dodjoh do ćerke, koja je sva u zabezeku. Kaže: Ti ništa nisi videla? Sta sam trebala da vidim? Pa, zmiju, kevi, ovde, malo niže od mene, baulja po pesku, prema onim ženama! One u vrisku, pa trk do PR-a kafića, koji se „spasao“ i zene i decu i po koje kilavo muško, od opasne belouške!

Stišalo se to, ja ponovo u vodu. Isti scenario, s tim sto je trebalo da mi se pridruzi ćerka, kada sam bila naspram nje. Krene ona u vodu, a ja do lanca, čekam je. Odjednom, ona krene da skače i mlati i rukama i nogama i pokazuje mi na vodu, malte ne, meni ispred nosa. Pliva zmijka prema meni! Moram priznati, nije mi bilo baš sve jedno, mada se ne bojim zmija. Ćerka zagrebala do ležaljke i ostavila mamu „na cedilu“. Šta ću, počnem da mlatim rukama po vodi i ona nestade! Gde, pomislih? Onda počeh i nogama da mlatim i poskakujem i tako cupkajući, stignem na sigurno! Pesak, mamara!

To je jedino uzbudljivo bilo na plaži! Ostalo, zna se! Sunčanje, hladovina, kafica, ukrštene reči i po koji rebus. Njih obožavam!

Danas, isto kupanjac, ali, bove mi nesto dalje. Čuh od taxiste da je Dunav počeo jako da raste, pa mi onda bi jasno, zašto su se juče zmije obeznanila. Sigurno im poremetio dnevni raspored! Nismo im mi,  Štrandaljci, bili meta, sigurno! Dunav ih je poremetio!

Danas, stanje redovno, kupači uživali, zmije na svom!

I tako, vratih se sa godišnjeg! Odmorila se nisam, jer nema odmora u „domaćoj radinosti“.  Uzivala jesam, bar malo!

Sutra je novi radni dan!

Pa, „godišnji odmore“, vidimo se do godine, a u medjuvremenu, biće po koji praznik!

Ajd, ziveli vi meni svi i naodmarali se, da bog da!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

32 thoughts on “POVRATAK SA GODIŠNJEG”

  1. *Sanja, kada ćete do Novog Sada? Divno je leti, sve one bašte, kafici, tvrdjava, Dunav, Štrand! Zmije smo vatali kao klinci, tako da nemam strah, jedino mi u vodi malo bilo nezgodno! Na suvom bih je sigurno uhvatila, mamicu joj! Meni treba malo vremena da se opustim! Tek sam poslednja dva dana spavala do devet, sa 32 budjenja u toku noci! 🙂

  2. *Mahlat, da je s voljom baš i nije, al se naterujem, sto bi reko Lala! Setih se vica: Lala i Sosa je sexaju u vratima nekog lokala, kad naidje milicioner i pita ga: Sta radiš Lalo? A on odgovori: Sisam Nanu! Pandur: Jel, a sto mrdaš guzicom? A Lala ce: naterujem hranu! 🙂

  3. *Dobro mi došla Malabreskvice! U pravu si za Novi Sad. Posto sam u njemu rodjena i tu provela 56 i još malo godina, nisam ni svesna njegove lepote, dok mi neko ne skrene pažnju. Hvala ti i mogu da ti kažem da ja voLem breskve i lubenice, koju trenutno tamanim i polivam se po suknji! 🙂

  4. Heeej, Dudo, samo da se javim.
    Šta ćeš kad ostaneš kod kuće, tako ti je to, uvek imaš nešto da radiš, ili to važi samo za nas lude žene. Imam drugaricu koja kad nigde ne ode, a na godišnjem je u pola osam svaki dan kupi pinkle i na štrand. Jede ko šta stigne, ali ona svoj odmor koristi. Da vidiš kako je ove godine crna i lepo preplanula.
    Ja bih sada mogla na odmor, jer sam M. i dedi ispunjavala sve želje, a i mom sinu koji je povremeno dolazio s njegovim zahtevima. Aman ljudi, gde će vam duša, na 40 celzijusa.
    Ali, to ja samo tako kažem! Oni su moja tri muška koji me vole najviše na svetu, pa moram.
    A sada bih stvarno mogla na odmor 😆

  5. *Maki, išla bih ja svaki dan na Štrand, ali me ni vreme nije poslužilo! Kad te neće, onda neće! Niko nije ostao gladan, jer sam tako organizovala spremanje ručka, posle kupanja. Mogu ti reći da je bilo odlično, ali je kratko trajalo! Ako možeš na odmor, iskoristi ga, samo za sebe! Podvikni: moji muški, odoh sada radi sebe! 🙂

  6. Znam da je vreme bilo lose na pocetku tvog odmora,to se uvek tako namesti. Moji su svi nekako bili bolesni pre mora, pa odradismo i to, sad vozim do mame, pa se nadam, da ce biti umereno toplo…mada smo mi na kisu navikli, ali na toplotu ne 😀

    Susret sa zmijom, bas si bila hrabra, ja ne znam sta bih 😀

  7. Zelena…Hahahaha….ja pročitala Vukitania…hahaha…pa nismo mi krive što su oni nepismeni, a mi radoznale, pa sve primetimo. 😆

    Dudo možeš da ukradeš i neki vikend, pa u uživanciju na Štrand. Zbog situacije koja nas je zadesila ne verujem da ćemo uspeti još koji put da odemo na naš splav dok je lepo vreme. 😦

  8. *I ti Char pročitala kao Zelena? Pa i ja sam u prvi mah, ali sam brzo ukapirala šta je!
    Jao, ovaj vikend ne radim ali su najavili loše vreme a samo maštam kako izvrndačena ležim u ligeštulu, pijuckam limunadicu, spuštam se niz Dunav i tako u krug! Samo jos ovaj vikend Boze, molim te, za lepo vreme!
    A Ivan, samo da se što pre oporavi, biće i kupanja i splavovoa! Zelim mu brz oporavak! 🙂

Оставите одговор

