FOTKE SA RODJENDANA

Prvo „slikanje“ je palo sa mojom decom, zato sto je starija (u crnoj haljini) morala da ode.  Uzasno sam se smejala mladjoj zato sto je lupetala i namestala nas i stalno nesto zagvazdala. Te uvuci stomak, te izgaci bradu, te „kevi gledaj sa strane da ne ispadnes na slikama da gledas na dve razlicite strane“ (sto je tacno, jer mi oko malo bezi), kako to stojis itd. I uspele smo konacno i pojedinacno i zajedno. Slikala nas je Slavica, koja je prva dosla. A Slavicu i mene je slikao moj mali rodjak (skoro kao pravi unuk), a to sto se vidi na fotki je njegov prst. Ovu sam namerno stavila, jer je ispala najlepsa!

IMG_2010_resize

Namerno nemamo stopala jer je mladju mrzilo da se preizuva! Sućka moja mala!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_2024_resize

Dve drugarice sa kiflicama „kao pizza“!

Zatim sledi fotka sa sestricinom i njenim sinom (skoro kao unuk). Naravno, sve vreme se smejemo njemu, jer lupeta. Nece se bas veselo zavrsiti, ali o tom potom.

IMG_2030_resize

Zatim je otisla Slavica, a pristigle nove face. Moja kuma u farmericama, njena sestra u kariranim lanenim pantalonama, moja sestra u bordo pantalonama i stara prijateljica, a mnogo mladja od mene u belom sakou i suknji.

IMG_2032_resize

Lepo smo sedele na terasi, klopale i smejale se, kada se odjedanput podigao strasan vetar i poceo da nosi sve sa stola. Bilo je brzopotezno uletanje u dnevnu sobu. Steta, jer je vece bilo jako prijatno. Pili smo moje omiljeno vino Muskat otonel – Vršaki vinogradi. Ide odlicno uz kolace. Bilo je kafe, čaja, mineralne vode, coca – cole i soka. Pa ko šta voli, to je pio! Ja vino, koje jako lepo podize raspolozenje! 🙂

A evo i fotke sa mladjom cerkom i ostalim „tetama!

IMG_2035_resize

I ovde je mrzilo malu da se obuva, pa je bosonoga! Mustra moja!

Malisa je pre odlaska kući baš smislio da spava kod nas, ali mu to nije bila dobra ideja, jer je dogovor bio za vikend! Kako je vec bio prilicno umoran, a mati mu nije dozvolila da ostane zbog mojih gostiju, jer je njemu, naravno, tada jako dosadno i trazio bi da se igram sa njim, počeo je da se dere kao da mu kozu guli sa ledja. A, da, zaboravila sam da kazem, kako sam od kume dobila malu „svarovski“ kornjačicu a i moja starija cerka „mecu“ (poklon koji nije uspela kuma da joj da za prosli rodjendan pa ga je sada donela), pa mu se i to jaaaako dopalo i hteo je i on. Kako mu je mama bila kriva za sve, vikao je: Nista mi ne da, ni ono stakleno, ni da spavam kod tebe, kakva je, nista, nista mi ne de!. Pokusala sam da ga umirim recima da prestane da place, da se nismo dogovorili za ostajanje u cetvrtak kod mene i da ono stakleno pripada meni i cerki za  rodjendane, i da to ne mogu da mu dam. Kada ga je kuma pitala sto je nije pozvao na rodjendan pa bi mu donela ono stakleno, on je odgovorio: Hteo sam ali je bila velika guzva!

Otisli su, on placuci, a mama besna, jer je strasno nedokazan. Uglavnom, ne znam da li ce spavati kod mene ili ne!

I za zasladak, ovo:

IMG_2038_resize

Ovo u prvom planu je samo dekoracija! Levo je americka pita sa jagodama a desno,  „moja plazma“,  sa orasima i eurokremom bez jaja! I ne izgledaju tako lepo koliko su bile ukusne, kazu gosti a i ja sam zadovoljna!

Eto, udjoh ja u 57. godinu zivota, zdrave pameti (mada malo trokiram)!

Da ne zaboravim poklone: mali tv za moju sobu od familije, vince, kristalna kornjacica, podmetac za „miša“, USB memory, blokcić i cerkin mobilni, koji ce mi stajati u rezervi, ako moj bajati Nokia otkaze. Ne odricem ga se tako lako! Svima hvala!

I vama, mojim dragim blogerima, puno, puno, puno hvala na cestitkama!

Evo i nabrojanih poklona:

PokloniP7220017_resize

 

PokloniP7220018_resize

Zao mi je sto je nisam okrenula 😦

PokloniP7220019_resize

Cestitke od Matija (leva) i komsinice Hane! 🙂

PPokloni7220016_resize

 I naravno, zaboravis skoro, ono od stakla. Moja je kornjacica, Mimina skoljka sa biserom a Nedin je meca

svarovski  figize!

Ma pokloni uopste nisu vazni, vazno je druzenje! No, hvala im, svakako!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

27 мишљења на “FOTKE SA RODJENDANA”

  1. Divno,jednostavno divno, Dudo ! 🙂

    Drago mi je da ste bile na okupu i da ste se lijepo provele.Slike su sjajne, a pokloni krajnje korisni.
    Knjiga …..odlican izor !! 🙂 🙂

    … I hvala na trudu ! 🙂 🙂

  2. Какво освежење…
    Прва фотка је ВЕЛЕ ! Красне сте као виле из планине, са златном косом и том комбинацијом боја.
    Позз

    Соларить

  3. Дуда, хвала вама за пренете фотографије и утиске. Како нисте вила а бела вам хаљина :)) Још један пригодан стих:“Бела вила америчку питу зготивила“. Као доста млађа особа од вас, без претеривања тврдим да сте изузето шармантни и да зрачите посебну лепоту коју не подразумева младост. Да не мудрујем превише али једна од ћери вам је изузетна лепотица. Лепота ће спасити свет (Достојевски). „Хаљина модра и плаве очи, Лагао сам драгој једне ноћи.“

    Ако још смем да изрекламирам једну тему:

    Lepota je nesto što se emituje i DOŽIVLJAVA a ne nesto što se meri. Lepota ociju nije ni u obliku ni u velicini koliko u IZRAŽAJNOSTI, bogatstvu sadrzaja i slutnji nedokucivih dubina,…osmeh ocima-ima li ista lepse…?

    solaric.wordpress.com/2009/02/23/45723lp4/

    Позз

  4. hehehe, bas je veselo bilo.
    Mali je bio bas opasan dasa, ali takva su deca.
    Cerke su ti preslatke, a tebi ja ne bih uopste dao broj godina koji imas. Max. 47 bih ja rekao.
    Srecan rodjendan sa malo duzim zakasnjenjem.

  5. *Ivane, hvala na komplimentu! Nisu važne godine, važno je kako se čovek oseca. Po nekad se osecam kao da imam 8 banki a po nekad kao 20, naročito kada igram futbal sa ovim malim, koji u petak treba da spava kod nas, sa mnom i da mu pričam moju priču „izmišljanku“, koju mi svaki put nadogradjujemo, dodajući nove likove!
    Hvala ti i za „moje lepe ćerke“ i na čestiki za rodjendan! 😉

Оставите одговор

