IZVESTAJ IZ AMERIKE PREKO LA

Najnoviji izvestaj o svinjskom gripu od mog sestrica iz LA!

LA

U slucaju da se jos uvek po neko boji da se ne zarazi od ove vrste gripa, opisujem kakvo je stanje tamo, tj, u Amerikama, konkretno LA, odakle je stigao moj sestric, danas, a preko Londona.

Ovako stoji stvar. U LA, bar ono sto je on video, a video je dosta jer zivi tamo oko dve godine, a doselio se iz Las Vegasa, nema bas nikakve panike. Ni jedna osoba nije nosila masku, ni na ulici ni u nekom vecem objektu gde je velika vrekvencija ljudi.

Isto stanje je i na londonskom aerodromu (ne znam na koji je sleteo). A kada je stigao u Beograd, nisu ga pitali, ama bas nista. Valda su se uplasili, ako otvori usta, izletece svinjski virus i pravac onoj mustri sto mu je gledao pasos. Udario mu pecat i rukom mu pokazao da moze da ide.

Eto, toliko o svinjskom gripu. Ko god da se bojao, sada  to vise ne mora, jer panike nigde nema.

On je bio strasno umoran, posle 10 sati leta odande do Londona u strasno neudobnom avionu, ali su zato imali svako svoj mali video plejer sa 60 filmova, pa izvolte. Smejali smo se dok nam je to pricao, jer je u stvari i konstatovao da su ti silni filmovi zato i tu, da im skrenu paznju sa neudobnih sedista. Naravno, u „knjigu zalbi“ su se upisali i on i njegov saputnik, ako to uopste iko cita.

Od Londona do Beograda stigli su JAT-om. Kaze on, avion je toliko star, da se cestito ne vidi na njemu sta pise, ali su zato sedista bila, fina, udobna pa je mogao i da dremne, ali nije mogao od bolova u ledjima i grceva u nogama od onog prethodnog leta.

E, ne moze i jare i pare, a bogami, ni grip!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

26 thoughts on “IZVESTAJ IZ AMERIKE PREKO LA”

  1. I moja sestra stigla prosle nedelje iz Londona, umrla od smeha kad sam je pitala za maske i ostale „mere predostroznosti.“
    Al rekla sam joj da, za svaki slucaj, ne dolazi iz Bg jos desetak dana. :mrgreen:

  2. A ja čula da se stranci boje da putuju JAT-om. Što se gripa tiče – bar su ponegde na kratko pošteđeni svinjski životi 🙂

    *Zelena, ne znam zašto tvoj komentar na mom blogu ode u spam. 😦

  3. Evo ja da vam javim sta sam cula iz prve ruke iz Toronta, ni tamo nema panike… ali zato udarili po austrijskoj stampi, kod nas svakog jutra, prvi naslov panika i koliki je broj zarazenih u Americi…. svi sa maskama…
    Luda kuca. I to sve zbog svinja :mrgreen:
    ***
    Nek’ je on stigao ziv i zdrav…. 😀
    jezim se kad pomislim na ta duga avionska putovanja…

  4. Duga avionska putovanja nisu moja specijalnost. Najduže što sam se vozila je 15-tak minuta dok isti i ne napustim, direkt kroz vrata. 😀 Što se tiče tog tzv. svinjskog gripa, mogu samo da kažem jadne svinje. Sada će da skoči cena prasetini. 😉

  5. *Milana, ne znam za strance, ali je cinjenica da su nasi avioni jako bezbedni, mada je u njima klima odvratna. Mislim da svasta moze da se pokupi od bolestina! 🙂

  6. *Saro, Austrijanci su uvek bili „pedanterija“! 🙂 Hvala za ono „stigao ziv i zdrav“, a ta duga avionska putovanja su ok, ako su udobna sedista. Ja sam imala tu srecu, 1994. godine i tada se jos moglo pusiti u avionu, ali samo kod wc-a! 🙂

  7. *Zmajcek, ja nikada nisam bila panicar, bar sto se tice bolesti, koje dolaze iz nesveta! Ako hoce da nas potamane, izmislice nesto mnoooogo efikasnije, a ne grip! 🙂

  8. Kod nas nema panike.Panika je nesto sto se tesko prima na ovo tlo.Nije lose,ali nedaj Boze da stvarno gori pod nogama ! 🙄

    Mis je dobio grip,
    pa je sjeo u dzip
    i prevalio put dugacak
    da ga pregleda dr. macak.

    …………………………………
    ………………………………..
    itd….

    😆

Оставите одговор

