KOMŠIJA GINEKOLOG

U prethodni stan smo se uselili 1986. godine. Posle nekoliko godina, komšija je otvorio svoju ginekološku ordinaciju u stanu, tri sprata ispod našeg stana.

Hm, pomislila sam, baš zgodno.

I rešim, jedan dan, da odem na pregled, „zlu ne trebalo“. To je bilo devet godina posle rodjenja moje druge cerke.

Naravno, ne zakazem kod „komšije“ jer mi je bilo malo neprijatno, da ga srecem sa cegerom u rukama a onda, da me gleda i malo niže i malo intimnije!

Primi me njegov kolega, divan covek, isto komšija, ali samo po tome, sto smo se sretali u hodniku i sto je on znao da zivim u toj zgradi, jer mu je prenela medicinska sestra, koja je zivela u stanu do mog. Sve se super slozilo!

Kako se udje u ordinaciju, tako je odmah pravo njegov pisaci sto i stolica ispred njega. „E, draga moja komšinice, sedite, kako ste, šta ima novo, jel imate nekih problema?“ , pita komšisa „divni“.

„Hvala na pitanju, dobro sam, i eto, rešila da se malo iskontrolišem“. E, pa lepo, skinite se pa da pogledamo“.

Naravno, ni jedan muškarac neće saznati koliko je „odvratan“ taj ginekološki sto i koliko je neprijatno tako se izlagati nepoznatom coveku.

No, njemu je to svakako bilo mnogo lakše nego meni, pa je i posle pregleda nastavio da ćaska sa mnom, držeci svoje ogromne ruke na mojim kolenima, koja su bila prilično „udaljena“ jedno od drugog.

Mislila sam samo da mi se skine sa nogu, vukući suknju prema dole, ali on ne odustaje, a ja ne slušam sta mi priča. No, jedva se ja iskobeljah, da bi mi on ponovio da imam neke male miome koji se, ne diraju, u principu, nego se prati da li će da rastu, ili ne.

Ok, nisam se utrtala, ali nisam bila mirna. Zakaže on meni kontrolu za 4 meseca. Ispoštujem ja to, obučem elegantan kostim, sa diskretnom suknjom iznad kolena. Tada sam bila jos prilicno mlada. I rešim ja usput da mu necu dati da me pregleda, već da se dogovorimo za operaciju.

Kada sam mu to saopštila, on sav u zabezeku, pocne da mi postavlja pitanja sa „Da li… “ a svi moji odgovori su bili „ne“, sto znaci, nema nikakve operacije, jel jasno! Jasno, kazem ja, ali on, ipak, predlaze novi pregled. E, tu se ja nadjem u nebranom groždju. Kako sada čoveku da kažem da mu ne dam da me pregleda? Mislim, bila sam spremna za isti, ali opet, znala sam sta me ceka, tamo na stolu.

Posalje on mene iza paravana da se skinem, pa na sto. I pocnem ja od hula-hopki, pa redom. I zakljucim, kako do onog stola treba da predjem bar 5 koraka i da mi treba suknja, da ne bih izgledala kao „golać“.

Ali, eto belaja! Nema suknje! Ne mogu vam objasniti kako sam se osecala! Pregledala sam tašnu, virila ispod kreveta koji je bio na prilicnoj udaljenosti od paravana, okretala se oko sebe, provirila preko paravana da vidim da je nisam skinula tamo, još dok sam pričala sa doktorom, za pisaćim stolom.

I ukeba me sestra, komšinica: Dudo, jel ima nekih problema? Ja, sva mokra, kazem da ima. Ona dodje do mene i pita me sta je bilo, na sta joj ja odgovaram: Nestala mi suknja! Ona sva u čudu: Kako vam nestala suknja?

A doktor, sedi i ceka, kaže: Ma sve je u redu, samo se opustite, sada cemo mi to za čas!

Mislim se ja, da ti znaš doktore, kako se čudne stvari dešavaju iza paravana, ne bi tako govorio!

Trazimo nas dve moju suknju, ali nje nema. Pitam ja sestru, da li sam uopšte došla sa suknjom, na sta ona odgovara da verovatno jesam, jer da nisam, primetila bi sigurno, još na vratima.

Vreme prolazi, ustao doktor i ceka. Ja se okrecem trazim suknju, sestra takodje, kad, ODJEDNOM, izviri suknja ispod sakoa. Znaci, sve vreme je bila ispod njega, ali kompletno zadignuta, tako da se nije videla, tj. nisam je ja videla, jer sam napravila sa svim drugi plan, koji je doktor promenio, djubre jedno pokvareno. I napravi mi takvu zbrku u glavi da sam ispala smotana i glupa i tako sam se izblamirala.

Strašno!

Posle smo se sestrica i ja smejale, kad god bi se srele u hodniku!

A, inace, ovu pricu zna pola mog grada, a možda ste je i vi već čuli!

Koja blamaza!

majica ginekolog

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

30 thoughts on “KOMŠIJA GINEKOLOG”

  1. *Saro, možes zamisliti kako je to izgledalo! Bila sam preznojana od „ludila“! Hvala na komplimentu, a toliko sam se snebivala da to napišem, jer je tema „ginekolog“, malo baš neprijatno zbog muškaraca, ali je ispalo cool! 🙂

  2. *Zelena, sramota me da priznam, ali posle porodjaja nisam bila 9 godina kod istog, pa me uhvatila nelagoda! 🙂

    *Bensedin art, strasno je bilo a i smešno! Drago mi je da sam ti ulepšala dan! 🙂

  3. ja sem ne divna I am sick don’t warry give me a time jesteś bardzo dobry człowiek You know that THANK YOU tain bo is on a vacation in England Dudinko moja,pa

  4. Jesi vala smotana skroz, usput, nije mi jasno kako neko krene kod ginekologa sa idejom da nece da se pregleda :mrgreen:

    a setih se i jedne svoje drugarice koja je prvi put kod ginekologa, kad joj je rekao da se skine iza paravana, otisla i svukla se do gole koze, nije imala pojma koliko treba. On bio prenerazen. Valjda sto joj je video sise 😆

  5. *Mahlat, izgleda da nisi pažljivo procitala text, jer da jesi, videla bi da sam SAMA DOnela ODLUKU da se operišem i šta ima on tu mene da čačka i pregleda! U tom grmu je ležao zec i zato nisam zelela da se pregledam, i zato sam se smotala i izgubila suknju! E, pa nisam baš’ tako tupava kao tvoja drugarica da skinem i brus kod ginekologa! 🙂

  6. Hahaha…Dudo ti si čudo. Izgubila žena suknju sama sa sobom. Palo mi je na pamet da ti je slučajno nije doktor sakrio. 😀 😀 😀 Kad pomislim samo čega se sve nagledaju ti doktori, mene ne bude blam. To mu je posao, pa neka gleda do mile volje. 😆

  7. heheheh, pored sve vase muke, ipak je situacija da se covek nasmeje.
    Jeste taj pregled neprijatan psihicki (zaista ne znam da li je i fizicki), ali ipak covek treba da shvati da doktor radi svoj posao, isto kao kada se ode kod zubara, tako i kod bilo kog drugog doktora. Mozda je ta neprijatnost bila i veca zbog situacije da je on vama komsija. Sve u svemu, svi znamo da ne treba da imamo osecaj neprijatnosti kod doktora, ali ipak ni jedan covek se od toga nije totalno oslobodio.

  8. *Ivane, sama poza je, moraš priznati, neprijatna. On jeste navikao na to sve, ali, mi, žene, teško. Kada bih išla svaki dan na takve preglede, verovatno bih se navikla. I nema „vijanja“, ovde smo svi na „ti“. Vidim da si ti lepo vaspitan, ali, drugari smo, ne? 🙂

  9. hehehe, to u vezi „vijanja“, jedna od zivotnih deformacija – uglavnom obracanje sa duznim postovanjem. naravno drugari, jer blogovi za to i sluze da se ljudi barem ovako virtuelno druze i caskaju, bez granica i kilometara.

  10. *Malabreskvo, i meni je posle svega bilo smešno, dok sam prepričavala situaciju, ali onda, nikako! Strašno neprijatna situacija a doktor čeka i nema pojma sta mi je! 🙂 Moja deca mene ne doživljavaju tako, kao ti ili vi. One su još mlade i njima moji fazoni nisu smesni. Ovo je njima skroz sve „boooože“, kao i svoj deci! 🙂 Sada ću da vidim gde su kućiči pa ću ti javiti! 🙂

  11. Dudo, ne mogu a da ne dobacim na tvoj komentar „u tom grmu je ležao zec“ 😆 pa koliko si ga dugo tamo skrivala? 😆 😆 😆 e nasmeja me. Pa valjda si htela da životari tamo još koji mesec, pa stisla noge pred doktorom 😉 ? Ma…sprdnju na stranu, dobar ti tekst, prilično relaksirajući, ni nalik odlasku kod ginekologa!!! I onda me još on uvati i kaže, opustite se…ma opustim ti se ja…znaš ti kolika predigra treba da ti se opustim…?!!! 😆

Оставите одговор

