NEVREME

Ova grmljavina me podsetila na dane, koje sam, kao mala provodila kod moje Nane, mamine mame. Ona se strasno bojala grmljavine i nevremena. Kada se to desavalo, ona bi me stavljala u krilo, pogasila sva svetla i plakala.nevreme

Naravno, plakala sam i ja sa njom. I tako jednom, dok smo nas dve plakale, pocnem ja pesmu: Kisa će padati, vetar ce duvati a moja Nana i ja cemo umreti!

Strasno. Naravno, nije meni pala na pamet takva pesma, sigurno. Srecom, naisao je moj tata  i “ spasao nas“ , sigurno smrti, od grmljavine 🙂 Doneo nam kolaca i ubrzo je sve bilo zaboravljeno.

Samo jedno secanje na Nanu i detinjstvo!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

24 thoughts on “NEVREME”

  1. Kod nas jos ne grmi,a moja deca su se jednom zatekla na sred ulice sa bakom po oluji i od tada se plase nevremena vise nego bilo cega. Nadam se da ce im to nekada biti jedno toplo secanje,kao sto je ovo tvoje.

  2. *Milana, ne verujem da bi se nesto promenilo da nije stigao tata i „spasao“ nas. Desavalo se i da ga ne bude, pa prodje sve. Ona se bojala grmljavine do smrti, a ja nikada. I moja mama se bojala, a tata nikada. 🙂 Ne smeta mi kada pada a ja u sobi na sigurnom! Ne volim da pokisnem ni ja a ni veš koji mi stoji na terasi i suši se! 🙂

  3. Draga Dudo
    ja se toliko plašim grmljavine (a strah je posljedica rata i zvuka ispaljivanja raznih projektila) da mi se parališe mozak, sjedim ispod stola i neutješno plačem. Djeca me drže za ruku, sva preblijedim, ne dišem nikako.
    Ako kojim slučajem zagrmi, a znaju da sam sama kući svi trče odmah da mene spašavaju ispod stola.
    Na poslu svi znaju i kad grmi odmah mi donose šećer i vodu, kažu da ih isprepadam.
    Ako vozim zastanem i panično plačem.

    Tako da tvoju Nanu i njen strah razumijem:)

  4. *Dolly i mi smo bili bombardovani, secas se, ali mi nije ostao strah. Na nesrecu i u to vreme je grmilo, pa nismo znali tacno sta nas je snaslo. Strasno mi je zao sto se toliko bojis. Jadna i tvoja deca. Ne znam kako se lece takvi strahovi! 🙂

  5. Dudo
    ne znam kako se taj strah liječi, znam samo da kad se to dešava ja noge ne osjetim i ne funkcionišem nikako. Sa sastanaka izlazim, ako razgovaram telefonom prekidam vezu, gdje god da se nalazim imam napad panike do gušenja. Ne umijem da se izborim sa tim.

    Samo ću ti reći da sam stajala na mostu koji je bombardovan, nakon što mi je bombardovana zgrada kao kolateralna šteta.

  6. *Uh, opet ja! Toliko mi je strasno Dolly to sto prezivljavas. Jedino sto mogu u ovom momentu da kazem je odvratno JEBEM IM MAJKU SVIMA KOJI SU NAS TAKO UKOPALI i ostavili trajne posledice po nase umove! Ful, pocrkali svi da bog da kao pacovi! Izvini na psovki, ali sam morala! Malo mi je lakse!

  7. *Dolly, jako mi je zao i zelim ti da nekako probas da savladas taj strah! Nemam rešenje, ali sigurno postoji neko, ko ga ima i ko ti može pomoći! Pokusaj, život bi ti bio sigurno prijatniji! Poljubac! 🙂

  8. *Saro, jadni vi, mora da je bilo i rusenja! Proslo je, nadam se! Kod nas samit 14 drzavnika Evrope, pa blokiran ceo grad! Srecom. zivim blizu centra, 10 min peske, pa ne moram da idem busom ili kolima! Toplo je, do 35 danas! 🙂

  9. Dudo oka nismo sklopili do negde jutros u 5. Pa to jos nisam dozivela, munje i gromovi satima , ali satima, jedan iza drugogog bez pauze… danas je takodje grmelo i sada imamo poplave, vlaznost vazduha 100%, ne mozes da udahnes….kuda ide ovaj svet?? Strasno! Nadam se da je kod tebe bilo malo bolje…

  10. *Saro, jadni vi! Bas mi je zao! Neprijatno je slusati to sve! Sami cemo sebe unistiti, definitivno! To ce kod nas stici nocas, najverovatnije! Kod nas danas jako toplo, oko 33 stepena! 🙂

Оставите одговор

