VAZAN DATUM

Na danasnji dan, 11. juna 1953. godine, rodjena je Branislava, zvana Duda u 17,35 h! Mislim da je moj otac bio jeda od retkih koji se jako obradovao cerki.

Trcao je ulicom i kroz pijacu i vikao: DOBIO SAM CERKU, LJUDIIII!

I bio je dobar otac. Prilicno strog. On je imao tada 27 godina a mama 20. Ona je bila mnogo stroza, ali, posto sam ja bila prilicno dobra, retko sam dobila batina. Posle 20 meseci, dobila sam sestru. Tatina reakcija je bila ista.

Nesto bas nisam srecna zbog ovih godina, ali sta se moze.

Zivot tutnji i samo daj mi Boze snage da izdrzim zdrava, na nogama i bistre glave. Isto to zelim i svojim divnim cerkama, mojoj porodici i svima vama, mojim najdrazim prijateljima. Ako zelite pesmom da mi cestitate rodjendan, samo neka bude nesto JAKO VESELO, jer su mi suze jako blizu curenja!

Nije mi bas nesto dobro, psihicki!

Ljubim vas sve!

tulipani

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

36 thoughts on “VAZAN DATUM”

  1. E pa nek si nam ziva i zdrava sto godina, da uskoro postanes baka, da ti penzija bude vesela i neka ti se ostvare svi snovi! 😛

    Otkud Branislava ispade Duda, majke ti? 😯 😛

  2. A da, pesme ne mogu da ti saljem, ne znam da linkujem. :mrgreen: Al ti zamisli ko da jesam, na primer „Moj je zivot Svicarska“ Dina Merlina. Znas ono – skoro pa savrsen, ko blistavi brilijant, jednom rukom izbrusen…

  3. *Sanja, ne rekoh ti otkud mi nadimak Duda. Mama volela jednu klinku iz komsiluka pa je obecala svima, da ce prvu cerku, ako bude cerka, zvati Duda, kakvo god da joj bude pravo ima. I, eto, ispadoh to ja. A sestrino ime je Vesna a zovemo je Ceca, zato sto ja nisam znala da kazem“ sestra“, kada se ona rodila, nego „ceca“ i ostala Ceca!;)

  4. Sretan Ti rođendan. Mnogo zdravlja i da Ti se ostvare želje i snovi. A, suze su nekako uobičajene za dane rođendana, nekako je bioritam tog dana u minusu. Potpuno te razumem.

  5. *Dobro mi dosla Emilija i hvala ti na lepim zeljama. Ma tuzna sam jer nam se svasta tuzno desilo u familiji. A i to za bioritam si u pravu. Ima tu neceg. Secam se, nakada, kada smo bili svi zajedno, porodica … 🙂

  6. Sretan rodendan Dudo ! 🙂 🙂 🙂

    Svako dobro ti zelim ! 🙂

    Zeljela si nesto veselo.Ovo mi je prvo palo na pamet.
    Mozda nije tvoj stil,ali je od srca. 🙂

    Lijepo se provedi i proslavi svoj rodendan,u lijepoj atmosveri sa tvojim najmilijima.

  7. *Afrodita, jeste moj stil, veselo je, to je najvaznije! Puuuuno ti hvala. Sedimo na terasi, zensko drustvo, pijemo divno muskatno belo vino, jedemo kiflice i uzivamo! Sprema se kisa! 🙂 Toplo je napolju!

  8. Draga Dudo bila sma na putu, pa evo sa zaksnjenjem da ti cetsitam rodjendan i sve najlepse od srca pozelim…
    Zdravlje i puno,puno osmeha.
    I saljem ti jedan veliki poljubac i zagrljaj iz Austrije…

    😀

  9. Nekako mislim da za iskrene čestitke i lepe želje nikada nije kasno, pa tako sa malim zakašnjenjem ti od sveg srca želim srećan rođendan, prvo da si nam zdrava i vesela, i svi tvoji sa tobom, a onda da te prati sreća i da ti se ispune želje. Ljubimo te i grlimo i za uši vučemo svi mi. Koliko nas ima to bi te i zabolelo. 🙂

    Vidim da ste se odlično proveli za rođendan i mogu ti reći da se ne zna koja je od koje lepša. Što se tiče predrođendanskog raspoloženja i plakanja… ma udri brigu na veselje.

  10. *Ivana, hvala ti puno, pesma je odlicna. Uvek me oraspolozi. A sto se tice raspolozenja pre rodjendana, znas sta nas je sve snaslo, pa mi se nesto stuzilo! Pololjubac, a videcu gde se bili i sta ste radili! :

Оставите одговор

