STARIJA SLAVLJENICA

 

 

 

belo-crvene ruze

Dana 25. jula 1979. godine, porodila sam se u 11,15 minuta u gradskoj bolnici sa mojom prvom cerkom.

Tog dana, ali ove godine, ona puni 30 godina. Ne mogu da verujem, da je toliko proslo.

Rezimiram: mladja cerka je pre dva dana napunila 26 godina, a toliko sam ja imala kada sam se porodila sa prvim detetom. Sutra, Neda puni 30 godina a sa toliko sam rodila svoju mladju cerku.

Prvo moje dete je dosta dugo cekano i tesko „napravljeno“, zato sto je moj muž, samo posle tri meseca našeg braka, otišao na odsluzenje vojnog roka u Ljubljanu. Bili su razumljivi razlozi za potrefiti baš „odredjen“ dan za bebu.

To se desilo u novembru, 1978. godine, kada je on došao na odsustvo. Posle 6 nedelja, ustanovila sam da sam trudna. Jako smo bili srecni, svi u porodici.

Budući tata se vratio iz vojske u martu, kada sam ja imala zešcu alergiju na plod i češala se noćima, do krvi. Dobila sam neku kremicu, koja mi je donekla olaksavala muke.

U julu,  sveg je „ugledala“ devojcica, 3550 grama teska i 52 cm dugacka. Mama se prilicno namucila, ali je brzo bilo gotovo. Iz bolnice smo izasle posle 4 dana. Ja sam sa sobom ponela i virus koji me je, za malo, strpao na infektivnu kliniku. Imala sam takvu dijareju da sam skoro ostala i bez mleka.

No, proslo je i to, beba sikila ko prava.

I, zacas prodjoše godine. Bila je prilicno vezana za mene i vrlo „dovoljna samoj sebi“. Prava lavica, u podznaku vaga. Zenstvena, uvek u suknjicama, prava mala dama.

Bila je vrednica u skoli i u sedmom razredu, nastavnica likovnog, otkrila u njoj umetnicku dušu!

Upisala se i završila umetnicku skolu. Krenula 1998. u višu tekstilnu u Bg, ali je bombardovanje ucinilo svoje i prekinula sa studijama. Preorjentisala se na keramiku i uradila jako mnogo predivnih cinija, vaza raznih posuda.

Udala se prosle godine. Srecna i zadovoljna, kao i njena mama.

buket belih ruza

Vrlo je slicna meni, likom i ponasanjem, pa zato cešće dolazimo u „slatke“ konflikte.

Ljubim je i zelim srecan rodjendan, da joj zivot bude ispunjen ljubavlju i srecom!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

13 thoughts on “STARIJA SLAVLJENICA”

Оставите одговор

