Dočekasmo proleće, jedva!

narcisi

Ovom divnom slikom narcisa mi je poceo danasnji, treci dan bolovanja, kod kuce.

Moja divna cerka, vratila se sa pijace i obradovala me buketom narcisa, koji su,  za pravo cudo, divno mirisali. Odmah je atmosfera u sobi bila lepsa.

Danasnji, divan, dopao dan, izmamio je i mene iz kreveta, sa zeljom da sredim terasu i cvece za lepsi ambijent, na njoj.

 

Iz hodnika smo uneli zardinjere sa poluosusenim muskatlama, koje sam orezala, osvezila ih novom zemljom, prekopala, zalila i postavila na sunce, koje je bas peklo. Polozaj moje terase je odlican za cvece, jugoistok. Celog dana przi, sto cvecu prija , do onih teskih zega. Onda ga stitim tendom, i dva puta zalivam, ujutro i uvece, odstajalom vodom.

 

Zaista mi vraca pravom merom. Cvetovima jarko narandzasto-crvenim. Izmedju njih sam posejala i kadifu, koja divno mirise. 

 

Spremanje terase se nastavilo, pranjem stolica, stola, brisanjem ograde, pajanjem. Naravno, jastucici sa cvetnim desenom i stonjak su na svojim mestima. Sve je spremno za prolecnu uzivanciju.

 

lale

Da imam bastu, volela bih da ovako izgleda. Ali, posto je nemam, zadovoljicu se lalama u vazni. Nadam se, uskoro.

 

2455215200030272744eyoxiz_ph

 Sta reci o zumbulima. Vidite i sami, a miris… Cela soba mi je mirisala prosle nedelje, jer sam ih, opet,  dobila od moje cerke, kada se vracala iz grada. Bas ovakve, roze.

Nadam se da se i vi, kao i ja, jako obradovali ovom divnom vremenu.

I drvece je napupilo, vocke samo sto nisu procvetale. Divota za oci!

I uskoro ce izgledati bas ovako!

rascvetalo-drvo

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

28 thoughts on “Dočekasmo proleće, jedva!”

  1. Ja sam zaplovila sa tobom i ovim preelpim slikama u prolecne mirise i boje. Kod mene jos nije toplo, smenjuju se oblaci i martovsko sunce. Ispred kuce sam zasadila noc-dan, u zutoj u tamno ljubicastoj boji i prelepo izgledaju,prava radost ih je posmatrati kako se bore sa ovom hladnocom. Zumbule, lale , narcise obozavam…

    pozz i lepu nedelju ti zelim
    i sto brzi oporavak 😀

  2. *Magi, divni su narcisi a lala imamo mi dosta u Novom Sadu, jedino sto nisam uspela da pronadjem ni jednu sliku sa njima! Inace, obozavam ih. Sigurno su posadjene i rascvetace se uskoro na 5 – 6 lokacija u gradu!

  3. *Blago tebi saro sto imas priliku da sadis „ispred kuce“. Ja imam samo terasu, pa su nam tu mogucnosti smanjene. Ali, zato, vazna „trpi“ sve vrste cveca. Hvala ti na lepim zeljama. Danas mi je mnogo bolje. Kucni poslovi ne trpe odlaganje, jer je onda „nagomilavanje“. Ceka me pegla na druzenje! 🙂

  4. *Zeleno, volim te zeleno! Gajim i ja sobno bilje, bendzamina imam jako lepog. Leti ga drzim na terasi, pa se preporodi (u hladovini), a imam jos neku veliku biljku, ne znam joj ime, ali ima dosta siroke listove, slicne drvetu zivota, samo sire i duze i mesnatije. Pretprosle godine je procvetala, na moje uzasno iznenadjenje. Treba da presadim i jednu i drugi biljku. A kaktuse sam gajila kao devojka (nasledila ljubav od oca), dok nisu dosla deca.
    Dan je prilicno ogavan! Kisa malo stala kod nas! 🙂

  5. Joooj, taman se juče zaradovala, danas ubi kiša, mamcujoj! 😦
    Prelepo ti je cveće. A što se bendžamina tiče, rekli su mi da ne voli da mu se menja mesto…ja imala jednog veeelikog, i čim ga letos iznela na terasu svi mu listovi pootpadali, a prethodnih godina mu ništa nije falilo. 😯

  6. *Shaputalice, verovatno si ga iznela kada nije bila dobra temperatura. Kada se izjednace unutrasnja i spoljna, onda ga treba izneti. Moj se preporodi napolju, ali ne sme na suncu, ni minut a treba ga i prskati vodom. Vreme je grozno, ali, evo, razilaze se oblaci. 🙂

  7. Дудо лепе су ти слике, ‘ајд оздраби бећ једноб!
    идем да наватам инспирацију за нови пост, тј. да се мало отабачим :-)))

  8. *Maki, skorpija sam ti ja u podznaku, pa nas nije lako dokrajciti. Ozdravila, ko nova. Hvala na komplimentima! I ja hvatam inspiraciju, razmisljajuci uz varjacu i kuvajuci rucak za sutra! 🙂

  9. *Charolijo, taman se ponadam da je krenulo lepo vreme, a ona osine kisurina i zahladi. Neki kafici su vec izbacili baste u Zmaj Jovinoj, ostali stop! Dok se ne ustali lepo! 🙂

  10. Lale mi u vazi, napolju konacno sunce, pa se nadam da nece opet da nas iznenadi sneg. Ne mogu vise.
    Sto rece Dusko Radovic – zao mi onih koji ne umeju da se raduju prolecu. 😛

  11. * Jao, Sanja, nista mi ne govori. Kaputinu ne mogu vise da smislim. Gadi mi se i da ga pogledam. Izvukla sam neki prelazni, pa makar se i smrzla u njemu. Kod nas danas ceo dan kisa, pa i hladno. Za vikend, najavljuju lepo i toplo. Meni narcisi u vazni. Jedva cekam da se malo gusteram na terasi!:)

  12. Повратни пинг: 2010 in review | Dudin blog

Оставите одговор

