MORSKA LJUBAV

 

 

Beše to pre 14 godina. Dogovorismo se sa prijateljima da godišnji odmor provedemo u Grčkoj. Polihrono na Halkidiju. Dosta lepo smo putovali, starija cerka i ja, nakljukane tabletama za protiv „rigoletisanja“.

Stigosmo u mesto. Slatko, malo,  sa leve strane magistrale. Sa desne, malo u brdu, diskoteka, na čemu ću im biti večno zahvalna.

Smestismo se u solidan apartman. Prvih par dana sami, posle stigoše i oni prijatelji, sa kojima sve ugovorismo.

Prvi dan na plazi, starija cerka pronadje svoje drugare iz grada. Super, ona je bar imala društvo, a mladja se upoznala tu na plazi sa nekim novosadjanima.

Bilo nam je divno.  More čisto, toplo, iznajmljivanje ležaljki i suncobrana, sve da ti postave, gde želiš.

Starija, sa društvom, naravno, podalje od nas. Vidimo mi, zablentačio se u nju jedan ćelavi, pegavi, koji je sa sobom vukao flašetinu sa vodom. U to vreme, kod nas nije bila ta moda, pa nam je bio jako smešan. Videsmo mi, da se gledaju uzajamno.  Dodjoše oni i do nas, upoznamo se i krenemo u restoran, gde je njegov ćale radio za šankom a maman držala prodavnicu igračaka u centru. Inace, to im je bilo 8. leto da dolaze u Polihrono, kako bi trojicu sinova sklonili sa Londonskih ulica.

Bila mi ok familija, jako simpatični, komunikativni, vredni, radni. Svako veče, u Rodi baru, bile karaoke na kojima su učestvovali, uglavnom englezi, jer je to bio i njihov hotel. Jako smo se smejali i uzivali.

Posle nedelju dana, skužimo mi da se naša ćerka dobro zatreskala u Dzeja, a bogami i on je nju gledao kao kuče. Meni žao sto za 4 dana odlazimo kući, jer je devojka morala da obavi popravni ispit. Šta da radimo, desilo se! I posle 4-5 dana, krenusmo. Plakanje, skoro do Novog Sada. Na rastanku, obećali smo da će se videti, ako ne pre, za doček nove godine, sigurno.

plaza i stene

Svaki dan su se čuli telefonom. Kuknjava, plakanje! Ne znam kako je uspela da uči i polozi popravni ispit. Posto je sve ispalo kako treba, želeli smo našoj ćerki da ispunimo želju. Vratili smo se u Polihrono, kako bi se videla sa momkom. Njenoj i našoj sreci, nije bilo kraja. Momak nas je čekao, kao ozeblo sunce. Potrajala je ljubav i tih nedelju dana.

Onda opet, isti scenario! Rastanak, suze, obećanja…

Oni nastaviše da telefoniraju jedno drugom. Kako se priblizavala nova godina, ćerka se polako hladila, a i brak izmedju mene i mog muža, takodje.

Nije bilo smisla pozvati momka u goste u kuću u kojoj nisu zdravi odnosi.

I tako, on je zvao, nije odustajao. Dodje i novo leto, na more u Polihrono, odlazimo sestra i ja sa naše tri ćerke.

Sreću se Dzej i moja ćerka. Ona je polu rezervisana, odnosno, nije joj baš jasno šta oseca prema njemu. Jedan dan, dodje ona i saopšti mi da je on pitao da li će moći da nas poseti u NS, te jeseni. Ja, ne znam sta da kažem, jer to sve zavisi od nje. Malo nam neprijatno, te, pod mojim pritiskom, ona ga poziva u goste.

Odlazimo kući i čekamo sta ce se dalje dešavati. Stvarno, nije prošlo ni mesec dana, javlja Englez da mu šaljemo garantno pismo, što i učinismo.

I stigao on u Bg. Otišli po njega, dovezli ga kući, a moja ćerka ne može da ga smisli. Stalno ga eskivira. Ja, očajna, ne znam sta ću s njim. On sav pokunjen. Ja je odvlačim u drugu sobu, a ona, mrtva hladna kaže: Pa ti si ga zvala, ti ga sada i zabavljaj! Mooooolim? Pa od tebe je zavisilo, ne od mene! Ali, ona ne odustaje. Uvaljuje Dzeja  zajedničkom prijatelju, ona izlazi sa svojim društvom. Jao, majko mila, ja da se besim! Samo mu se smeškam i pokušavam da mu objasnim sta se dešava. Engleska škola radi, on fin, razuman. Mogu da mislim, kako je jedva čekao dan da zbriše kući! I tog dana, skoro da nije htela da ide s nama da ga ispratimo. Bilo je okršaja. Ja sam mu se izvinjavala, pozdravila se sa njim a on je jadan, otišao, ko pokisao.

Videla sam ga i sledeće godine u Polihronu, ali starija cerka nije išla sa nama. Samo smo se izljubili i proćaskali po koju. Posetila sam i njegovu mamu i tatu, pa smo malo evocirali uspomene. Tako je to sa decom, opšta konstatacija.

Dzej se posle nekoliko godina ozenio, devojkom iz Sremske Kamenice, tako da sam ga često vidjala u NS. Ima dva sina s njom. Nadam se da je pronašao srecu, kao sto je moja ćerka!

Tako se završila ta ljubav, na moru!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

16 thoughts on “MORSKA LJUBAV”

  1. Cudne su te morske ljubavi. Cine ti se magicnim, ocaravajucim u doticnom ambijentu .Cim mrdnes, tj vratis se u staro orkuzenje prosto izblede i to vise nije to. Ostaju obicno lepe uspomene. Vidis da u stvari i nije tako lose ispalo na kraju .

  2. Mama se Milana prevarila u emocijama svoje cerke! On i dandanas svrati do radnje da mi se javi i da se poljubimo TRI PUTA! Ja sam bila stvarno fer prema njemu!

  3. *Hoćeš Charolijo, koliko vidim i ti si divna majka i to još troje dece i četvrtom, povremeno! Važno je samo postići da te ne lažu, da ispričaju sve sto su zakakali, jer ih niko na svetu ne voli kao ti (i tata) i niko im ne može pomoći kao ti (i tata) i zato istina mora biti prava! Isto važi i za izlaske. Nikada im nisam odredjivala vreme povratka (kao sto su meni i sestri strogi roditelji), nego sam prepustila njima da to urade, ali sam ih molila da uvek budu tačne. I sve sam to dobila! Sve ono sto nisam volela kod svojih roditelja, nisam to radila svojoj deci. Nisam volela da me mama pita svaki dan, kada sam se vratila iz škole: jesi li danas nešto odgovarala? Jao, to mi je bilo smrt pitanje, tako da svoju decu nikada nisam tako pitala. Uvek je bilo nekako drugačije, čisto da znaju da brinem o njima! Sad ti ja tu izigravam „savršenu“ majku! Naravno, bilo je svadja i rasprava, ali je u suštini bilo lako sa njima! Pametne devojke od „pametne“ mame, ha, ha, ha! 🙂

Оставите одговор

