BAKSUZ NEDELJE

 

 

Ne pamtim da mi je i jedna nedelja bila tako baksuzna, kao protekla!

Znate i sami, kada vam u ponedeljak pocne ispadati svasta iz ruku, takva ce vam biti cela nedelja.

E, pa,  prvo sam upustila času, dok sam prala sudove. I ne samo da sam je upustila, nego mi je izletela, onako sapunjava,  iz ruku i tresnula na pločice.

Naravno, stakla na sve strane, a dobila sam i po nozi. Sva sreca, samo me je okrznulo. Ne mogu da vam opisem svoj bes, kada mi se tako nesto desi. Besna sam na sebe,  trapavu.

U utorak, opet u kuhinji, stavim šerpu na kuhinjski element da je napunim vodom, za supu, i odem, časkom,  da pogledam ko mi je pisao! To časkom je bilo dovoljno da prelije voda preko šerpe i počne da se razliva po kuhinjskom elementu i plocicama. E, ovo je ozbiljno! Pomislila sam da me je neko NAMERNO urekao,  pa zaboravljam tako vazne stvari!

baksuzE, onda je dosla sreda! Mislila sam da će ovaj dan proci bez baksuzluka, ali sam se prevarila.  Sve sto sam uzela u ruke, toga dana, morala sam dva puta da ponovim.

To znaci, da mi je sve ispadalo. Utikac od pegle, dvaput, utikac od fena – dvaput, kašika iz ladlice – dvaput, papuče – dvaput jednu. Pomislih da sam zamenila ruke u snu, ali djavola, sve stoji na istom mestu.

U cetvrtak, naš pas poce da se razboljeva. Smrcka jadan ceo dan, gleda nas tuzno i ocekuje pomoc, koju i dobija u vidu penicilina.  Istog dana, najavljen blogosastanak u Bg. Uh, srecna sam sto cu upoznati vecinu blogerki!

Petak, pas i dalje na injekcijama, nije mu bolje. Ne spava nocu, kao ni ja. Zajedno smo na krevetu i mazim ga, misleci da ce mu biti lakse. Varam se, guši se i tesko mu je.

Subota, treci penicilin, nije bolje i od sutra dobija jaci antibiotik. Otpada sastanak u Bg. Ovog puta NECU  upoznati moje drage prijatelje. Tuzna sam.

Subota po podne, ovo pisem, gledam u Tedija, koji me posmatra i ceka da legnem,  da mi se ubaci izmedju nogu u njegovu staru poziciju. Pospan je, a i ja zelim da zaspim i zamisljam druzenje, kojem necu danas prisustvovati.

Samo Želim da mi javite, kako je bilo! Pozdrav svima!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

12 мишљења на “BAKSUZ NEDELJE”

  1. Neka je sav taj baksuzluk ostao u prošloj nedelji, Dođu takvi dani. Nadam se da je Tedi bolje, a i ja sam tužna zbog viđenja sa devojkama, na kom nisam mogla da budem, ali nema veze biće ih još.

  2. *Charolijo, lakse mi je da prebacim na baksuzluk, nego da priznam da sam trapava i omatorila! Tedi baš i nije bolje. Smrcka jadnicak, pun mu je nos i loše spavamo vec tri noci. Najgore je tada! Sutra prima peti penicilin, pa videcemo! Bice još sastanaka! 🙂

  3. Draga Dudo,
    nije Vama samo bila baksusna prosla nedelja. Ja je jedva preziveh. I to doslovno.
    U utorak vece iz cista mira, potpuno nenajavljeno dobila sam napad slepog creva!
    I preko hitne do klinickog centra ja sva u suzama zavrsih u sredu u sest u bolnickoj sobi a u osam na operaciji!
    Epilog je hvala Bogu lep. Izasla sam u subotu popodne i dobro sam. Rana boli ali ziva sam i sa svojom decom sam. Ni shvatala nisam koliko volim moja tri decaka (mislim na dva malena a treci je Dalibor koji ih je divno cuvao i pritom meni dizao moral).
    Eto tako, ako budete raspolozeni dodjite na jednu kaficu kod bolesnika.
    Pozdrav,Sanja

  4. *Sanja, pa kako ja to ne znam? Pa prve do terasne komšije, pa mi Dalibor ne reče! Uh, kako je zivot nepredvidiv. Drago mi je da ste dobro i da je sve proslo kako treba. Pored takvog divnog muža, brzo i lako ćete se oporaviti! Hvala na pozivu za kafu! Doci cu, dogovoricemo se! Radim po podne cele nedelje, pa je to malo nezgodno! Pozdrav celoj porodici! 🙂

Оставите одговор

