ŠEŠIR – TORTA

Danas nam je divan dan, divan dan, našoj Hanici rodjendan! Zivela, zivela i srećna nam bila, ZIVELA!

Danas Hana puni 9 godina. To je Timotijeva sestrica. Timotije je dobio tortu Pebetabisa a Hana ovu, koja liči na vešticin šešir. Kažem liči, zato sto bi trebalo da je malo viši, ali, pošto nema nikakve “armature” u njemu da drži taj deo onako kako treba, malo se spuvala, ali to neće uticati na ukus.

Ja sam se, zaista potrudila da Hana bude zadovoljna, ali, nije uvek sve u rukama majstora.
Ljubim ja nju i neka uziva u ukusu, ako joj se ne dopada izgled!

Procenite sami, primam i kritike! :)

Resize of IMG_3068

A ovako izgleda iz raznih uglova:

Resize of IMG_3069

Resize of IMG_3070

Resize of IMG_3071

32 responses to “ŠEŠIR – TORTA

  1. E Dudo stvarno si majstor!!!! Svaka čast!!! I bez armature odlično izgleda. Ja bi vala uzela običan šešir i prelila ga čokoladom, još ne bih imala strpljenja napraviti ovako nešto!! :) što se mene tiče, nema kritika, videćemo šta slavljenica kaže!!!

  2. *Hvala Sanja, uvek je moglo i bolje da bude! :)

  3. Vidi sad ti filozofa, nije da nije…ali je baš moćan šešir…Ne znam da li bi preživeo do detenceta kod mene…ja bi rekla, dunuo vetar i ode šešir i smazala bih ga još kod kuće ;)

  4. Bravo Dudo, lepo je tebe imati kada slaviš rodjendan. Veca će da se pita gde joj se deo šešir :)

    Moram i ja da se pohvalim da sam pre neki dan naprvavila tortu kumi kad je diplomirala, ne baš savršenu, ali se dobro pojela :)

  5. Изгледа екстра! Ултра аеродинамични шешир!

    Срећен рођендан и да се слави бар још 10 пута толико!

  6. Draga Dudo))))))))))))))))
    Divna ti je torta, eto uspela je sasvim ))))))))))
    Imas talenta,a mala Hana ce sigurno biti zadovoljna))))
    Bravo, sve pohvale za tebe :lol:

  7. Dudo, ako grešim – kaži, tu su dve lepe torte, na jednoj jedno srce, na drugoj više srca! U svakom slučaju Srećan joj rodjendan!

  8. *Sanja, znaš da “umetnik” nikada nije zadovoljan svojim delom u potpunosti (ha, ha, ja sebe zovem umetnik .)) jer znam kako je trebalo da bude, a nije, iz raznih razloga, ali, pošto nisam profi poslastičar, a imam jaku volju da ispadne super, takva je, kakva je! :)

    *Breskvice, ha, ha, Vecin je sigurno lepši šešir i bolje se drži od ovog! Hvala ti na komplimentu, i srećno ti sa budućim tortama! :)

    * Vajare beogradski, kada od tebe dobijem pohvalu, nisam baš sigurna da li se zekiš ili ozbiljno misliš! Ipak si ti umetnik, a ja bedan amater sa velikom željom! U svakom slučaju, hvala ti na pohvali i na čestitki Hani za rodjus! :)

    *Veco, uspela je donekle, ali, čovek uči dok je živ. Moj mali rodjak je prepoznao šešir na blogu, što znači da nisam omanula sa izgledom (a i sastav je odličan). Nadam se da će Hana biti zadovoljna. Hvala ti što me hvališ! :)

    *Stevo, grešiš! To je jedna torta, ali fotkana spreda, sa strane i od pozadi, gde stoje ta srca na gomili. Iskreno, pridržavaju zadnji deo da se ne složi na obod! :) Hvala na čestitci! :)

  9. VAŽNO SAOPŠTENJE:

    Hana se oduševila tortom i odnela je i zahvalila se, naravno! :) :) :)

  10. DIVNOOOOOOOOOOOOOOO))))))))))))))))))))
    Važno ej da se njoj dopala))))))))))))))
    Torta je super)))))))))))))

  11. Šteta, meni prošao rodjendan, ali nema veze, pošalji i meni jednu :D :D :D

  12. *Veco, hvaaaaaala ti! Uživaj večeras sa vešticama! :)

    * Stevo, morao si ranije da mi javiš i da izjaviš kakvog oblika je trebalo da bude torta! Nema problema, šaljem, samo zaželi! :)

  13. Torta je divna!!!Moze jedna i za mene?Meni ce uskoro rodjendan!!!!

  14. *Može Skorpijice, još jedanaest dana, zar ne? Može u obliku škorpije ili…., javi na vreme?

  15. Ma fantasticna je Dudo! Mogu misliti kako je tek ukusna!
    Savet: ne iznosite je na terasu ni na cas jer cu doci u iskusenje! :))
    Salim se naravno, ali stvarno je super!
    A nisam ni sumnjala da joj se nece svideti.
    Dobili ste cestitke i od moje mame koja je pohvalila vasu tortu i mastovitost!
    Prava ste majestorica,nema sta!
    Cmokic

  16. Jeste,11.11!!!Moze u obliku SUNCA?Fali mi Sunce!Volim kad je suncano,onda je sve lepse!!!Mogu li da dobijem recept za onu tvoju pitu sa jabukama?Stalno joj se vracam!Posalji mi na mail,ako ti nije problem!HVALA

  17. *Sanja, tortu su deca već sredila na rodjendanu. Kaže Hanina mama da su tražili repete. :) Pa, sad, jelte, malo i da se hvalim! Hvala puno i vašom mami na komplimentima! :)

  18. *Šaljem ti recept na e-mail, nema problema, a i za sunce, nije nikakav problem, ozbiljno! :) Može onako kao sto je Versaćeovo sunce sa zrakicama? :)

  19. Mozeee!!!Ljubim te,i hvala.

  20. *Poslala ti i srećno ti pravljenje! Cmokić i tebi! :)

  21. Dudo, što ti nisam u komšiluku da i ja malo probam :(

  22. *Breskvice, baš mi je žao, ali doći ćeš ti, pa ću onda ja nešto napraviti pa ćemo se naklopati, važi? :)

  23. Uh, Dudo, jedva čekam :)
    Dogovoreno :)

  24. Ok, samo se javi dan ranije i čekaće te nešto lepo! Laka ti ova, nova noć! :) Pa, pa!

  25. Buljih, buljih :shock: i ne nadjoh manu !
    Drago mi je da se i curici dopala kao i nama :D

  26. *E, baš mi je drago što ti ne nadje manu! :)

  27. Verujem da je detence bilo prezadovoljno. :)

    Svaka ti čast na trudu i želji, moja keva se ulenjila, moraću da joj pokažem ovaj post sutra, kao i onog Obama-patatabisa. :D

  28. Ja cu se, sirota, nacekati!

  29. *Elektra, isto kao i ja! :)

    * Gil, ne znam gde nestade odgovor koji sam tebi napisala! Nasmejalo me je to što si rekao DA TI SE KEVA ULENJILA! Moji kod kuće, slabo jedu slatkiše, a ja bih stalno nešto pravila (sebe radi :)) a gojim se pa ne smem! :)

  30. Vazan je ukus i to da je svima u ustima predivan ukus, a vizuelni efekat jeste bitan ali on se zanemari kada se sve to lepo pojede. Inace, meni se svidja i vizuelni efekat ;)

  31. *Tamara, dobro mi došla smejuljice! Pa ti se slobodno smej, koliko želiš, ali priušti i ti nama da se smejemo, pa napravi bar sličnu kao moju! Hoćeš li?

Оставите одговор

