SLAVLJENICA

IMG_2432_resize 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. pink roses

 Pre 26     godina, 22. jula, porodila sam se, u 9,15 h, sa mojom mladjom cerkom.

Naravno, tada nisu postojali ultrazvuci, kakvi danas postoje, tako da nismo znali unapred, da ce biti cerka.

Posto sam i prvo dete rodila zensko, bilo je za ocekivati da ce drugo biti muško.

Moj muz je, naravno, bio strasno razocaran. Došao je iz porodilišta kod mojih roditelja, plačući. Oni, jadni, zabrinuti, pitaju da li sam se porodila i da li je sve u redu. On, ne moze da govori, od očaja, sto nije dobio sina. Kaze da jeste sve u redu sa nama, ali, možda doktori nisu dobro videli, pa sam ipak rodila sina. To se njegovoj majci dogodilo, sa njim, zato sto je on imao 6,5 kila ka da se rodio pa mu je piša zapala izmedju nogu, pa je babica tvrdila da se rodilo zensko dete, u sta mama nije mogla da poveruje. Tek kada ga je okrenula na stomak, da ga okupa, videla je pišu izmedju nogu. E, tako se i on nadao, ali se zaje*bao! Rodila se divna jedna mala, kojoj smo unapred dali ime (u slucaju da se ipak rodi devojcica) MARINA. U to vreme je bila aktuelna obrada poznate italijanske pesme Marina, u nekoj cudnoj verziji, koja nam se jako dopadala i zato je dobila to ime.

Bila je jako velika vrucina, skoro, kao danas. Porodjaj je bio mnogo tezi od prvog, a rekli su, da se drugo dete mnogo lakse rodi. I oni su me zaje*ali! I duze je trajalo i nikako bebe nije htela da izadje napolje, verovatno je naslucivala da je tata baš nije zeljno čekao i da je kod mame u stomaku mnogo lepše i bezbrižnije.

Kako je odrastala, sve se više lepila tati za srce. Bila je „ista tata“ i likom i po naravi. Njih dvoje su se fantasticno marvašili, sto starijoj nikako nije odgovaralo. Ona je bila jedna prava damica.

Marina je bila stodjavo. U osmom mesecu zivota, od ladlica je pravila stepenice i pentrala se dokle god je mogla. Jedino na luster nije uspela da se popne. Cudno je, da takva nestašna mala, nije imala ozbiljnijih povreda.

U prvom razredu osnovne škole, imala je peh. Grupa dece je, svakodnevno, prolazeći pored jednog suterenskog stana, lupala u prozor, sto je stanarima, dozlogrdilo. Izletela je gospodja napolje, zgrabila poslednju devojčicu u grupi, išamarala je i očitala joj vakelu. Mima je došla kući, sva uplakana. I upiškila se od straha. Dala je časnu reč da nije ona kucala na prozor. Onda sam se ja spremila, otišla na „drugarski“ razgovor sa doticnom, medjutim, iza nje je na podu bauljala beba, tako da nisam imala srca da joj uzvratim šamarčinom, kao ona mom detetu. Od toga dana, moje dete muca i dan danas. Išli smo i kod logopeda, radile vezbe, ali nista nije pomoglo. Najvaznije je to, sto je ona bez kompleksa, mada je u srednjoj školi bilo velikih kriza, ali ne i neprijatnosti. Po neki profesori su je malo požurivali prilikom odgovaranja, mada sam ja skrenula pažnju razradnoj i ona je prenela kolegama, ali, nisu svi imali uvek razumevanja.

Završila je Mimica i kozmeticku akademiju, posle srednje škole, pa nastavila sa visokom poslovnom skolom. Evo, završava drugu godinu, vrlo uspesno.

Ona je moja divna, topla, emotivna dušica. Vesela, dobrodušna, dobra drugarica, omiljena u društvu, spremna da se našali i na svoj racun. Vrednica i „glavni higijeničar“ u našoj kući! Ima svog kucu Tedija, koga je dobila od jednog momka za rodjendan, pre 4 godine.

Onog dana, kada smo se njen tata i ja razišli, i tatino interesovanje za Mimicu je prestalo. Zašto, ko to zna? Cak je i on pričao po gradu da ne zna zašto nema kontakta sa svojom, nekada, omiljenom cerkom!

Ona se teško mirila sa tim, ali se pomirila. U svim dokumentima u kojima treba da napiše „ime jednog od roditelja“, ona napiše moje. Tužno je to i teško detetu objasniti. Ona sada o njemu prica „ma, pusti budalu“, što je svakako i zasluzio. Uostalom, retko se i spominje u našoj kući!

Sutra cemo da proslavimo njen rodjendan. Ja želim svom detetu svu sreću i ljubav ovog sveta i da u životu radi ono što voli!

3. pink roses

Ljubi je majka!

pink roses

 

Ovo je njeno omiljeno cvece. Ovakav buket ce sutra dobiti od mene!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

22 мишљења на “SLAVLJENICA”

  1. E pa srećan vam rođendan, naravno Mimici posebno najlepše želje jer je njen dan i svi da se lepo provedete.
    Ljubi je makarone lepu i pametnu. Dudo, da nazdravimo Mimi i da se i ona uskoro uda, aj živeli

  2. *Maki, puno hvala u moje i Mimino ime na preslatkoj cestitki i lepim zeljama! 🙂

    *Zelena, pa nisu to dalmatinci, zeno! 😉 Hvala puno na cestitki!

    *Zmajcek, hvala puno u ime nas dve! 🙂

    DOBILA JE DVA BUKETA SA ROZA RUZAMA! JAKO SE OBRADOVALA! ENO, BLISTA, SA DRUGARICAMA, NA TERASI, UZ CVECE I LETNJU BOLU OD MALINA!

  3. *Advokatice, popila bi ona šamarcinu, ali je beba bila iza nje, pa mi je to bilo strašno. Ipak, nisam ja takva zivotinja KAO STO JE ISPALA ONA i ostavila posledice po moje dete, dozivotne! grrrr

  4. *Breskvice, nemoj draga plakati, emotivna dušice! Danas je neki težak dan. I Mima je otplakala neke svoje priče i svašta se još nešto desilo, ali ja se držim, ne dam se, jer ako ja padnem, šta ćemo onda, nas dve!
    Život je lep i treba iz njega izvući ono najbolje i zadovoljiti se i malim stvarima. Biće bolje, svakako! 🙂

  5. *Znam, verujem ti, imam ih i sama. Ovaj današnji je imao groznu epizodu, ali sam se zato slatko ispričala, večeras, sa drugaricom iz osnovne škole. Pronašle se preko naše dece a oni na FB. Ja nemam niti ću imati profil tamo, jer smatram da mi nije tamo mesto. Obožavam blogovanje i tu mi je mesto!
    Hvala ti što misliš da sam žena – zmaj. Nije lako nikome u današnja teška vremena, ali se nekako čupamo! 🙂

Оставите одговор

