BRZO „GRGOTANJE GERŠVINA“

 

 

Sigurno se svi sećate Mapet šoa i kako je Kermit „grgotao Geršvina“! E, to je veoma bitno da zamislite mene u toj pozi!

Naš put u Ameriku trajao je „tri dana jahanja“, ali avionom, sa prenoćenjem u Frankfurtu, pa onda jos nekih 10 sati u džambo džetu. To mi je bio prvi put, perko „bare“. Bilo je vrlo udobno. Sedela sam sa sestrom i prijateljicom u sredini aviona gde je bilo u redu  četiri sedišta i onda još po dva sa obe strane.

Gledali smo filmove, trasu puta i mesto gde se trenutno nalazimo, nutkali su nas stalno nekim pićima, klopom, novinama. Sve u svemu, bilo je prijatno. Mi svi poizuvani, u sobnim papučicama, zato što je put bio u decembru i teško bi podneli sve to u čizmama a stizemo u LA, gde je znatno toplije.

Pri kraju puta, bili smo svi puni, svega i svacega.

Kada su najavili da se priblizavamo Los Andjeleskom aerodromu, krenuli smo svi malo da se uredjujemo, onako užvakani od „stosatnog“ puta.

flašice

Krenula sam u kupatilo da se malo osvežim. Sa leve strane, pored ogledala, na polici, bile su poslagane flašice sa raznoraznim špecijama za externu upotrebu i jedno za delimicno oralnu. E, taj za oralnu me je narocito privukao, mada sam i zube oprala. Pojma nemam zašto bas to. Uzela sam malu plasticnu čašu, usula u nju pola sadrzaja male flaše za osvezavanje usne duplje i srknula, zabacila glavu u položaj „grgotanja Geršvina“. Istog momenta, trgla  sam glavu napred, za malo se ne udarivši u lavabo, otvorila usta i pomislila da će mi vatra kuljnuti iz njih! Strašno! Peklo je nevidjeno. Izletela sam iz  kupatila, a suze su mi lile niz obraze. Sestra me je prestrašeno upitala sta mi je, a ja sam samo šištala kroz zube i pitala da li ima neku kremu da se namazem oko usta, jer sam mislila da mi je sve bordo, a sluzokoza u usnoj duplji, oljuštena.

Mućkala sam vodom usta, gasila „vatru“ i razmišljala o težini svoje gluposti!

Kako sam uopšte mogla da pomislim da uspem toliko osvežavajuceg sredstva u malu čašu, umesto da sam sipala vode i kap-dve u nju, da malo osvežim usta! Tako mala flaša je predvidjena za pola od 350 putnika, koliko je avion primao, s obzirom da je bilo jos jedno kupatilo!

Užasno smo se smejale, kada je sve prošlo! Usta su mi bila bolna, nekoliko dana, ali se nisam oljuštila, srecom!

Tako prolaze oni kojima je mozak na paši!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

16 thoughts on “BRZO „GRGOTANJE GERŠVINA“”

  1. Dudo,zeno,mogu samo zamisliti ! Ja koristim Odol za osvjezenje.Par kapljica je sasvim dovoljno za svakodnevnu upotrebu.Par kapljica pride cine situaciju nepodnosljivom.Mogu samo zamisliti kako je kad se nagne tako jaka koncentracija. 🙄

    A ti me podsjeti sa svojom pricom na Tabasco. Ja sam tako jednom prilikom zacinila jelo sa Tabascom (ne smijemo zaboraviti da sama flasica nije veca od duzine malog prsta ).Koja je to strava! Kakvu je reakciju to cudo izazvalo? Uh,necu da idem u detalje ! 😉 🙄

  2. *Afrodita, onda me dobro razumes! Ja sam noć pred porodjaj jela ljuti tatarski biftek i samo sam molila boga da me ne snadje porodjaj te noći! I, sta mislis, kako je bilo! Pukao mi vodelnjak u pola dva, pa onda u bolnicu, pa sve redom, do konacnog porodjaja u 9,15 h. Ne secam se da sam imala „nekih“ problema sa ljutim, ili je porodjaj bio mnooooogo gori! 😉

Оставите одговор

