NIJE IZDRZAO

MOJ DRAGI BRAT, OVOGA PUTA , NIJE IZDRZAO!

UMRO JE VECERAS OKO 20 CASOVA!

 

TESKO JE U TO POVEROVATI. ONAKAV COVEK, SPORTISTA!

 

SLAVA TI BRATE I DA ZNAS, VECNO CES ZIVETI U MOM SRCU!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

25 мишљења на “NIJE IZDRZAO”

  1. * Uh, hvala vam, znam, tesko je pronaci reci utehe. Samo zvone telefoni i samo se cuju reci: Ne mogu da verujem! Ma, ne, nije ON umro. Ne moze to njemu da se deci, nemoguce! Meni je ovako lakse, da izbacim iz sebi i budem sa vama. Raspada mi se utroba, a ne mogu da placem! Valda ce me stici sutra! 😦

  2. Ne postoje reči utehe. Postoji samo surova istina. Svi mi jednom umremo, ali svi mi ne živimo. On je živeo do poslednjeg dana onako kako treba živeti, do daske i nazad.

    Laka mu crna zemlja i plavo mu nebo bilo

  3. * Dragi i dobri moji! Mnogo mi znace vase reci utehe! Brane je ziveo zivot punim plucima. Da je morao da zivi kao teski invalid, to bi za njega bio pakao! Ovakav bi, da se njega pitalo, sigurno i sam izabrao, kraj! Uspomene na njega su lepe. Sa svima je znao. Bio veseo, dinamican, pun ljubavi prema deci i svojoj zeni. Voleo i nas, njegove sestre. Imao je poseban smisao za humor, pa s toga imamo mnogo cega lepog da se secamo!
    Vidi on nas tamo od gore i sigurno kaze: vidi, vidi, nisam ni znao da me tako vole! Sta je rajo, sta ste se raspekmezili?
    A raja, se pita: Kako ziveti bez tebe na ovom svetu?
    Naucice raja i to, jer drugog izbora nema!
    Ljubim vas sve i mnogo, mnogo vam hvala!

  4. Повратни пинг: ČUDNA FAMILIJA | Dudin blog

Оставите одговор

