MAJSTORICA

 

 

Konacno, posle devet godina, reših da promenim mesto tv. Zasto? Zato što ne mogu više da trpim da mi klima, sa suprotnog zida, duva u facu i hladi me više nego sto mi treba. Ili mi pretoplo, kada je iskljucim, ili prehladno, sredine nema.

Naime, kada sam kupovala klimu, nije mi palo na pamet da razmišljam o tome kako se otvara ona klapna na njoj, već, kako sam videla kod rodjaka, otvarala se tako da duva ravno dole i malo pod uglom! Super! Kupim klimu, montiramoje na deo zida pored prozora (deo kosine od krova), tj. na zid na kome stoji i tv! Medjutim, kada je puštena u „pogon“, ispostavilo se da se klapna otvara baš onako kako ne treba, tj. duva tačno u nas, koji sedimo preko puta. Hm, duva, duva, duva, mi je smanjujemo, povećavamo temperaturu, ne vredi, ne prija, nikako. A kako su nas poslednjih godina pritisle žestoke vrućine, reših ja da izmestim tv, tj da ga prebacim na suprotni zid, pa neka njega poliva klima a mi cemo uživati.

tv

Počem sa premeravanjem antene. Aha, super, nema dovoljne dužine. Počne dumanje širih razmera i rešim da pozovem kablovsku i ugovorim majstore za isto. Pitam, za svaki slučaj, koliko to sve kosta, na sta mi ženska odgovori da zna samo da je metar antene 45 dinara x 9 metara (405 dinara samo antena), za ostalo nije znala da mi kaze cenu, ali, kada mi se najave majstori da dolaze, da ih pitam.

Sledeci dan, ja na pijaci, sretnem drugara i ispricam mu šta me muči, a on mi reče da sam luda, da će me oderati, da mogu to sve sama da uradim. Ok, ne budem lenja, ostavim pun ceger ispod jedne tezge, kod poznatih ljudi i krenem da trazim kabl. Pronadjem coveka sa antenskim kablom i svim dodacima. Kupim 9 metara, plus onaj mali metalni dodatak koji se montira na kraj a ulazi u deo koji izlazi iz zida i ima dve rupe, za dva tv. Jedan tv je rešen, a ovaj u dnevnoj sobi, tek treba. I sve to platim 140 dinara. Dodjem kući, nazovem kablovsku i odgodim majstore „zbog puta“ (nužna laž).

Stignem kuci, spremim alat, klešte, skalpel (za skidanje plastike sa kabla) i šrafcigre. Poskidam  sa starog kabla delove, prebacim na novi, prebacimo ćerka i ja  tv na sto, policu za njega na suprotni zid, trosed na mesto tv, lampe, cvece, sve izrokiramo, ukljucimo tv, kad vidi RADI!

Eto, za to sve mi je trebalo 9 godina! (realno, uradjeno sve za pola sata)

Jedini problem mi je kako da operem zid iza tv, koji je prilicno prljav, a okrecen u bledo, pastelno oker zutu boju. Prala sam ga raznoraznim deterdžentima, medjutim, stalno je mestičav i razmuljan. Ako neko ima iskustva u tome, neka mi javi.

Jako sam ponosna na sebe, a ako poželite i vi takav osećj, prihvatite se alata. Nije teško,  tv mi!

A AKO NEKO ZELI, MONTIRAM TV ANTENE PO KUĆAMA – BLOGERIMA – BESPLATNO!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

16 мишљења на “MAJSTORICA”

  1. Ha, ha! Zamišljam vas dve kako majstorišete. Svaka čast.
    Što se mene tiče, TV mi uopšte ne treba, ne pamtim kad sam ga gledala. Šta god me zanima, skinem sa Interneta, pa ne moram da gledam šta mi oni puste. 🙂

  2. *Zelena, nego šta! 🙂

    *Milana, ja na tv-u gledam samo ono što volim. Uglavnom CSI Miami, LA, filmove koji mi se dopadaju, a to sve teško da mogu u vrućini ili teškoj hladovini! Sada mi je taman. Ja inace volim da pretumbavam namestaj, kad već ne mogu da ga menjam. Sada mi je tako lepo u sobi, kao da imam nov namestaj! 🙂

  3. Dok smo ziveli u satnu, ja sam tako malo, malo premestala namestaj, stalno su me zezali, ali meni je bilo lepo 🙂
    Odlican je osecaj kad nesto uradis a pogotovo ako je to posao za „muske“, tehnika i tv, kablovi….ma jos si srecnija duplo, jel’da??

    🙂

  4. u pravu je covek sto vas je posavetovao da sami pokusate da premostite od antenskog prikljucka do televizora. ovi bi vas odrali sa racunom
    za fleku na zidu, najbolje je da odete do radnje gde se prodaju farbe, postoji sada ta akril-polikolor boja koja je bukvalno plastificirana i moze da se pere bez mogucnosti da zid upije boju. Nisam toliko upucen u to, ali sigurno postoji resenje, oni sto prodaju uglavnom su spremni i za savet.

  5. *IvaneB, ma stvar sa zidom je sada tolko odvratna, da sam u stvari, od silnog pranja, skinula boju do maltera, pa je odvratno, zamuljano. Samo krečenje cele sobe bi spaslo situaciju. Stalno smišljam cime bih to mogla da prekrijem. Nisko je za slike, a prostor je od jedno pedeset santimetara od gorenje ivice troseda do jedne velike grafike. Ako nju skinem, opet ce se videti ivice, gde je ona visila i tako u krug! Izgleda da cemo cekati jesen, da krečimo! A antena je bila mačiji kašalj! Tako ja popravljam i pegle, fenove i sve sto mi crkne! 🙂

  6. Sam svoj majstor – najbolja parola. I ja volim da cackam oko svega i barem pokusam jer je vece zadovoljstvo kad sam poparavis nesto i posle toga se divis svom umecu.
    Polako pripreme, planiranje svega jer uskoro ce zuta jesen.

  7. *Ivane, u pravu si, mnogo je sladje kada sam nešto poraviš! Najlakše je pozvati majstora, ali i najskuplje! Divim se ja sebi, još kako, ne čekam da me drugi hvale, odnosno, ćerkama je to valda normalno, zato sto dugo žive bez oca (razvedena 14 godina) pa navikle da mama sve sredjuje. 🙂

  8. *Ni meni nije jasno zašto sam zvala kablovsku! Odradila sam to sa ponosom! Malopre sam montirala butan bocu, koju su mi doneli i ubacili u metalni sanduk koji stoji na terasi! Ja volim da to sve sama odradim i proverim da li negde „curi“ butan. Najviše imam poverenja u sebe! 🙂
    A rekla sam ti da u novčaniku imam bricu i multišrafciger za cvikere: dve vrste za matice, mali pravi šrafciger, običan i krstasti! Zlu ne trebalo! 🙂 Verujem da i ti voliš alat, jer sam proveravala kod ostalih blizanaca i svi su alatničari! 🙂

Оставите одговор

