NASA PLANETA

Zar ne treba svaki dan da bude dan Planete Zemlje? Zasto treba da obelezavamo samo 22. april kao dan Nase planete? Zasto bismo unistili ono sto nam je dato na uzivanje? Zasto ne bismo ugasili po jednu sijalicu, najmanje, da nam Planeta duze traje? Da li je moguce, da smo toliko nezainteresovani za ocuvanje ove, jedne, jedine Planete koju imamo? Zar bas moramo da se prskamo tolikim dezodoransima? Zar bas moramo da idemo uz očin i nasoj jedinoj  Zemlji koju imamo? Zar cemo je tako lako pustiti da propadne i tako lako dici ruku na svoju sopstvenu decu i na sav zivi i nezivi svet? A treba samo delica  svoga komoditeta da se odreknemo da nam zivi, zivi ovaj Svet!

Zar treba svega ovoga vise da nema?

jezero-sa-trskom

 

okean-i-sunce-na-zalasku

 

dan-planete-zemlje

planine-i-nebo

 

Ili ovoga:

2616197190029210395bashkh_ph

2937566970029210395kctwdq_ph

duavski-park-i-labudovi

Ja dajem svoj doprinos ocuvanju Moje jedine planete, a vi?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

9 thoughts on “NASA PLANETA”

  1. Trudim se Bubo.Pokusavam uvijek da djelujem svijesno.Vodim racuna o svemu,koliko je god to u mojoj moci.Ali i pazim da svojim mislima, kao i kroz komunikaciju, sirim duh harmonije i ljubavi.Misljenja sam da sve ono ruzno sto se misli,izgovora i cini,nagomilava se u kolektivnoj svijesti koja ima uticaj na nase okruzenje,bilo da se radi o ljudima,zivotinjama ili biljkama.
    Nista ne moze ostati neoporezovano.Postoji ravnoteza u univerzumu,kao i zakon da sve sto saljes van to dobijas nazad.Svijedoci smo velikih (zabrinjavajucih ) promijena u prirodi.Po meni,to nije nista drugo,nego vracanje bumeranga.Sve sto radimo prirodi,radimo protiv sebe.Globalno zagrijavanje nije nikakvo cudo,nakon tolikih godina nesvijesnog djelovanja ,inertnosti i eksploatacije.

    Strpljiva je ova nasa planeta!
    Nadam se,zaista se istinski nadam da ce ljudi okrenuti list i pokazati dobru volju za spasavanje nase jedine planete.Dala nam je sve,trazila samo postovanje i odgovornost.Duzni smo joj to!

  2. *Afrodita, cini mi se da nije dovoljno paznje posveceno UPOZORENJIMA da ce, mozda, vec nase trece ili cetvrto koleno doziveti tesku agoniju! A i nasa zemlja, posebno, bas nista ne radi po tom pitanju. Mi smo u teskoj gabuli, gde god zagrebes!
    Eto, onog dana, kada su se gasila svetla na sat vremena, gledala sam moj komsiluk. Pojma nemaju, ili misle „ma, ne moram BAS JA to da uradim, ma briga me, kao da cu JA nesto pomoci! Dokle god tako razmisljamo, nista od sacuvanja Planete!

Оставите одговор

