I BIO JE 1. MAJ

Bio i prosao praznik nerada. Bilo kako bilo, odmorila sam se! A uz to, dobro se jelo i pilo. Ovako:

Kako moja mladja nije ugovorila odlazak u krpeljarnik, tako sam i ja resila da ostanem kod kuce, praveci njoj drustvo.

 

Nabavila lepo meso, mlade krompirice, salatu i naravno, junecu supicu!

Dok sam ja pripremala rucak, cerka se suncala na terasi sa sve kucetom na stolici. Mora prilepak da bude uz nju, pa makar i dahtao! Onda smo iznele klopu na terasu, popile po rakijicu dunjicu, otvorile neko penusavo roze vino i navalile na uzivanciju.

 

Bilo je sve vrlo ukusno, zalivano rozeom a posle toga je usledio dezert. Napisah vec da sam pravila plazma tortu, po zelji moje mladje cerke. Po meni, to bas i nije neka torta, ali se bar brzo pravi, a brzo se i smaze, posto nema sta da se zvace! 🙂

Uvece smo gledale tv,  ja malo blogovala, ona bila na FB  i skype! Ono sto sam htela da vam kazem i preporucim, to je Esterhazi torta koju sam nedavno jela u jednom kaficu u NS, a izgleda ovako:

esterhazi-torta

Posto ja nemam zivaca da pravim torte koje imaju vise od dve kore (i to da se jednom ispece i podeli na pola), cini mi se da cu je i dalje jesti negde drugde a ne u svojoj kuci!

Znam da mogu pronaci recept, ali jos nisam dovoljno odlepila da se zevzecim sa ovolikim korama.

Torta je super, ukusna, laka, probajte je i necete se pokajati!

Danas, drugi dan praznika, tece kao juce, s tim sto je danas mnogo hladnije i neprijatnije napolju. Kako ste se vi proveli, ispricajte mi?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

21 мишљења на “I BIO JE 1. MAJ”

  1. Dudo,bas si od svakog reda!Raduje me da cujem da ste uzivale.Plazma torta! 🙂 Nisam je okusila ,ima i 20 godina!
    Pa rakijica,pa vino roze…. Mmmmmm !
    Bas znate da uzivate ! Tako i treba ! 🙂 🙂

    Dudo,ja sam imala prekrasan dan! U gradu je bio majski market,sto je neka mjesavina,feste,zive muzike,buvljaka klope i picenaca.Dan je bio suncan i topao i bilo je tako zivo i interesantno.Ovo je najblize sto je moguce za sjevernjake da stvore juznjacku atmosveru.

    Srela sam mnostvo poznanika,ispricala sam se za cijeli maj mjesec. 😆

  2. *Afrodita, ako je bilo tako kako sam ja zamislila po tvom opisu, onda je stvaaaaarno bilo divno! Kazu moji prijatelji, da se, ove godine, kod nas jako malo slavilo! Prethodnih godina je bio kolaps pri izlasku iz grada. Ove godine – nista. Nikakva frka. U Kamenickom parku je obicno bio ringispil i svasta nesto,ove godine nista. I omladina je prelazila peske preko Mosta slobode, direkt u park, ove godine niko! Da li je to zbog krize ili ne, nemam pojma! Znam da je nama dvema bilo lepo! Ugodile smo sebi i uzivale! 🙂

  3. Vas dve ste baš uživale. Praznik nerada, i ja ga tako zovem. 🙂 Moj dan je bio sličan, kod kuće sa roditeljima, uz ručak i kolače. Kod nas je bilo veoma vetrovito, tako da nisam žalila što sam kod kuće, i baš sam uživala lenstvujući. Veći deo dana otišao je na pravljenje bloga 🙂

  4. Praznik nerada provela sam radno, tako da je meni bo praznik rada:)
    Eh da bi tada te torte kako bi je samo smazali, al..ćorak. I sad mi samo zazubice….

  5. U 9 ujutro je muzika (duvacki instrumenti) krenula kroz nasu ulicu,svi su izasli da ih pozdrave i bilo je veselo. Komsinica i ja smo odma zalile casicom i onda je krenuo dan da bude lep i suncan.
    Montirali smo klincima jako veliki trambolin, njihovoj sreci nije bilo kraja skakali su i zacas se okupilo drustvo u dvoristu.

    Rostiljali smo i uzivali uz razne salatice i picence…
    Desert: jagode sa slagom.
    Bio je to jedan opusten i lep dan.

    a i kod vas je bilo bas lepo i praznicno.

    veliki pozz

  6. *Dollybel, zao mi je sto nisi mogla da uzivas u neradu, ali, ti si sigurno navikla i na takve dane! Dobro dosla na moj blog! Probaj Esterhazi, toplo je preporucujem! 🙂

  7. Dudo, navikla nego šta. Pa onda kad ne znam koji je dan, jer mi je vikend često radni, nemoj da se neko čudi:)
    Tortu ću probati, hvala. Mnoogo volim slatkiše, mada bih trebala da naučim da im odolim. A ne umijem fakat nikako….

  8. *Dollybel i ja se kocim, maksimalno! Nabacila sam za 6 godina jedno 8 kg! Kazu ljudi da mi dobro stoje kilice, ali nisu dobro rasporedjene. Zna se gde su! Uvek tamo gde ne treba! 🙂 Imas li svoj blog?

  9. *Mahlat, nema sance! Nemam ti ja zivaca za takve torte. Strudle da, nesto onako u komadu preko cele tepsije da, pojedinacno, kiflice djene-djene! I hvala ti za dollybel adresu! 🙂
    Mozda ce ti neko drugi dati recept za Esterhazi! 😉

  10. *Milana, hvala ti na receptu, pa ko voli nek izvoli, a ja, neka hvala! Ko prvi napravi, neka salje! 🙂 Ja sam vam samo zagolicala mastu! 😉

  11. haloo bas Ti zavidim!! stala mi pred ocima takva Srbija kakvu volim i osetih ceznju:((( nikako da stignem da se Tebi javim jer ili na poslu sam ili spavam..uzaas!!!! :** kakav ti je skype name?? bice lakse da se snadjemo preko skype!!!

Оставите одговор

