AKO IMA BOGA?

Ako ima Boga, Njega mora da spase. Pa, ljudi, preziveo je rat u Sarajevu, nije video svoju decu 5 godina, pa zar sada, kada mu je „leglo“ onako kako treba, da mu sve pokvari.

 

Da, ljudi, moj brat, koga sam neki dan TRAZILA, jutros je doziveo tesku saobracajnu nesrecu izmedju Sarajeva i Tuzle. On je, jadnicak moj, sav izlomljen, od glave na dole. Lekari su ga stavili u duboku komu, da vide kako ce proci noc, pa da sutra nesto učine.

Boze, ima li te? Juce si primio nasu tetku, bila je stara i bolesna, Njega nemoj, molim te! On jos ima što šta da uradi na ovom svetu. Da zivi za decu, za zenu, za mamu, za sebe, pa i za sve nas, njegove sestre!

Strasno je! Ne mogu da verujem da se Njemu to desilo! Pa bio je planinar, skiborder, padobranac, skakao sa bandzijem, vozio motorcine od srednje skole, vozio kola, normalno, pametno, kao se to njemu desilo? Jos ne znamo!

Sva sam sludjena, tuzna, sokirana!

A prekjuce sam se zezala sa njim, jer to je bio nas nacin! Stvarno mi se nije javio oko mesec dana, pa sam se tako salila sa njim. Nije odgovorio na salu, ni e-mailom!

Ne mogu da verujem!

Boze, pomozi mu, daj mu snage, kao i uvek do sada!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

25 thoughts on “AKO IMA BOGA?”

  1. E jebes ga, ne mogu da verujem! Sta da ti kazem, sem da se svim srcem nadam da ce se zavrsiti najbolje moguce. Saljem ti poljupce, drz’ se i bice dobro, mora da bude.

  2. Zelena, Charolijo, Sanja, Afrodita, hvala na podrsci. Pre dva sata smo sahranili tetku, laka joj crna zemlja. Brat je proveo mirnu noc! Kazu za hematom da je stabilno, treba danas da provere da li moze da dise bez aparata, pa da krenu sa operacijama. Izlomljena su mu kolena (smrskana), pa se boje da neka od košcica ne krene u krvni sud, sto ne bi bilo dobro.
    Cekamo nove vesti iz Tuzle!
    Poljubim vas sve, jako nam je tesko i sve pozitivne misli su upucene njemu!
    Javljam, cim nesto cujem!

  3. Dobra moja, još jutros sam pročitala sve vesti vezane za ovaj događaj i sigurna sam da će biti dobro. Šaljemo mu i mi svu pozitivnu energiju i snagu da kroz sve ovo prođe što lakše, a tebi šaljem jak, čvrst zagrljaj. Budi jaka i pozitivna. Moram da stavim smajlija na kraju, nedostaje u ovim komentarima. Biće dobrih vesti iz Tuzle. 🙂

  4. *Saro draga, skroz sam smorena, jer se film stalno odmotava. Mi smo svi ovde rešili da će on biti dobro i oporaviti se! Mora tako da bude! 🙂 Hvala ti puno na podršci!

  5. *Charolijo, videla si, pretpostavljam i na sajtu aero kluba mog Glišu. Pa zamisli molim te, sta je sve prosao u zivotu i sada ovako da zavrsi. Ma, nema te sile koja ce njega unistiti! Rešili smo mi, bice dobro, oporavice se bez ikakvih posledica. Jer, njemu zivot, bez padobrana, skija, ski-borda, konopaca, satora i ostale opreme, nista ne vredi! Takav je! Bice dobrih vesti iz Tuzle, sutra, sigurno! Ljubim te! 🙂

  6. *Hvala Bubi, mislim da ce biti sve najbolje, ali je ta neizvesnost najgora. Nista se ne desava. Sutra, kriza! Sin ga je video juce i kaze, strašno. Morao da pobegne iz sobe! Danas idu oba njegova sina, da ga malo bodre, jer kazu, svi koji su se probudili iz kome, da su culi sve sta su im pricali!

  7. Saro, draga, hvala ti i mi se nadamo. Danas mu je bio prijatelj bioenergeticar i rekao da ne oseca nista negativno kod njega. Eto, malo nade. Sutra je krizni dan! Stalno mu saljemo lepe misli i zelje! 🙂

  8. bezbroj puta otvorim ovu tvoju stranicu i sve iščekujem da se nasmješiš, da napišeš: oporavlja se odlično je, izlazi iz bolnice….
    a znam da hoćeš:)
    držim fige

  9. *Dolly, ako je verovati bioenergeticaru, to ce se desiti, samo je pitanje dana! Hvala ti do nega na podršci. Videces i takav post, garant! 🙂

Оставите одговор

