DESETOGODIŠNJICA

 

 

Pre tačno deset godina, počela sam da radim u ovoj radnji, u kojoj sam i danas.

Posle bombardovanja! Taman sam krenula na posao i uhodala se, dosta brzo, posto mi je sve već dosta znano, rešila sam da promenim i stan! Onaj, u kome smo tada ziveli, bio je bliže centru, ali je bio problem ravnog krova, koji je kod svake veće kiše, propustao vodu, tako da smo morali svašta da podmecemo da ne bi nosili ronilacke maske. Kako stanari u istoj zgradi nisu imali sluha za naše probleme, morala sam sama da ga rešim, selidbom. Ono sto je curilo, pokrpila sam od gore,  zamazala farbom od dole i na prvi oglas, prodala stan. Istog dana iz iste agencije, ponude mi manji stan, ali u novogradnji, dve ulice niže. Pogledamo stan, ćerke i ja, odlučimo i sediba u roku od dva dana. Vešte zenske ruke, popakovale su u dva dana ceo stan od 80 m2, angazovale studentsku službu i kamion od prijatelja koji ima špeditersku firmu. Selidba je prosla super. Ceo dan, tako da smo 21. septembra, prvi put spavale u novom stanu, srecne i zadovoljne. E, sada su nam trebale i muške ruke, koje su trebale da nam okače kuhinjske elementa, montiraju sudoper, povežu cevi, montiraju plakar na tavanu i još svašta nesto.

Predlozi meni moja prijateljica, prijateljicinog muža(bivseg), koji je bio bez posla, vičan svakojakim radovima. Poznavala sam ja njega, jer sam bila jedanput kod njih u poseti.  Bio je zgodan i razveden. Ali, nije mi  padalo na pamet, da moze da se desi  nesto medju nama. On je sa bivšom ženom delio isti krov, ali krevet, ne. To sam znala pouzdano.  A nju sam dobro poznavala i znala sam dosta o njihovom braku i razvodu.

Dodje on, sa sve alatom i krene sa radom. Od jutra do večeri. I tako nekih nedelju dana, pa cak i malo duže. Nije zabušavao, ali je trebalo dosta toga da se uradi.

Bio je kod nas po ceo dan. Vrlo korektan. Ja kuvala, ručali zajedno, pričali neobavezno i, uglavnom, sve oko poslova u stanu.

Posle nekih nedelju dana, poče on mene da sačekuje posle radnje i da me prati kući. Ja, tupsika i dalje ništa ne kapiram, mada mi malo bilo neobicno. Ali, uvek je nešto trebalo da se dogovorimo za sutra, kada da dodje i sta još da se uradi. O novcu se nismo nista dogovorili, jer, boze moj, svi smo ljudi, dogovorićemo se!

I, jedno veče, dodjem ja kući sa posla, on me sačeka, da ga odbacim kući i ja predlozim da se „raskusuramo“. On nije želeo da kaže cifru, tako da sam ja predlozila iznos od pola moje mesecne plate. Nešto je promrmljao, ocigledno nezadovoljan, ali, pristade, i predloži večeru, sto ja odmah prihvatim.

Pre te večere, opet me doprati do kuće i krene da mi se upucava: sve me tako gleda, prethodne dve nedelje i jako sam mu se dopala, zgodna, kućevna zena, on, eto, sam, ja sama, mogli bismo malo da se „volimo“, pa, nismo deca, zar ne?

slicice ljubaviRekoh vam,  da je bio vrlo zgodan, stariji od mene nekih 6-7 godina. Pomislim, što da ne. Ja razvedena već sto godina, nisam imala nikoga i dopadao mi se.

Bilo mi je i milo i neprijatno sve što mi se dešavalo, narednih dana. Imala sam grižu savesti, sto je to muž

prijateljicine prijateljice, ali, u isto vreme, znala sam da su razvedeni već dve godine i da medju njima nema nista, sem zajedničkog zivljenja, zbog nemogućnosti rešavaja stambenog pitanja. Grizlo me je i zelela sam to da joj kazem.

U isto vreme, prijala mi je njegova nežnost, šetnje po keju, neobavezno ćaskanje, smejanje, baš, sve!

Jedne večeri, krenuli smo u šetnju i naleteli na našu prijateljicu, koja, kada je videla kako ga držim ispod ruke, za malo nije pala mrtva od iznenadjenja. Znali smo da će njegova bivša zena saznati u roku od 5 minuta, sta se dešava.

Moje ćerke su njega upoznale dok se muvao po našem stanu i dopao im se i bile su srećne što im je mama srećna.

I, kao sto se moglo pretpostaviti, „radio Mileva“ je obavila svoj posao, sva sreca, pa nisam morala ja!  Sledeceg dana, njih dve su posetile treću našu prijateljicu, da malo „bivsa“ isprica svoj plan, koji je trebalo meni da se prezentuje!

A plan je bio da pokuša poslednji put da obnovi brak sa svojim bivšim mužem, zato sto se ozbiljno zabrinula da bi ga mogla izgubiti za uvek! Naravno, moj novi momak je već sledećeg dana ulovljen u novu turu braka i nije našao za shodno ni da mi se javi telefonom i objasni situaciju. Tipičan muški kiloster!

A ja sam ga čekala, čekala, čekala, dok nisam dobila informaciju da su pomireni. Posle desetak dana, srela sam ja njih u gradu, javila se njoj, najnormalnije, kao što smo se uvek javljale jedna drugoj, cak smo stale i da proćaskamo, a njega, nisam konstatovala, kao da nije bio prisutan. I ona se pravila  blesava, kao da se ništa nije desilo, ali svesna da je bila razvedana!

Prolazili su meseci, jedva sam došla k sebi, jer sam se zaljubila, što jest, jest!

Godio mi je svaki minut proveden s njim. Trudili smo se da nam bude lepo.

Ali, očigledno, on je imao drugi plan. Dugo mi je trebalo da ukapiram zašto je u stvari bio sa mnom.

Secate se našeg „obračuna“ posle izvršenog posla. Nije bio zadovoljan, pa je to trebalo „naplatiti“ i sa malo sexa. Malo lepih reči, malo nežnosti i eto, glupača se upecala, a i bivšoj proradile emocije.

Njihovo pomirenje je bilo kratkog veka. Ona se iselila iz kuće, a on je ostao sa sinovima, koji su već odrasli.

Javio mi se, sav snužden, posle godinu dana i pitao me da li bismo mogli da pokušamo ponovo. O, da, kako da ne, jedva sam čekala da se javiš njanjo, njanjava, pa da te primim nazad, idiote pokvareni! Rekla sam mu da me ne uznemirava, inace cu ga prijaviti miliciji!

I opet me je zvao, posle par godina  i opet dobio isti odgovor!

Srecem ga povremeno, šeta neku ženu i jednim krajickom oka, vidim da me gleda, ali, ja njega NE VIDIM!

Posle njega, ni jedan! Ne zato sto sam se bojala, mada ima i toga, nego, jednostavno, nije se desio!

Mozda je moglo da nam bude dobro, ko zna!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

30 thoughts on “DESETOGODIŠNJICA”

  1. *Dolly, većina muškaraca su kukavice. On ili nije imao emocije (kao sto ja mislim) ili je bio srećan što mu je žena ukazala poštovanje i primila ga ponovo u svoju postelju! Jao, pa hvala ti na komplimentu, ali sigurno ima i takvih, mada ih ja ne poznajem! 🙂

  2. Jaoj, meni je on stvarno postupio kao neki klinac. Pogotovo u tim godinama. Bzvz. A i ta njegova žena… trebao je da uradi tako nešto, da bi mu se ona vratila… Dudo, svaka čast na ispravnim postupcima. E baš bih volela i neki muški komentar da čujem ovde. 🙂

  3. Dudo,vasa veza je trajala kratko.Mozda mu je trebalo malo vise vremena da razvije prava i cvrsta osjecanja.Da vas nisu tako rano snimili,vi bi ste se ucvrstili. Ali kad je ex – zena saznala,odmah ga je izbocala po slabim tackama i mozda priprijetila da ce da ga izbaci na ulucu. ( ko zna !)
    Posto nije bio sasvim siguran u nove okolnosti,i da li su mu nova vrata zasigurno otvorena , on je klapn’o usima.

    Znas ono, znas sta imas,ali ne znas sta dobijas ! 🙄

    Ma sto mu ne dade jos jednu sansu,da se malkice lomata?
    Mozda si mogla istrugati jos koji sloj Genltleman – stva ! 😉

    Mamicu mu ! 🙄

  4. Vecina muskaraca ne samo da su kukavice vec ne znaju ni sta hoce niti sta zele od zivota. O ljubavi i osecanjima da i ne govorim. Nemam mnogo godina niti prevelikog iskustva ali i ovo malo mi je dovoljno da vidim i shvatim. Gledam i muzeve i bivse muzeve mojih drugarica, nemam naziv za njih, a o svom slucaju i da ne pricam.

    Jedino sto im je bitno je kad nadju jaku zenu, padnu joj za vrat da ih vuce i izdrzava i tetose ih do kraja zivota. E to je greska!

    On nije bio siguran da li ces ga prihvatiti i primiti kod sebe, pa brze bolje nazad zeni ponovo u zagrljaj da ne ostane gladan i na ulici. Tvoje vrednosti nije ni primetio jer verovatno nema cime.

    Time sto si uspela da sama podignes dve cerke je dovoljan dokaz kakva si zena, da mozes sve da postignes i uradis cak i nemoguce bez podrske nazovi muskaraca.

    Ako mu nisi dala sansu, i ne treba. Nebi ni ja. Mogu u zivotu svasta, mogu da me gaze svi godinama i maltretiraju ja cu istrpeti ali kad jednom stavim tacku na nesto tu je kraj. Ne znam sta sve moze da ucini ali nazad vise nema. To je svar jacine, jakog karaktera i same licnosti.

    Mnogo zena to ne ume. Svaki ti cast!

  5. *Neno, rekla si da nemaš puno godina, ali, kao da imaš jako loša iskustva. Žao mi je! Žao mi je i sebe što nisam imala sreće u braku, a imala sam jaku želju i potrebu da živim u njoj. Ovaj pokušaj „srece“ je… sta da ti kažem? Prijalo jeste, a to što nije potrajalo… tako je kako je! Samo me je izbacilo iz koloseka, ali, sve što jako boli, brzo prodje! Jedno iskustvo više! Kažu astrolozi da zene blizanci jedine mogu da zive same, bez muškaraca, uspešno! 🙂

  6. “Srecem ga povremeno, šeta neku ženu i jednim krajickom oka, vidim da me gleda, ali, ja njega NE VIDIM!“

    Em ga vidis em posle 10 godina pises o njemu…

    Sad stavi sebe u situaciju da si zivela razvedena pod istim krovom sa muzem, da si upala u neku vezu a bivsi muz poceo ponovo da oblece oko tebe i ti resis d aprobas jos jednom. Sta bi mislio onaj drugi?

    Jedino sto mu nisi montirala sudoperu :mrgreen:

  7. *Mahlat, pametnice! 🙂 Ne može da me obleće niko ako ja ne želim! A inace, zivela sam pod istim krovom sa mužem 8 meseci i bio je mrtav za mene, bez obzira što je pokušavao da „ispravi krivu Drinu“! Dobro sam razmislila kada sam rešila da podvucem crtu! Sta da radim, nisu svi karakteri? A to što sam o ovom tipu pisala posle 10 godina, šta smeta? To je moj zivot, desilo se, pa prošlo! Jedno iskustvo više!

  8. *Mahlat, dodatak, onaj drugi ne bi morao da „misli“, već bih mu kao pravi čovek, objasnila situaciju. Poenta u celoj prici jeste DA JE OTIŠAO KAO FUNJARA, bez reči, pa kada je opet odbacen, setio se „lovarne razvedene“…

  9. on je hteo na dve stolice da sedne, a na kraju nije ni na jednu. to se uvek desava. a i ona (vasa prijateljica) mislim da je uradila glupu stvar, tako sto joj je proradila sujeta kad je videla bivseg muza sa drugom zenom. na kraju mozda je i bolje tako sto je ispalo, barem znate da je prevrtljiv.

  10. Ne mogu da pročitam sve komentare, ali moj utisak je da si ovo što si rekla da je bio sa tobom da bi doplatio svoj rad, rečeno zato što si ljuta na njega.

    Ne slažem se da su svi isti kao što kaže Drvena. Nisu svi isti definitivno. Ovaj iz tvoje priče je samo velika kukavica bez onoga što prati muški polni organ.

    Čim mu je žena dva puta namignula zaboravio je na sve probleme sa njom. Nije te dostojan.

  11. *Charolijo, to što sam rekla da je bio sa mnom samo da bi doplatio svoj rad, zaista sam i pomislila, medjutim, s obzirom da se javljao i posle godinu i opet posle par, možda i nije to bio razlog.
    Naravno da me nije dostojan, zato i nije dobio zelenu kartu za ostanak, tj. povratak! 🙂

  12. Повратни пинг: DODATAK NA STARI POST | Dudin blog

Оставите одговор

