ZIVOT TECE DALJE

U medjuvremenu, desile su se i neke, jako lepe, stvari u nasim zivotima.

Onoga dana kada je umro Brane, moja sestra, koja je skoro sahranila majku, saznala je da ce postati baka. Njeno najmladje dete, sin, 24 godine, postace otac. Predivno, cestitali smo joj. Svadba ce se obaviti 7. juna, a onda on odlazi da radi u Grcku, na mesec dana. Svaka cast!

A moj mali rodjak, sestricin sin, proslavio je danas 6. rodjendan. Nas dvoje se uvek dogovorimo kakvu tortu da mu pravim. Ovoga puta je to bio Shrek, junak iz crtaca. Kako su moja deca odavno porasla, dobila sam omot od CD istog, pa smo mogli da pristupimo pravljenju ali samo njegove glave. Kao sto vec znate, nesto nisam bila raspolozena za modeling, pa je to uradila moja cerka, a strina i ja smo obavile finisiranje. Pa je torta ispala upravo ovako:

P7100002_resize

 

Mozda izgleda malo zastrasujuce, ali su svi gosti, po najvise slavljenik, bili odusevljeni izgledom. Pa ni lik iz crtaća nije lepsi, zar ne? Tortica je u osnovi od plazma keksa, mleka, przenih mlevenih oraha, putera, seckane cokolade i mleka. Glazura je od otopljene bele cokolade sa prehrambenom zelenom i zutom bojom. Beonjace su od putera a braon deo, su cokoladne bonbone. Obrve su od cokoladnih mrvica a zubi od oblatne sa keksa.

Divno je bilo na rodjendanu, mada prilicno hladno napolju. Bila je predstava u kojoj su zivo ucestvovali i klinci.

Eto, zivot tece dalje! Preplicu se tuzni i veseli dogadjaji!

A ovo je slavljenik sa tortama!

Picture 041_resize

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

18 мишљења на “ZIVOT TECE DALJE”

  1. Uvijek se prepliću lijepi i ružni događaji, a život teče dalje.
    Za sve te lijepe ti čestitam, a torta..hehe, uplaših se bona:))
    ajd to je samo prvi dojam, sad kad se malo naviknem, kad malo nakrivim glavu desno, lijevo, ma i nije tako strašna.
    Jel bila ukusna?:))

  2. *Dolly, stvarno je zastrasujuc! Bila je ukusna. Dok sam ja bila tamo, ostao je samo deo oko ociju i oni pipci. Sve se smazalo a pravila sam duplu meru, znaci 2 x 300 gr plazma keksa, 150 gr mlevenih oraha (proprzenih) 3 x 125 gr putera, mleko, sto grama seckane cokolade (malecke kocke) i secera u prahu, oko 250 gr. Nista nije lose, kao sto vidis! Deca vole plazma keks i to uvek prolazi! Jaja nema jer je slavljenik alergican!:)

  3. Malo je scary torta, ali oblik je pogođen skroz. To je deci uvek najbitnije. Moš’ napraviti ne znam kako ukusnu tortu, ako nije neki lik i crtaća, moš’ se slikati. 🙂 Čestitam rođus i divne vesti za prinovu. Jedva sam čekala lepe vesti na tvom blogu!!

  4. *Milana, jos sam prilicno smorena, tesko se oporaviti od tragedije, ali, zivot ide dalje! Torta je bila pun pogodak. Dobile smo puno komplimenata! I za izgled i za ukus! 🙂

Оставите одговор

