SVETSKI PRVACI

vaterpoloVerovatno ste prepoznali našu vaterpolo reprezentaciju a i saznali da su veceras postali Svetki prvaci i osvojili zlatnu medalju.

Kakve to ima veze sa mnom! Pa ima ljudi, zato sto je moj zet branio za naše. Skromno izjavljujem! Moja starija cerka je udata za njega.

(On stoji prvi  s leve strane!)

Bio je odlican i on i ekipa. Svojski su se trudili, a mi jos strastvenije navijali na svim utakmicama na svetskom prvenstvu.

Zelim i ovim putem da im CESTITAM SVIMA, a zetu cu sutra, na ručku!

Ljubi ga tašta!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

22 thoughts on “SVETSKI PRVACI”

  1. *Draga moja Dolly, ako si kao nas tri, svaka ti cast! Valda im je i to pomoglo, toliko pozitivne energije. U Bg je slavlje, kao i ovde kod nas u NS, petarde, vatromet, slavlje u centru grada, cuju se trube od kola i svi se jako raduju. A ja ne mogu još da legnem od uzbudjenja! Osmeh mi je od uva do uva! 😀

  2. Ne umijem ti opisati kako sam navijala, zamisli samo:)
    Slavlje je i kod nas, uveliko.
    Kada bi samo znala kako se ljudi ovde raduju njihovoj večerašnjoj pobjedi…

  3. E, moram i ja sad nešto da priznam. Gledam ja sinoć utakmicu, tj. štrikam i slušam. Kad malo malo, a voditelj kaže:“Bravo Soro!“, pa opet „Bravo Soro!“ Na to ja odgovaram: „Ma šta bravo, što ne da go, j..o bravo!“ Na to me muž prosvetli i kaže mi šta u stvari Soro radi:)! A ja mislim u sebi, ćuti gusko i štrikaj dalje….
    Čestitke momcima, a zeta ručak, da boli glava:)!

  4. *Milana, hvala puno! 🙂

    *Zelena, ziveli nam oni i osvetlali nam obraz i u Londonu 2011. na OI! 🙂

    *Bensedin art, ma razumem ja tebe. Misliš da sam ja išta gledala od sportova? Nista, draga moja me nije interesovalo, ali, u zivotu se prilagodiš novonastaloj situaciji. Bogami, gledam sve što se prenosi, a i kada igraju u NS i navijam kao blesava. Žderem se, psujem, skačem, bodrim, pljuckam (kada protivnici pucaju Soru na gol, kao, ispusti loptu ili promaši), kao vračara! Ručak je pao, mada ništa specijalno zato sto su to već obavili, usput, dok su dolazili ovamo! Srecan je on, oni i mi s njima! Ziveli oni nama, tako vredni i požrtvovani! 🙂

  5. *Sanja, pitala sam se poslednjih dana, gde bih završila da sam celog zivota bila takav, vatreni, navijač? Verovatno ili na koronarnoj ili u ludari! No, srecno se završilo, diiiiiivno! Hvala na cestitkama! 🙂

  6. Cestitke vaterpolistima,zetu,kcerci i tasti ! 🙂

    Bravo,svaka cast !

    Ja nisam pojma imala o ovoj, tako vaznoj vaterpolo utakmici.Ovdje ne prenose sportove koji nisu zasupljeni na drzavnom polju. Isto tako je i sa basketom ! 😦
    Zao mi je,da sam znala ,mogla sam prelistati druge kanale .
    Moguce da su Njemci,Svedani ili Norvezani emitovali utakmicu,ali kad nisam znala,sta mi pomaze da nagadam. Doduse,mozda bude srece, pa se prikaze repriza.Bas bi je rado pogledala.Drzacu sutra kanale na oku ! 🙂

    Ako zet dopusti,slikaj nam medalju !
    Da vidimo taj ponos i diku. 🙂 🙂

  7. *Afrodita, hvala ti, a nisi ti kriva što ne prenose! Bila je repriza te poslednje, finalne utakmice sa Špancima, isto vece, a i danas na drzavnoj tv, jer oni imaju pravo prenosa! Zamolicu ga da je ponese pa cu je uslikati da je vidite. Danas je bio doček u Skupštini Bg. Dočekalo ih na stotine ljudi, aplaudirali, uzvikivali ŠAMPIONI, ŠAMPIONI! Bio i Cavić sa zlatom i srebrom i Nadja Higl, zlato u plivanju na 200 m. I košarkaši! Bilo je jako dirljivo! 🙂

Оставите одговор

