BIFTEK NA CIKA PERIN NACIN

Cika Pera je bio tatin vencani kum. Vojno lice i vrlo simpatican i komunikativan covek. Uvek mu je osmeh bio na licu. Jedan od retkih vojnih lica koji nije izigravao strogocu. Ne znam kako mu je to uspevalo i pored zene, koja je bila vrlo nezgodne naravi. Verovatno se branio osmehom.

I tako, jednog dana, pre mnogo, mnogo godina, dodje neka vojna delegacija u posetu njegovoj kasarni. Kao sto je red, izvedu se, vojna lica, na veceru.

Izabrase dobar restoran. Gosti su imali cast da biraju prvi. Kako je krenulo, svi su nesto želeli tatarski biftek, pa je i cika Pera, rešio da ga proba, prvi put, sto oni, naravno, nisu znali.

800_tartar_mStize konobar, dogura kolica sa sve mesom i zacinima  i poce da mesi biftek. Caskaju vojnici, smeju se, pijuckaju svoje aperitive, a cika Pera, gleda ispod oka, sve ne veruje, sta vidi.

Kada su svi zacini bili ubačeni u meso, konobar, prvom do njega da da ga proba. Ovaj preporuči da doda jos nesto. Dodje red i na cika Peru da ga proba, a ovaj se smeska, zadovoljno, što jedini zna sta je konobar ZABORAVIO!

Konobar u zabezeku, prebrojava zacine i ne moze da se seti sta je to sto je zaboravio. A na to ce Perica: PA DA GA ISPECES, DETE!!!!

Naravno, dalje ne treba ni da vam pricam!

Svi su se slatko nasmejali i onda je Perina istina izasla na videlo.

I dan danas, prepricavamo ovu anegdotu o tatarskom bifteku.

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

23 мишљења на “BIFTEK NA CIKA PERIN NACIN”

  1. Nisam ovo nikad probala i potpuno razumem čika Peru. :))))
    Evo nađoh i zanimljiv tekst, jer me je odmah zainteresovalo:

    „Tatarski biftek „izmislili“ su Tatari. A tko bi drugi? Oni bi komad finog mesa stavili ispod sedla i tako bi danima jahali. Meso bi se raspalo u masu koja bi više ličila na paštetu nego na odrezak. Koje su začine dodavali bezobličnoj mesnoj masi, do danas je ostalo nepoznato. Tatarski biftek pripremajte pred svojim gostima. Taj ritual bitan je deo ovog ekskluzivnog jela.“

    Moram priznati da nisam znala 🙂

  2. *Na topao tost se namaze puter, pa preko njega tatarski biftek, Milana. Tako smo ga mi uvek jeli. Ja ga obozavam, ali ga dugo nisam pravila. Nije neki narociti kumst. Imas recept u Culinariki, zasuci rukave, pa probaj! Vredi, veruj mi! 🙂

  3. puter, kumst, probaj,…“…Дуњо наљутићеш Стеву тим „zagadjenjem jezika domaćeg!“ “ 🙂 Нисам неки љубитељ месних прерађевина због солидарсности до наше биолошке браће 🙂 (ако верујеш) али татарски једноставно обожавам. морам прекошјутра да покушам рецептуру са маслацем.

  4. Obozavam to da jedem,ali ga izbegavam jer je zivo,pa sam uvek u panici. Kazu da kad jedes tatarski biftek, ne mozes da se napijes. Nisam probala,ali mozda nekom znaci informacija.

  5. *Milana, neceš se pokajati, samo nemoj kao moja prijateljica da ga napravis od „juce zakljane svinje, sveze“! 🙂 Naravno, svi su imali pr….! Mast joj vadimo i dan danas kada se toga setimo!

  6. *Magi, ja nemam problem u glavi sa zivim mesom. Znam da ce mi moj mesar uvek dati sveze, a ja ga meljem par puta, tako da je odlicno! Nikada nisam probala to sa opijanjem. Verovatno, uz to tamno meso, ide dobro neko super crno vino! Nemam pojma! Kada pocnem ovo da jedem, da me niko ne dira i da ne moram nista da pricam! 🙂

Оставите одговор

