PIZZA

Koliko puta vam se desilo da vam nesto zagori? Meni, uglavnom, od kada sam se bacila na compjuter i blogovanje! 🙂

A najcesce mi zagori pizza i to kada uzmem gotovu podlogu, za cerku i mene, i samo malo trknem do kompe, da vidim sta ima novo. I to je to!

pizza

 

E, ne izgleda ovako, kao na slici, nego mnogo crnje.

 

E, jebem ti mene, krelca! Sa 56 u dupetu, nisam naucila koliko vremena treba toj tankoj picici da se ispece! Toliko budem besna, da bih samu sebe obesila!

I naravno, cerka stize sa treninga gladna kao pas, a ja brze bolje, secem ivicu pice da ne vidi kako je crna, pa pocnem da jedem ostatak, kao, bas sam bila jako gladna, a evo, tebi pecem drugu, sad ce biti gotova.

I tako, jedem reš pecenu picu i „uzivam“, sve dok je topla, ali cim se ohladi, cini mi se, da je takvog ukusa bas opanak!

Izvadim ja cerkinu picu iz rerne, ona je pogleda i vrati je nazad. Ja u zabezeku, ne verujem sta sam videla a ona veli: Hocu da mi bude tako reš kao tvoja! 😦 . Mene znoj oblio, pa nisam izdrzala i priznala joj sta sam uradila.

Matora kvocka.

To mi se desava samo sa ovim picama. Kada sama mesim testo, deca vole da je malo deblje, pa se nije, verovatno zato, desilo da bude „lepa reš“, mada ovoj ne bi ni skodilo, jer je punije testo.

I tako, da mi se ne bi desilo isto i sa ovim pogacicama, odoh da ih izvadim na vreme iz rerne.

Pazite, ucite se na mojim greskama i „skacite do kompe“, jer vreme iscuri, za čas!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

19 thoughts on “PIZZA”

  1. Ha ha ha ha! Sve mi je ovo poznato. Ja redovno tati kuvam kafu na plin, znači treba joj manje od minut, ali baš tada imam nešto važno da vidim na kompu. Tada nestaje realnost, dok tata ne vikne: VRIIIIIIIIIIIIIIIII!!! (Ma takav je i on kad igra igrice, pa me potpuno razume 🙂 )

  2. ti samo pizzu prepekla pa imaš osjećaj krivnje:)

    ja bona stavim u rernu i spalim totalno- pa onda kamufliram u 3 ksese pa u veliku crnu, sve da ukućani ne vide i skačem sa krpom mlatim rukama, otvaram sve prozore i vrata da izađe dim…

    ili voda u džezvi ispari i prijeti da se zalijepi za šporet

    a sve kao posljedica tog „trenutka“ da provirim ili napišem

  3. *Dolly, to je samo poslednje u nizu sr… koja pravim, svakodnevno! I ja sam sinoc sekla crne okrajke u gurala u kantu za smece da se ne vide, a cerka mi rekla da uopste nije bila prepecena pizza! Lupeta! Sve znam! Imala sam tri expres lonca i oni su zakon za kuvanje, jedino ne mozes pizzu u njemu! Lepo ga cujem dok radi i super! I sve gotovo na brzaka! Svi mi pocrkali i pobacala ih, a godinama sam ih koristila. Treba da se naviknem na kuvanje uz „virenje“! 🙂

  4. Dudo,samo zahvaljujuci satu na sporetu,uspijevam da izbjegnem zagaranja.Mogu ti reci da je to vise nego pametna stvar! Ako znam da mi za nesto treba 10 min,ja navijem sat na sporetu na 7 – 8 minuta i nema brige.
    Inace,…..bilo bi belaja !! 😉

  5. *Afrodita, moj tajmer radi, ali nema oznaka na njemu, jer su se „oprale“, a i kada ih je bilo, samo se iskljuci rerna. A posto „ja samo trknem da vidim sta ima novo na blogovima“, meni on ni ne treba. Mogla bi tajmer sa opakim alarmom, samo bi mi ti trebalo! 🙂

  6. Sat na mojoj rerni je spas, ali sta ja uradim iskljucim ga kao jos samo neki minut odem na blog i zaboravim se…koliko mi je samo kifla pocrnelo…. 😆

    Ne brini Dudo svi smo isti :mrgreen:

  7. *Saro, svi smo izgleda izlapetis, bez obzira na godine! Najbolje su bile one rerne kada se lozio sporet. Tu nisi mogao da omanes! Koliko lozis, toliko je jaka. A nekada smo i noge susili u njoj, zimi kada se smrznemo na snegu! 😉

  8. U blizini imamo savršenu gotovu picu, tako da mi pica ne može izgoreti, jer je i ne pečem. 😀 Marko prati sva dešavanja u kuhinji tako da mi ni jelo ne može zagoreti. Ne smem samog tamo da ga ostavim, pa obično zajedno stojimo pored šporeta. Jednom je neki plastični poklopac završio na ringli i on me je zvao. Bolji alarm od njega mi ne treba. 😀

Оставите одговор

