PRICA IZ SALONA

Pre neki dan je  moja prijateljica posetila salon lepote. U takvim salonima se uvek cuju razne zgode i nezgode, upoznaju se razne zene, sto nikako nije šteta, već moze da bude i korisno.

Medjutim, ova prica, nikako nije ni lepa ni korisna. Ona me je duboko potresla.

Naime, radi se o prijateljici sa kojom sam se druzila, pre nekih desetak godina. Upoznala me je moja dobra prijateljica, a njih dve, opet jedna treca.

Ta, nova,  prijateljica, odmah mi se dopala, pa smo pocele i nas dve da se druzimo. Ona je bila udata i imala dva sina. Tada, jedan jos nije isao u skolu a stariji u nizi razred osnovne skole. Ziveli su vrlo dobro. Muz se bavio gradnjom, bio vrlo korektan izvodjac radova i prodavac stanova. Bio je prilicno bucan, lajav, uvek bismo mu se smejale. Premda bih sebe tesko mogla da zamislim pored takvog coveka, ona je, tako mi se cinilo, uzivala u njemu. Imali su divnu kucu i vikendicu na obali Dunava. Sve se cinilo idealno. Nase druzenje se svelo na posete jedna drugoj, bez prisustva njenog muza, jer ja svog, tada, nisam imala. Volela je da dodje kod mene, narocito na kolace, po koju cigaretu i razgovor. Mogle smo da pricamo o svemu i svacemu. Bila mi je vrlo draga.

bjuti salon

Ne znam ni sama zasto, ali nase druzenje se proredilo. Ja vise nisam imala kola, pa mi nikako nije bilo zgodno da idem kod nje. U medjuvremenu joj je umrla i mama, koja je bila teski bolesnik, a tata, ubrzo pronasao zenu, koja mu je bila dobar prijatelj. Inace, njen otac je bio kao prava zena u porodici. Nabavljao, kuvao, pravo ves, zavese, peglao hekleraj, pa je jadan, mučeci se godinama sa bolesnom zenom, valda, zasluzio i malo srece. Moja prijateljica to nije mogla da mu oprosti. Nikako. Ni pored mog ubedjivanja! Bila je vrlo kivna na njega. Imala je i neku operaciju, koju nije htela da prijavi, nego smo to cule od nekog treceg lika.

I sve redje smo se cule i videle. Sretale smo se u gradu, iz nevezanog, obradovale se jedna drugoj, ispricale se, onako s nogu. Bila je i dalje lepa, zgodna, vodila racuna o sebi. Svake nedelje je posecivala salon lepote i negovala se.

U medjuvremenu, culi smo da joj se muz propio, dobio i jedan infarkt. Stariji sin je skolovan u inostranstvu i polako usao u posao sa ocem. Imao je dobrog ucitelja. Medjutim, velika kolicina novca koju su imali, promenila je celu porodicu. Ona je ostala ista, prizemna. Putovali su dosta, sto je divno, ali ono sto nije, to je da nije uspela da urazumi muza,  da deci ne moze da se da sve sto pozele. Stariji je poceo da se drogira, a mladji, posle dvanaest neuspelih polaganja vozackog ispita i trinaestog polozenog, dobio je odmah dzipcinu i jurca po gradu, kao bez glave. Mogu da mislim kako je sirota Ona, to sve trpela.

Vracam se na pocetak price. U istom salonu, moja prijateljica saznaje da je Ona prerezala sebi vene i vrat i da lezi na Neuropsihijatriji. A ono sto je jos strasnije je to, da je pokusala sebe da ubije vec tri puta i svaki put su je spasli. Znaci, ovo joj se bio cetvrti put, neuspeli. Strasno. I posle svakog neuspelog samoubistva, sve je ispricala devojkama u salonu i kako su je svi nervirali i kako je imala „zute minute“ kada nije mogla nikoga da smisli i vidi.

Sada, kada se setim naseg poslednjeg vidjenja, nikada ne bih rekla da je toliko ocajna ili je bila odlicna glumica. U stvari, bila je ona prilicno zatvorena, ali topla i nezna duša, pored tri muskarca u kući! Bila je stub porodice i okupljala ih. Kada se tacno desio rascep i sta je nju navodilo tacno da digne ruku na sebe, ostacu verovatno bez odgovora!

Strašno mi je zao i zelim joj da nadje svoj mir. Mozda ce se posle ovog njenog čina, ipak momci zapitati: Da li smo mi krivi za mamino nervno rastrojstvo?

Mozda jos ima nade za njih!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

16 мишљења на “PRICA IZ SALONA”

  1. Uh.. priča je teška.
    Žao mi je nje, djece..svi su tu žrtve.. Nesnađeni u vremenu i prostoru…

    Teško je dići ruku na sebe, ali vjerovatno je to činila kada nigdje nije mogla da vidi izlaz.
    Ona nema ni snage, ni volje, ni želje da se bori sa nečim što je pritišće.

    I ponavljala je…
    ne volim statistike, ali…
    počinit će ona suicid

  2. Dolly, to je samo jedna u nizu takvih prica, sa tuznim krajem. A svaki put bi se oporavila, pa ponovo. Jadna li je ona! Ovi njeni muskarci su je dokrajcili. Ja ih sve poznajem, pa mi je jasna situacija. I znam slucajeve, koji su na kraju uspeli da skrate sebi muke na ovom svetu!:(

  3. *Saro, ne znam sta da ti kazem! Ocigledno joj nije sudjeno da ode na onaj svet! Sigurno ima zadatak da ostane ovde i istraje! Cetiri puta pokusati, pa to je stvarno hrabrost! Mogla bi da resi svoje probleme. Imaju novca, mogla bi i sina da salje na lecenje, jedino ako nema suprugovu podrsku, a nema je ocigledno, onda je problem! I ovog mladjeg bi jos mogla da sredi, a matorog da otera. Pametna je ona. Usla je ona u posao, poznajuci svoje, da ih kontrolise. Ali, nije mogla sve sama! Uh, zao mi je!

  4. Ona kao da je digla ruke od sebe i svih i svega, ne bori se vise. Ne znam kako je psihijatri nisu malo urazumili…strasno!
    Ali imati narkomana u kuci, to je nesto sto se ne zeli ni nepijatelju, strasno!
    Neka joj je Bog u pomoci!

  5. *Zelena, verovatno joj dosta svega. Ne moze sama da se bori, nema pomoci ni od koga a ni podrske muza, koji je kreten, totalni! Jako mi je zao nje, jer je kvalitetna osoba, vedra i mila, bila! Najstrasnije mi je sto nisam znala ni za jedan pokusaj, jer se nismo druzile!

  6. Na žalost ovakvih slučajeva ima puno. Ne uspeli pokušaj samoubistva je po meni čin kojim osoba koja to radi u stvari samo pokušava da privuče pažnju na sebe. Strašno je što u tom trenutku to vidi kao jedini način.

    Nadam se da će uspeti da shvati da je prvo najvažnija sebi.

  7. Baš potresna priča. Dudo ona je sigurno pukla jer joj se porodica raspada, muž pije, sin se drogira, ima li tu uslova da neko ostane normalan?
    Baš mi je žao, još jedan dokaz da nije sve u materijalnom i da ne treba ispustiti porodicu…

  8. *Došla je ona k sebi, srela je moja sestra i poželela je da se druži sa nama, ali ne možemo da se skupimo nas četiri. Situacija u kući joj se sledeća: muž je u fazi žderanja, pobegao sa instituta kući, deca žive na vikendici, a ona je sama u zajedničkoj kući. Gde je ovaj bolid, nemam pojma, ali mi je nje strašno žao. Zamisli da pokušaš četiri puta da se ubiješ? Ovoga puta joj je zamalo i uspelo, ali je pronašao sin, onako svu iskrvarelu! Jadna je ona! 😦

Оставите одговор

