BIVSA SNAJKA!

lale-i-rascvetalo-voceJuce, stojim na vratima radnje u kojoj radim, kad, odjednom, stvori se ispred mene, mama od jednog mog bivseg momka. Zabavljali smo se oko 2 godine, pre jedno tridesetdve-tri.

Zeljka sam upoznala na kursu koji sam tada pohadjala. Bio je jako simpatican, zabavan, vedrog duha.  I, tako, iz dana u dan, nase prijateljstvo je preraslo u nesto vise. Poceli smo da se zabavljamo. Nisam ni slutila da ce ispasti,  sve, kako ne treba.  Da je tada postojao neko, ko bi mi dao orden za izdrzljivost, sigurno bih ga dobila.

 

Zeljko se hvalio kako je bio dobar boxer, u sta sam se uskoro i uverila. Ja sam radila u jednoj firmi u istoj ulici u kojoj je i on radio. U mojoj firmi je imao svoje spijune, koji su imali zadatak da ga izvestavaju o svakom mom pokretu.

I svaki moj pokret, mu je bio prezentovan.“Danas je stajala u hodniku i pricala sa nekim tipom“ . Meni zvoni telefon u kancelariji i on: S kim si to pricala, zasto si ga gledala tako dugo, ko je on, zasto, kakao? Naravno, ovo se ponavljalo iz dana u dan. Onda je popizdim, ocitam mu predavanje o ponasanju, pa se on sav, jadan pokaje, obeca da ce se popraviti, ali, djavola.

 

Njegova bolesna ljubomora je trajala i trajala, odnosno, pogorsavala se. Upoznala sam se i sa njegovim roditeljima, koji su, susta suprotnost njemu. Otac jeste bio vojno lice, ali je bio misljenja, a to je i stalno dokazivao, da su zene samo za mazenje, milovanje i ljubljenje. Uvek su mu to stavljali do znanja u mom prisustvu. Njegova majka je bila ocajna, jer sam joj se ja jadala, kako mi pravi scene. Nisam smela nikada sama da idem u grad, vec samo sa njim ili sa mojom mamom!!! Zamislite samo, kako mi je to strasno tesko padalo! Svadjali smo se iz dana u dan! Jedno vece, kod njega, opet je bila svadja oko ljubomore, na sta sam ja demonstrativno ustala i krenula kuci. On je skocio na mene da me zaustavi i tu je pocela borba. Izasli iz sobe i njegovi roditelji, a on, posto nije znao kako da me zaustavi, razvali mi samarcinu, pred njima. Njegov otac skoci na njega, sav crven u licu, da je mogao, verovatno bi ga sravnio sa zemljom, ali sin je bio jaci od njega. Ja sam iskoristila priliku sa šmugnem. Ali, za kratko. Trcao je za mnom, plakao, molio me da ga ne ostavljam. I tako ja opet popustim. I da ne duzim pricu, gadjao me je i nozem, koji me je samo okrznuo po ledjima, za malo me nije pogodio pistoljem, kada je gadjao u jezero na Popovici, itd, itd. Kada smo izlazili uvece, po restoranima (nije bilo bas kafica, kao danas), nisam smela da gledam po sali, jer je to znacilo da se „sa nekim domundjavam pogledom“, nego u pepeljaru ili u njega.

I moji roditelji su bili ocajni. Ali, njega se bilo tesko otkrlepiti. Sva sreca, dopadne se meni jedan novi momak, tako da sam imala za „sta da se vezem“, a istovremeno i nekoga ko ce me odbraniti od onog idiota.

I raskinemo nas dvoje. Hm, mislila sam samo! Zvao me je telefonom, pretio, sacekivao me je ispred firme, spijunirao, a ja sam ga lepo molila da me ostavi na miru i da poseti neuropsihijatra, jer je box, definitivno, ostavio posledice u njegovoj glavi!

Njegovi su tih dana bili na vikendici, bez telefona, moji takodje, tako da stvarno nisam imala zastitu, a milicija ko milicija, treba prvo nesto da se desi, da bi oni intervenisali.

Moj novi momak me je u svojim kolima pratio kuci. Na jednom cosku, izlete Zeljko ispred mene na motoru, baci ga na zemlju, meni opet razvali samarcinu kroz prozor Spaceka, pa sam pala na suvozacevo sediste i bila sva krvava, mada ne znam sta mi je razbio, i pogledala u retrovizor i videla makljazu dva momka, oko mene. Ju, pomislio bi covek, ova stvarno nesto vredi 🙂

Zeljko je razvalio direkt Stevi i izbio mu dva zuba, a Steva je onom sipkom za skidanje gume sa tocka, ovog razvalio po ruci, i slomio mu saku. E, vala, neka je, zasluzio je.

Posle smo prijavili miliciji, ali se ovaj skrivao, bezao i ne znam sta je dalje bilo, medjutim, ja nisam imala mira.

Nastavio je da me povremeno zove telefonom, da me moli za pomirenje. I njegovi roditelji su znali za ovo sve, jer sam im ja ispricala a i on je.  Ljudi su bili ocajni, jer su bili svesni da sa njim nesto nije u redu.

Iskreno sam se bojala za sebe. Stalno sam bila na oprezu. Pronalazio bi me uvek i posle 10, 15, 20 godina. I ozenio se i ima dvoje dece, to mi je sve rekao telefonom, kada me je „slucajno“ nazvao a zeleo je jednog prijatelja.

I tako, verovatno zavrsih sa Zeljkom, ali sa njegovom mamom, ne. Vrlo cesto smo se sretale, prethodnih godina, kao i juce, uvek se izgrlile, izljubile a ona bi uvek ponavljala reci: Moja bivsa, nesudjena snajka!

Stvarno mi je zao roditelja, koji sigurno nisu bili za to da mi dete trenira box.

I jos nesto. Zeljko je dobio divnu zenu. Cula sam, posle mnogo godina, da je bila prilicno „laka zenska“. E, pa takva mu je zapala, po zasluzi.  Nije se dovoljno raspitao!

Sva sreca, ostade snajka, bivsa, ziva!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

15 thoughts on “BIVSA SNAJKA!”

  1. *Sanja, ali on se uvek, posle napada besa, kajao i kukao i molio za oprost. Ocigledno je nije mogao da kontrolise bes. Ma, ja bih, boks, kao sport, zabranila, definitivno, mada takvih kao on ima i da nisu trenirali box.

  2. *Zelena, istrpela sam zato sto je bilo i lepog u tom nasem zabavljanju i naravno, verovala sam u svaki put kada je napravio pičvajz! Mladost, ludost! 🙂

  3. Svi smo mi imali sličnih iskustava, blaža ili žešća,u kome smo nekom drugom davali preveliku važnost i moć nad nama ,zarad nekih divnih trenutaka,malo nežnosti i malo sreće!
    Ja volim da razmišljam ,da ništa nije tek tako,da ništa nije slučajno,sve je zbog nečega i nečemu koristi.
    Ovakva iskustva su nam bila potrebna,da odrastemo,da sazrimo,da shvatimo, da pomalo nečega lepoga nije dovoljno i vredno naše ljubavi.Maltretiranja i omalovažavanja u bilo kojoj meri,koje smo trpeli, nas je poučilo,da više volimo i cenimo sebe ,jer tako ćemo i druge više voleti i poštovati.
    Dudo,divno si ovo napisala,tako otvoreno i islreno,pohvaljujem te.Pozz.

  4. *Advokatice, sanjala sam ga nocas, jer sam sinoc citala ovaj post! Zamisli, molim te! Sanjam ga, kao opet me pronasao, a ja u ocaju, isto kao onda! Pljuc, pljuc, ne ponovilo se nikad! 🙂

  5. Cccc, tebi bilo uzbudljivo u mladosti. 😀
    LM, apriori na Zeljkovo samaranje – uf, sta znam, jednostavno bi svakom ko zenu udari, ruku kojom je udario odsekao kao opomena. Serijatski zakon bih ja uveo za takve delikvente.
    A sto se tice ljubomore, to je najgora vrsta bolesti koja postoji, i stvarno se trudim da svakom zivom coveku kazem – pre nego sto misli pocnu da deluju i lutaju, veruj u onoga koga volis? Ali sam isto tako saznao da su ljubomorne samo one osobe koje nisu sigurno pre svega u sebe. Konkretno govorim o ljubavnim ljubomorama – ne i o opstoj ljubomori.

    A ovo za noz!!! 😯 nemam reci.

  6. *IvaneB. u pravu si za Šerijatski zakon. I ja bih ga uvela za svaku sitnicu. Za manji lopovluk, po prst, i tako redom, do glave! 🙂 A za Zeljka, šta da ti kažem! Verovatno je bio malo više izudaran u glavu, baveći se boxom, pa se zato tako ponašao! A i za ljubomoru si u pravu! Ništa dobro iz nje ne proistekne. Nož me, sva sreća, samo okrznuo! Bio je loš u tome, ali zato majstor za šamare! Volim i to što se oženio „dobrom“ i „cestitom“ devojkom! Daleko mu lepa kuća! 🙂

  7. da li je ta jadna zena ziva? s obzirom na njegovu ljubomoru, a njenu „lakocu“, mislim, neko orudje joj ne gine 😀

    elem, ja cu svako vece da nasumicno biram neke tekstove kod tebe i citam, posto sam novi kolac na tvom blog-u. nadam se da ti to nece smetati, jer pratim svega nekoliko blogova, tj. samo one cija mi se tematika svidja.

    laku noc.

  8. *Ivane, ko zna, možda ona njega mladi posto je prilično „gabaritna“, videla sam ih jednom zajedno! Ma, samo neka uzivaju zajedno, dotle sam ja mirna! 😉
    Naravno da mi ne smeta, samo čitaj, vidiš da ja „stancujem“ tekstove. Hvala ti sto me čitaš i sto si baš mene odabrao medju tolikim blogerima! Laka i tebi noć i ne sanjaj sapunjaru! 🙂

Оставите одговор

